A Brigata di u focu di Ankara hà salvatu 420 citadini da sottu à a rovina

U Fire Brigade di Ankara salva un citadinu da sottu à i detriti
A Brigata di u focu di Ankara hà salvatu 420 citadini da sottu à a rovina

U dipartimentu di u focu di Ankara, chì si n'andò in l'area di disastru per aria è terra dopu avè ricivutu a nutizia di u terrimotu chì affruntò a Turchia, hà tiratu fora 9 citadini, 112 in Kahramanmaraş è 308 in Hatay, vivi, cù u sustegnu di i cani K420.

Dopu à i terrimoti chì sò accaduti in Kahramanmaraş è chì anu affettatu 10 pruvince, e squadre di u Dipartimentu di u Bomberu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì si sò andate in a regione per terra è aria, cuntinueghjanu à sustene i sforzi di ricerca è salvezza.

U numeru di citadini salvati vivi da u Dipartimentu di u focu di Ankara hà righjuntu 420.

In Kahramanmaraş, 112 citadini sò stati cacciati da e macerie in 308 Hatay.

U dipartimentu di u focu di Ankara, chì hà participatu à i sforzi di ricerca è salvezza in Kahramanmaraş è Hatay, hà salvatu 420 citadini chì eranu sottu à e macerie in queste pruvince.

In più di i cani K9, Rüzgar è Pebble, in u risultatu di i studii in quale l'esseri viventi sò stati rilevati da u metudu di ascoltu acusticu utilizatu da a Direzzione Generale di ASKİ in a rilevazione di perdite d'acqua, 112 citadini in Kahramanmaraş è 308 citadini in Hatay sò stati ghjunti. .

U sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, avia annunziatu prima chì l'eroi di u dipartimentu di u focu di Ankara, Rüzgar è Çakıl, avianu salvatu 28 citadini.

Ascolta acustica da ASKI

Mentre chì e squadre di a Direzzione Generale ASKİ rilevanu segni di vita in i detriti cù u metudu di "ascolta acustica", chì utilizanu per prevene perdite d'acqua è perdite da l'ascoltu sotterraneo, e squadre di u Dipartimentu di Estetica Urbana è a Direzzione Generale ANFA sustenenu a ricerca è u salvata. sforzi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*