Più di 691 mila vittime di u terrimotu sò stati dati supportu psicosociale

Supportu psicosociale furnitu à e vittime di u terremotu di Bini Askin
Più di 691 mila vittime di u terrimotu sò stati dati supportu psicosociale

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì un totale di 10 mila 418 studienti è genitori sò stati ghjunti in 88 tende di supportu psicosociale è 691 aule di spitali in 284 pruvince in a zona di u terrimotu.

Da u primu ghjornu di u terrimotu, u Ministeru di l'Educazione Naziunale, chì hè statu mobilizatu cù tutte e so unità in parechji temi da i sforzi di ricerca è salvata à rifuggià, da l'alimentu caldu à furnisce i bisogni basi, cuntinua a so attività di sustegnu psicosociale in a regione.

In questu cuntestu, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì 418 tende di supportu psicosociale sò stati stallati in e pruvince in a zona di u terrimotu cù l'approcciu di "continuà l'educazione in tutte e cundizioni" è hà nutatu chì anu fattu grandi sforzi per riduce l'effetti negativi. emozioni in i studienti è i genitori dopu à u terrimotu.

Özer hà dichjaratu chì un totale di 418 mila 88 studienti è genitori sò stati ghjunti finu à avà in tende di supportu psicosociale 691 è aule di l'ospitale 284, grazia à u travagliu realizatu cù i prufessori / cunsiglieri psicologichi incaricati in a so dichjarazione nantu à u sughjettu. Dichjarà chì 277 mila 599 di stu numeru hè custituitu di genitori è 413 mila 685 studenti, Özer hà ricurdatu chì, invece, un "programma di psicoeducazione di u terremotu" serà implementatu in 71 pruvince in u scopu di u sustegnu psicosociale per a pre-scola, primaria, studienti di u liceu è di u liceu.