Squadre AKUT in servizio dapoi a prima ora di u terrimotu

E squadre AKUT sò in turnu da a prima ora di u terrimotu
Squadre AKUT in servizio dapoi a prima ora di u terrimotu

Sicondu a dichjarazione fatta sta matina da l'AFAD è l'Observatori Kandilli, AKUT hè in turnu durante u terrimotu di magnitude 04.17 è prufundità di 10 km, chì hè accadutu à 7.4, centru in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş, chì affetta 7 pruvince.

Sicondu a dichjarazione fatta da AFAD, à 10.00:284, 2323 citadini anu persu a vita è 04.26 citadini sò stati feriti in u terrimotu chì hà affettatu e pruvince di Gaziantep, Şanlıurfa, Diyarbakır, Adana, Adıyaman, Malatya, Osmaniye, Hatay è Kilis, fora di Kahramanmaraş. Hè statu dichjaratu chì dopu à u primu terrimotu, si sò accaduti tra 04.36 è 6.4 di magnitudini di 6.6, 6.5 è XNUMX.

In a dichjarazione fatta da AKUT, hè statu dichjaratu chì a Gestione d'Emergenza di AKUT era in turnu da e prime ore di u terrimotu; Hè statu enfatizatu chì 16 squadre è 211 vuluntarii AKUT sò stati trasferiti à i so posti di duvere. In a dichjarazione, hè statu ancu dichjaratu chì e squadre di AKUT in Istanbul, Alanya, Mersin, Ankara, Giresun, Selçuk, Peninsula, Rize, Manisa, Kaş, Kocaeli, Antalya, Denizli, Fetiye, Afyonkarahisar, Eskişehir è Bingöl sò stati spediti à e pruvince. affettatu da u terrimotu.

U presidente di AKUT, Zeynep Yosun Akverdi, hà dettu l'impurtanza vitale di e prime ore di terremoti, chjamate l'Ore d'Oro, è hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu una ricuperazione rapida à tuttu u nostru paese, in particulare i citadini di e nostre pruvince affettate da u terrimotu. . Chì Diu hà pietà di i nostri citadini chì anu persu a vita in u terrimotu, offremu e nostre condolenze à i so parenti è vulemu una pronta guariscenza à i feriti. Sfurtunatamente, in un terremotu cusì grande chì tocca una zona larga cum'è 10 pruvince è riceve una chjama internaziunale, e prime ore, chì chjamemu l'Ore d'oru, sò assai vitali. Chjamemu i nostri citadini in tutte e pruvince per esse più attenti è sensibili, soprattuttu in tematiche vitali cum'è u trasportu è a cumunicazione. Ùn hè micca solu u trasportu di squadre di ricerca è salvezza; In i tempi di disastru, l'ambulanza è i camioni di u focu devenu ghjunghje immediatamente à a scena. "Sfurtunatamente, u tempu corre contr'à u detrimentu di quelli chì sò sottu à e macerie, ma per mantene a speranza viva, cuntinuemu à travaglià finu à chì l'ultimu vivente hè tiratu fora di sottu à e macerie". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*