I Box Offices di Cinema Cinese Record Record Gross in Gennaio

Cin Cinema Tolls hà ottenutu un livellu record di entrate in ghjennaghju
I Box Offices di Cinema Cinese Record Record Gross in Gennaio

A scatula di cinema in Cina hà guadagnatu quasi 31 miliardi di yuan ($ 10 miliardi) in ghjennaghju, un record per u mese, da u dopu meziornu di u 1,48 di ghjennaghju, grazia à l'altu numeru di visite à i cinemas durante a festa di u Festival di Primavera.

Pruduzzione domestica liberata durante u Festival di Primavera, chì enfatizeghja l'iniziu di l'Annu Novu Lunar, classificatu primu in u ranking mensili, secondu u situ web Maoyan di u situ di u situ di u situ Maoyan è altre plataforme.

"Full River Red" di u pruduttore Zhang Yimou hà in cima à a classificazione cù 34 miliardi di yuan, chì rapprisentanu circa 3,4 per centu di u grossu tutale. Hè stata seguita immediatamente da a superproduzione di fantascienza di Guo Fan "The Wandering Earth II", chì hà guadagnatu 2,77 miliardi di yuan. U filmu d'animazione "Boonie Bears: Guardian Code" hè u terzu in a classificazione, generà 1,03 miliardi di yuan.

A densità di l'assistenza tistimuniata à u box office di u cinema durante a festa di questu annu, chì hà superatu l'aspettattivi di parechji osservatori, hè dovutu à una quantità di fattori. U più impurtante di questi hè chì, à ghjudicà da l'opinioni di i direttori di cinema è i critichi, i filmi di diversi generi sò di qualità veramente bona è parechje restrizioni imposte à causa di Covid-19 sò state alzate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*