Supportu di l'alimentazione da a municipalità metropolitana di Izmir à l'agricultori in a zona di terremoti

Supportu per l'alimentazione à l'agricultori in l'area di u terremotu da a municipalità metropolitana di Izmir
Supportu di l'alimentazione da a municipalità metropolitana di Izmir à l'agricultori in a zona di terremoti

A municipalità metropolitana di Izmir ùn hà micca scurdatu di i citadini impegnati in l'allevamentu di l'animali in a regione dopu à u disastru di u terrimotu chì hà scuzzulatu Turchia. Sicondu a decisione presa in a seconda riunione di u cunsigliu di ferraghju, a municipalità metropolitana furnisce un totale di 10 mila sacchi di supportu di alimentazione in 20 pruvince per chì i agricultori in a zona di u terrimotu ponu cuntinuà a so pruduzzione.

In a seconda riunione di a riunione ordinaria di u cunsigliu di ferraghju di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè statu discutitu l'aiutu chì deve esse furnitu à i citadini di a regione per via di u terrimotu chì hà affettatu 10 pruvince centrate in Kahramanmaraş. A pruposta di furnisce u sustegnu di l'alimentazione per i citadini impegnati in l'allevamentu di l'animali in i zoni rurali per cuntinuà e so attività di produzzione per via di u terrimotu hè stata accettata à l'unanimità. U Vicepresidente di u Parlamentu Mustafa Özuslu hà dettu: "Questu hè un grande disastru è e so cunsequenze ci cuncernaranu sempre di più è ci saranu ghjorni chì nunda ùn hè u listessu chè prima. "Per quessa, ringraziu a sensibilità di tutti i gruppi di partitu", disse.

20 mila sacchetti di mangimi seranu mandati

Municipalità Metropolitana di Izmir; Mandarà 20 mila sacchi di supportu di l'alimentazione à a regione per chì i pruduttori in e pruvince di Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye è Şanlıurfa ponu cuntinuà a produzzione.
U dipartimentu di servizii agriculi di a municipalità metropolitana di Izmir furnisce rapidamente u sustegnu à e regioni dopu avè finitu l'acquisti di alimentazione.

I travaglii di Uzundere 4th Stage acceleranu cù İZBETON

A Municipalità Metropolitana di Izmir è İZBETON A.Ş. per accelerà u travagliu di custruzzione in u scopu di a quarta tappa di l'area di trasfurmazioni urbane in u Distrettu Uzundere di Karabağlar. U protocolu chì deve esse firmatu trà i partiti hè statu ancu accettatu da u votu di a maghjurità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*