L'industria turca di a moda mira à 2 miliardi di dollari d'esportazione in i Stati Uniti

L'industria di a moda turca hà u scopu di esportà miliardi di dollari in i Stati Uniti
L'industria di a moda turca hà u scopu di esportà miliardi di dollari in i Stati Uniti

L'associazione di esportatori di vestiti è di l'esportatori di l'Egeu urganizeghja una urganizazione di participazione naziunale cù 17 cumpagnie per a prima volta in a New York Premiere Vision Manufacturing Fair, chì si terrà u 18-2023 di ghjennaghju di u 10 in i Stati Uniti, chì hè determinata cum'è u mercatu di destinazione da u Ministeru di u Cummerciu. Informendu chì a New York Premiere Vision Manufacturing Fair hè a prima attività di u mercatu straneru in u 2023, u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di l'Abbigliamentu di l'Egeu è di l'esportatori di vestiti, Burak Sertbaş, hà dichjaratu ch'elli sò destinati à un marketing aggressivu in 2023, mentre organizanu a participazione naziunale in 2022 fiere in u 2, anu aumentatu stu numeru à 2023 fiere in u 6. .

Ricordendu chì l'Unione Europea hè di gran lunga u primu mercatu in l'esportazioni di prêt-à-porter di Turchia, Sertbaş hà dettu: "L'America hè seconda dopu à l'UE in e nostre esportazioni. Importa i prudutti ready-to-wear per un valore di 120 miliardi di dollari annu da u mondu. U nostru Ministeru di u Cummerciu hà furnitu u 20 per centu di sustegnu supplementu includendu l'USA trà i "Paesi Target, è Strategia per i Paesi Far dà una grande impurtanza à stu mercatu. Ci hè un scopu di aumentà u cummerciu esteru trà i dui paesi à 100 miliardi di dollari. Ci hè una forte aspettativa di recessione in u nostru più grande mercatu di esportazione, l'UE. Per tutti sti mutivi, vulemu avè una presenza più forte in u mercatu di i Stati Uniti. U New York Premiere Vision Manufacturing Show hè tenutu duie volte à l'annu, in ghjennaghju è lugliu. Avemu da participà à e duie fiere ", disse.

Spartendu a cunniscenza chì a New York Premiere Vision Manufacturing Fair hè una di e fiere di moda più impurtanti in i Stati Uniti, u presidente di u Cumitatu di Sviluppu di Strategie di Mercatu Esteru di EHKİB, Tala Uğuz, hà dettu chì a catena di fornitura di i marchi di i Stati Uniti, chì hà sappiutu intensamente a necessità di prudutti di vestiti da L'Estremo Oriente prima di a pandemia, hà cuntinuatu à aumentà, hà sottolineatu ch'elli si sò rivolti à una nova ricerca di fronte à i costi è i risichi crescente, è chì offrenu una forte alternativa à i pruduttori di l'Estremo Oriente in u mercatu di i Stati Uniti cum'è l'industria di a moda turca. , chì hà pruduciutu per marchi impurtanti in Europa è in i Stati Uniti dapoi anni, hà capacità di produzzione flexible è hà una forte infrastruttura di design.

Nutendu chì l'esportazioni di prêt-à-porter di Turchia in i Stati Uniti in 2022 anu righjuntu 1 miliardo di dollari cù un aumentu di 1%, Uğuz hà dettu: "Avemu una parte di circa 2% da l'importazioni di prêt-à-porter di i Stati Uniti. U nostru scopu hè di aumentà sta tarifa à dui per centu è di aumentà e nostre esportazioni à 2023 miliardi di dollari. Per questu scopu, avemu u scopu di urganizà una "Delegazione di u Cummerciu Settoriale" per i Stati Uniti in a caduta di u 2023 per sustene e relazioni chì stabiliremu è stabiliscenu novi cunnessione cummerciale à a New York Premiere Vision Manufacturing Fair. Cusì, in XNUMX, averemu trè attività di marketing in i Stati Uniti ".

À a New York Premiere Vision Manufacturing Fair; Cù l'Organizazione Naziunale di Participazione Turca di EHKIB; “Akkuş Tekstil San.Tic. A.Ş., Apaz Tekstil Foreign Tic. Cantu. Ltd. Sti., Beta Conf. Esporta tessili Imp. Cantu. ve Tic. Ltd. Sti., Casa Tekstil San. ve Tic. A.Ş., Demirışık Textile è Konf Industry and Trade Inc., İya Textile Industry and Trade Ltd. Sti., Mosi Tekstil A.Ş., Öztek Ready Clothing San. ve Tic A.Ş., Seyfeli Foreign Trade Ltd. Sti. è Tuline Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş. presentaranu a so nova cullezzione à l'impurtatori americani. - Fonte: Megabet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*