Schermata d'inchiesta aperta per i zitelli micca accumpagnati in u terrimotu

Schermata d'inchiesta aperta per i zitelli micca accumpagnati in u terrimotu
I zitelli in u terremotu

U Ministru di a Famiglia è di i Servizi Suciali Derya Yanık hà annunziatu chì anu lanciatu un novu serviziu per i zitelli non accumpagnati chì e so famiglie ùn si ponu truvà dopu à i terremoti in Kahramanmaraş.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, u Ministru Yanık hà dichjaratu ch'elli anu implementatu un novu serviziu per i zitelli non accumpagnati chì e so famiglie ùn anu pussutu truvà dopu à i terremoti in Kahramanmaraş, è hà dettu: "I nostri citadini puderanu accede rapidamente à l'infurmazioni nantu i zitelli non accumpagnati chì avemu registratu inserendu l'infurmazioni necessarii nantu à a pantalla di dumanda in u situ web di u nostru Ministeru ", disse.

U Ministru Yanık, chì hà dichjaratu ch'elli anu fattu ogni tentativu per aiutà e famiglie à truvà i so figlioli dopu à i terrimoti, hà dettu chì u call center di 10 linee creatu dopu u terrimotu, l'ALO 183 è l'unità di surviglianza di e social media anu ricevutu notificazioni, informazioni, ritratti, etc. Ellu disse chì anu arregistratu ogni tipu d'infurmazioni è documenti distintivi è integrate sta infurmazione nantu à a pantalla di dumanda chì si apre.

Nutendu chì furnisceranu un risultatu più veloce è più efficace cù a pantalla di dumanda chì cuntene tutte e dati ottenuti finu à avà, u Ministru Yanık hà dettu: "In questu cuntestu, i nostri citadini puderanu accede rapidamente à l'infurmazioni nantu à i zitelli non accumpagnati inserendu u infurmazione necessaria nantu à a pantalla di dumanda nantu à u situ web di u nostru Ministeru ".

Dui metudi diffirenti ponu esse usatu

Dichjarà chì ci sò dui metudi diffirenti nantu à a pantalla di dumanda per accede à l'infurmazioni di i zitelli non accumpagnati, u Ministru Yanık hà dettu:

"L'infurmazioni nantu à i zitelli, inseme cù tutte e so caratteristiche distintive, cum'è l'aspettu fisicu, u culore di i capelli, u culore di l'ochji, a marca di nascita, e fotografie, sò registrati attraversu un furmulariu d'infurmazione. Questi dischi sò dopu caricati in u sistema di ricunniscenza facciale è cunfrontu "Deringörü" preparatu da TÜBİTAK. In u sistema, una lista hè creata secondu a currispundenza di e foto. L'infurmazione inserita in u sistema hè presentata à l'utilizatore cù u registru di foto.

Avà, avemu apertu una schermata di dumanda nantu à u nostru situ web di u Ministeru per i minori non accumpagnati. Offremu à i nostri citadini l'uppurtunità di fà chjamate cù u so numeru TR o nome è cognome. Dopu à i partiti da esse fatti attraversu u sistema, i nostri citadini puderanu fà l'applicazioni necessarie. Per d 'altra banda, quelli chì ùn ponu micca truvà i so figlioli ponu ancu lascià un rapportu nantu à sta schermu ".

314 XNUMX zitelli sò stati rimessi à e so famiglie

U Ministru Yanık hà dettu chì, grazie à i sistemi utilizati è u travagliu realizatu attraversu e direzzione pruvinciali, anu purtatu 858 di i 314 zitelli non accumpagnati in a zona di u terrimotu finu à a so famiglia. Sottulineendu chì 451 zitelli sò stati seguiti in l'uspidale, u Ministru Yanık hà dichjaratu chì 93 di elli sò stati curati in organizzazioni di zitelli affiliate à u Ministeru.

U Ministru Yanık hà dichjaratu chì un totale di 206 zitelli sò stati assuciati cù l'applicazione Derin Görü, "A cumunicazione di 105 zitelli cù e so famiglie hè stata assicurata. Mentri 51 di sti zitelli sò in trattamentu, 24 sò in cura istituzionale è 50 zitelli sò stati consegnati à e so famiglie / parenti.