Playground and Psychological Support for Earthquake Victimes da ABB

Playground and Psychological Support for Earthquake Victimes da ABB
Playground and Psychological Support for Earthquake Victimes da ABB

A Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB), chì hà postu i sopravviventi di u terrimotu chì sò ghjunti in a capitale dopu à u terrimotu è avianu prublemi d'abitazioni, in l'abitazione suciale in Mamak Araplar Mahallesi, hà creatu un parcorsu di ghjocu in cumpagnia di psicologi è esperti per chì i zitelli ponu superà u traumu. prucessu più faciuli.

U presidente di ABB, Mansur Yavaş, hà dettu: "L'interazzione suciale è emotiva hè di grande impurtanza per i nostri figlioli per superà u prucessu di traumu. Cerchemu di fà a nostra parte in questu sensu. Avemu creatu un campu di ghjocu per i nostri sopravvissuti di u terremotu in u nostru Campus Mamak Arabs, accumpagnati da i nostri psicologi è esperti ".

I sopravvissuti di u terrimotu, chì sò ghjunti in a capitale dopu à i terrimoti chì soffrenu a Turchia è si sò sentiti in 10 pruvince, cuntinueghjanu à esse posti in abitazioni suciale in l'Araplar Mahallesi di u distrittu Mamak di a Municipalità Metropolitana di Ankara.

À e vittime di disastru piazzate in l'alloghju suciale; Piatti caldi per 3 pasti, acqua calda per 24 ore, lavanderia, vestiti, igiene, alimentazione, salute, sicurezza, ambulanza d'emergenza è latte è supportu alimentariu per i zitelli sò ancu furniti.

Azzione per i zitelli

Pigliendu l'azzione per l'impurtanza di l'interazzione suciale è emotiva per chì i sopravviventi di u terrimotu superanu più facilmente u prucessu di traumu, ABB hà creatu un campu di ghjocu per l'Araplar Social Housing cù psicologi è esperti.

In più di l'Area di Attività di i zitelli, chì hè aperta trà 11.00:18.00 è XNUMX:XNUMX, hè statu stabilitu un cinema induve i zitelli ponu vede i cartoni.

Annunziendu u campu di ghjocu stabilitu cù i so cunti suciali, u presidente ABB Mansur Yavaş hà dettu: "L'interazzione suciale è emotiva hè di grande impurtanza per i nostri figlioli per superà u prucessu di traumu. Cerchemu di fà a nostra parte in questu sensu. In u nostru Mamak Arabs Campus, avemu creatu un campu di ghjocu per i nostri sopravviventi di u terrimotu, accumpagnati da i nostri psicologi è esperti.

I psicologi è i specialisti curanu i zitelli individualmente

I psiculoghi è i spezialisti in e strutture suciali, chì anu l'equipaggiu per risponde à tutti i bisogni di e vittime, curanu i zitelli unu à unu per pudè superà u prucessu di traumu più facilmente. I sopravviventi ospitati in e residenze anu manifestatu i so sentimenti cusì:

Tempesta di Mehmet: "Venemu da Elbistan cù a mo famiglia. Scontranu tutti i nostri bisogni in a Municipalità Metropolitana. Serviziu Internet, cibo, vestiti, si curanu di noi in ogni aspettu ".

Sait Aslan: "Sò venutu da Malatya. A Municipalità Metropolitana ci hà apertu e so porte, ci aiutanu in ogni modu. Forniscenu lettu, vestiti, scarpi, cibo è ogni tipu di sustegnu.

Mehmet Guven: "Avemu avutu un grande disastru. Grazie à u presidente Mansur, ci hà accoltu bè. Restemu quì ".

Sevim Kelahmetoglu: "Venemu da Antakya. Ci anu curatu quì, ci anu accoltu assai bè ".

Fidan Guldan: "Anu pigliatu cura di noi. Vogliu ringrazià Mansur Yavaş ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*