A municipalità metropolitana di Adana, AFAD è istituzioni nantu à a vigilanza

Adana Metropolitan Municipality AFAD è Istituzioni nantu à a Vigilanza
A municipalità metropolitana di Adana, AFAD è istituzioni nantu à a vigilanza

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Zeydan Karalar, hà fattu investigazioni in i punti di naufragio. Karalar hà dettu chì anu mobilizatu tutti i mezi, inseme cù l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti, in particulare l'AFAD, è sò in allerta, per minimizzà a distruzzione causata da u terrimotu in Adana, chì hè basatu in Kahramanmaraş, Pazarcık, ma si sentia. in una geografia assai larga.

U sindaco Karalar hà avvistatu contru à fà u rumore in e zone di detriti, micca creendu folla è evitendu u trafficu inutile in a cità.

U presidente Zeydan Karalar, chì hè stata cù i citadini in l'area di i detriti da i primi mumenti di u terrimotu, spiegò chì e squadre d'esperti travaglianu intensamente.

U presidente Karalar hà dichjaratu chì anu da aduprà tutti i mezi à a so dispusizione per risponde à i bisogni di i citadini.

U presidente Karalar hà desideratu a misericordia di Diu à i citadini chì anu persu a so vita in u terrimotu, a pacienza à i so parenti è una rapida ricuperazione à i feriti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*