21 Tanks d'acqua da Kayseri à a Zona di Terremotu

U numeru di tanki d'acqua da Kayseri à a zona di terremotu
21 Tanks d'acqua da Kayseri à a Zona di Terremotu

Mentre Kayseri Metropolitan, cù tutte e so unità, prova di guarì e ferite di u terrimotu in Kahramanmaraş, l'epicentre di u terrimotu, cuntinueghja à spedinu l'equipaggiu necessariu à a regione rapidamente per risponde à i bisogni basi.

21 cisterne d'acqua sò state mandate à a zona di u terrimotu Kahramanmaraş da a Direzzione Generale di l'Amministrazione di l'Acqua è Fognaria di a Municipalità Metropolitana di Kayseri (KASKİ).

Da i primi minuti dopu à i terrimoti di magnitudine 7,7 è 7,6, u presidente Dr. Sottu a dirigenza di Memduh Büyükkılıç, a Municipalità Metropolitana di Kayseri, chì cuntinueghja i so sforzi per sustene a zona di u terrimotu, cuntinua u so travagliu febbrile in ogni zona è puntu induve hè necessariu.

In questu cuntestu, e squadre di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, chì anu iniziatu immediatamente i travaglii di l'infrastruttura in Kahramanmaraş è anu fattu un prugressu impurtante, cumpiendu i so doveri di sacrificiu in a zona di u terrimotu, mentre chì e unità pertinenti di a Municipalità Metropolitana di Kayseri cuntinueghjanu i so sforzi di sustegnu à u regione in linea cù e richieste.

Mentre e squadre metropolitane cuntinueghjanu i travaglii di riparazione di l'infrastruttura necessarii in a regione di u terrimotu, a Direzzione Generale di l'Amministrazione di l'Acqua è Fognaria di a Municipalità Metropolitana di Kayseri (KASKİ) hà ancu cumpletatu 2 cisterne d'acqua cù 3 è 21 litri d'acqua in Kahramanmaraş per u scopu di furnisce l'acqua. chì hè unu di i bisogni basi, mandatu à .

E squadre di a Municipalità Metropolitana, chì travaglianu cun devozione per risponde à ogni tipu di bisogni, offreranu i tanki d'acqua à e vittime di u terrimotu in i punti induve sò necessarii.