Kocaeli Metropolitan Hospital à Hatay Defne

Hatay Defneye Kocaeli Buyuksehir Hospital
Kocaeli Metropolitan Hospital à Hatay Defne

L'installazione di l'ospedale di a municipalità metropolitana di Kocaeli cuntinueghja ghjornu è notte in u distrittu di Defne di Hatay, chì era unu di i lochi più affettati da i dui terremoti maiò in Kahramanmaraş è hè statu successivamente colpitu da un terremotu di magnitudine 6,4. E squadre metropolitane travaglianu ghjornu è notte per l'uspidale, chì hà una capacità di 54 letti è hè prevista per serve 250.000 persone annu. Dopu avè finitu a stallazione di a tenda di a cità cù e so strutture suciali, a Municipalità Metropolitana cuntinueghja i so travaglii di infrastruttura in a cità di cuntainer. A spedizione è a stallazione di cuntenituri à l'uspidale è a cità di cuntainer cuntinueghja.

OSPITALU METROPOLITANU DI 54 LETTI

L'ospedale di 54 letti da esse custruitu in u distrittu di Defne di Hatay hè custruitu nantu à una superficie di 6500 m2. L'uspidale hè previstu di serve 250.000 persone annu, cumpresu u dipartimentu d'urgenza. 4 filiali principali è servizii di odontoiatria seranu furniti continuamente in l'uspidale. In l'ospedale di campu, induve cirurgia generale, medicina interna, pediatria, ginecologia è servizii ambulatorii dentali seranu furniti, i servizii di ambulatorii di neurologia, psichiatria, fisioterapia, oftalmologia è ortopedia seranu ancu dispunibili in certi ghjorni di a settimana. U Ministeru di a Salute, a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, MÜSİAD Karlsruhe, MÜSİAD Paris hà da participà à a stallazione è a cumissioni di u prugettu. E squadre di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli composte da ISU, A Squadra, Trasportu, Cuntrolu di l'Edifiziu è Opere di Scienze cuntinueghjanu i so travaglii di fabricazione di acqua potabile, fognatura, infrastruttura, meccanica, elettrica è idraulica ghjornu è notte.

A CITTA DI CONTAINER hè STABILITA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, chì hè ghjuntu in u distrittu di Defne di Hatay cù i sindaci di u distrittu subitu dopu à u terrimotu è hà iniziatu u so duvere, seguita da vicinu a cità di a tenda, a cità di u containeru è l'ospedale induve e vittime di u terremotu stanu. Informendu chì una cità di cuntainer serà creata nantu à una zona di 45 decares davanti à l'uspidale, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Ci saranu sale operatorie è rami medichi in l'Hospital Metropolitanu di Kocaeli. I medichi serviranu in a sezione di 40 cuntenituri, è l'altri 40 cuntenituri accoglieranu altri dipartimenti di l'uspidale. Una cità di 35 containeri serà custruita annantu à l'altra zona di 350 decare. U nostru travagliu infrastrutturali cuntinueghja in a cità di u containeru. A spedizione è a stallazione di i cuntenituri di l'uspidale sò ancu cuminciate. "In a cità di u containeru, ci sarà un salottu, cucina, bagnu è stanza in cuntenituri di 21 m2", disse.