Emirates riavvia i voli diretti quotidiani di Dubai Hong Kong

Emirates Dubai riavvia i voli diretti diretti à Hong Kong
Emirates riavvia i voli diretti quotidiani di Dubai Hong Kong

In più di i so voli quotidiani Dubai-Hong Kong cù un volu di cunnessione da Bangkok, Emirates aumenta i so voli à Hong Kong cù voli diretti ogni ghjornu via Dubai cintrali da u 29 di marzu di u 2023. A compagnia aerea aumenterà cusì e so operazioni à a destinazione à 14 voli à settimana. U volu, chì hè statu riavviatu cum'è parte di i sforzi di a compagnia aerea per aumentà e so operazioni glubale in linea cù a dumanda di viaghju internaziunale in corso, offre à i passageri più capacità, opzioni è flessibilità.

U volu Emirates EK380, chì serà operatu da l'Airbus A380, parterà da Dubai à 10:45 è ghjunghjerà in Hong Kong à 22:00. U volu di ritornu EK381 parterà da Hong Kong à 00:35 è ghjunghjerà in Dubai à 05:00. I tempi di u volu sò specificati secondu l'ora locale.

Ripartendu i voli EK380/EK381 da Dubai à Hong Kong, Emirates risponde à a crescente dumanda nantu à a strada, offrendu à i passageri l'opzione di viaghjà direttamente o via Bangkok.

Riaffirmendu u so impegnu à sustene a ricuperazione post-pandemica di Hong Kong, una di e so destinazioni chjave in Asia, Emirates aumenta a so capacità di serve i passageri chì partenu da Dubai o cunnetta via Dubai da altre cità nantu à a reta globale di a compagnia aerea. In tuttu a pandemia, Emirates hà supportatu a cumunità lucale di u mercatu mantenendu ligami cummerciale trà Hong Kong è altri mercati strategichi in a so reta è traspurtendu cù successu l'importazioni è l'esportazioni attraversu Emirates SkyCargo.

Emirates hà ancu furnitu à i passageri più cunnessione à destinazioni fora di Hong Kong per mezu di accordi di codeshare cù parechje cumpagnie, in particulare Cathay Pacific è HongKong Airlines.

L'esperienza Emirates A380 cuntinueghja à esse in alta dumanda di passageri, cù e so cabine spaziose è comode è i migliori Lounge in volu, suite di prima classe è Shower & Spa, chì sò a firma megliu in u celu. Accumpagnannu l'esperienza di l'A380, i servizii di volo premiati di Emirates, a cucina regiunale è distintiva, è ancu u premiatu sistema di divertimentu in volo di ghiaccio, induve i passageri ponu accede à più di 5000 canali di divertimentu cun un clic.

Emirates serve 380 destinazioni in u mondu, cumprese Londra Heathrow, Sydney è Houston, cù u so flagship A40. L'iconicu aereo à dui piani di a compagnia aerea hè prevista per serve quasi 50 destinazioni à a fine di questu veranu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*