JAK Team Rescuing Little Şengül from the Wreck hè nantu à u campu per New Souls

JAK Team Rescuing Little Sengu from the Wreck hè nantu à u campu per New Lives
JAK Team Rescuing Little Şengül from the Wreck hè nantu à u campu per New Souls

A squadra di ricerca è salvata di a Gendarmeria (JAK) hè felice di ghjunghje à Şengül Karabaş, di 132 anni, 5 ore dopu à u terrimotu in u distrittu İslahiye di Gaziantep.

Dopu à i terrimoti in Kahramanmaraş, chì hè qualificatu cum'è u "disastru di u seculu", a squadra custituita da l'istituzioni preferite di Turchia cum'è JAK, AKUT, AFAD è National Medical Rescue (UMKE) è organizzazioni non governamentali sottu a dirigenza di AFAD hà. Corsa contra u tempu da u luni.

A squadra JAK, chì hà participatu à e squadre di ricerca è salvata chì anu tiratu Yüsra Yıldız è a so mamma ferita in u terrimotu accadutu in Elazig u 24 di ghjennaghju di u 2020, hà datu u primu colpu à Şengül Karabaş, di 5 anni, in i naufragi di L'appartamentu Kardelen, Fevzi Paşa Mahallesi, u distrittu İslahiye di Gaziantep, era quellu chì hà ghjuntu.

U zitellu hè statu sguassatu da e machja è purtatu à l'uspidale in l'ora 12 di u terrimotu in u risultatu di 132 ore di travagliu. Circa 10 minuti dopu, u babbu di a zitella, Sezai Karabaş, hè statu tiratu fora di e macerie.

U zitellu, chì hè statu prima verificatu da e squadre di salute, hà dumandatu à i funzionari di a salute per una "coca gialla" è hà mandatu un basgiu.

I membri di a squadra, chì cuntinueghjanu i so sforzi di ricerca è salvezza in questa regione, anu parlatu di quelli mumenti.

U cumandante di a Cumpagnia di Ricerca è Rescue JAK, u Capitanu di Gendarmeria Yusuf Atacan, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì sò stati trasferiti à a regione subitu dopu à u terrimotu cum'è battaglione JAK sottu u Commando Speciale di Sicurezza Publica di a Gendarmerie Commando.

Dichjarà chì anu realizatu attività di ricerca è salvezza in Kardelen Apartments dapoi u marti, Atacan hà dettu:

"Mentre travagliavanu à meziornu, ci era una lacuna. I nostri amichi chjamanu da quellu spaziu. In ritornu hè vinutu una chjama d'aiutu. In seguitu, cum'è squadre Yeni Anadolu Madencilik, elementi di e forze armate turce è squadre di salvezza di gendarmeria, avemu principiatu à prugressu cù u metudu di apre una galleria in u gap, cù a tecnica di drilling wells. Dopu, avemu prima ghjuntu à u sgiò Sezai. Avemu furnitu u cuntattu visuale è fisicu cun ellu. Dopu chì ci era abbastanza spaziu, avemu prima consegnatu a nostra figliola Şengül à e squadre mediche. In seguitu, l'avemu allargatu un pocu più è l'hà fattu adattatu per u sgiò Sezai per esce, è l'avemu pigliatu da quì è l'avemu mandatu à l'elementi di salute. Stranded in una zona larga, eranu stati, è quandu avemu cuntattatu, avianu un spaziu di circa 1-2 metri. Avemu ancu cunsigliatu di stà in daretu un pocu mentre avemu travagliatu. Grazie à elli, fendu u so megliu, sforzendu è ùn perde micca a so speranza, ci anu ancu datu speranza. Dopu à 132 ore, avemu tiratu fora di i naufragi vivi per via di u travagliu cumunu cù e squadre di ricerca è salvata chì eranu quì ".

Enfatizendu chì stu sintimu hè troppu speciale per discrive, Atacan hà descrittu quelli mumenti cusì:

"Ùn avianu nunda cun elli, (Şengül) a prima priorità era l'acqua, ci hà dumandatu l'acqua. Di sicuru, ùn l'avemu mai datu da manghjà nè da beie prima di cunsegnallu à e squadre mediche. I squadre medichi li dete a prima assistenza medica necessaria. Dopu sò stati trasferiti à l'uspidale. Eranu i nostri primi dui criaturi da u nostru travagliu quì. Sfurtunatamente, avemu sempre ghjuntu à i corpi senza vita di quelli in i naufragi. Hè statu un avvenimentu assai promettente ancu per noi. Semu più motivati ​​avà. In u terrimotu chì hè accadutu in Elazig in u 2020, cum'è e squadre di ricerca è salvata di a gendarmeria, avemu mandatu u zitellu Yüsra è a so mamma à e squadre di salute da e macerie. Dopu questu, hè veramente fieru per noi di toccu duie vite di novu à l'ora 132 dopu un tantu tempu ".

Avemu travagliatu quì dapoi ghjorni

U tenente di gendarmeria Merve Gezginci hà dichjaratu ch'elli anu travagliatu quì dapoi ghjorni è travaglianu per caccià vivi da u naufragio.

Esprimendu chì sò ancu felici di salvà Şengül Karabaş è u so babbu, Gezginci hà aghjustatu chì questu riflette assai positivamenti nantu à elli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*