Reunione di Coordinazione Organizzata IMM in Hatay

Centru di Coordinazione di Disastri IBB
Reunione di Coordinazione Organizzata IMM in Hatay

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu è u sindaco di a municipalità metropolitana di Hatay, Lütfü Savaş, hà fattu dichjarazioni dopu à a riunione di coordinazione tenuta per determinà a strada di a cità, chì hè stata distrutta da 3 terremoti, per alzà di novu. A riunione di coordinazione assistita da sindaci, diputati, burocrati municipali è e seguenti dichjarazioni sò stati tenuti in u Centru di Coordinazione di Disastri di IMM, situatu nantu à 35 decares di terra in Antakya.

"Finchè; Avemu guardatu una strategia chì seria riassuntu cum'è "prima settimana", "primu mese" è "primu annu" "

Indittendu chì ci era assai dulore durante è dopu à i terrimoti, İmamoğlu hà dettu: "Ma vogliu ricurdà chì questu hè un mumentu di rottura. Vi ricordu chì duvemu mette in avanti a lotta per creà un novu principiu completamente diversu in queste regioni, in queste regioni, in e nostre 10 cità à una volta ".

Ricordendu chì l'AFAD sò stati assuciati cù Hatay dopu à u terrimotu, İmamoğlu hà presentatu un dettagliu di e so cuntribuzioni à a cità in u periodu di 18 ghjorni.

Finchè; İmamoğlu hà dettu ch'elli fighjenu una strategia chì pò esse sintetizzata cum'è "prima settimana", "primu mese" è "primu annu", İmamoğlu hà dettu: "Durante e prime settimane, avemu realizatu una intensa mobilizazione logistica di e nostre squadre, è soprattuttu una mobilizazione d'aiutu assai grande da Istanbul. Cù u putere è u sustegnu di Istanbul, avemu statu vicinu à e nostre vittime di disastru, i nostri preziosi amichi è cumpatrioti. Avemu pruvatu à tuccà ogni puntu in i 17-18 ghjorni chì avemu lasciatu è continueremu à fà.

"Continuemu à gestisce u prucessu"

İmamoğlu, per u primu periodu di 1 mese; Enfatizendu chì si concentranu nantu à i servizii di refuggiu, pulizia urbana, sustegnu nutrizionale, cumbattimentu di e cundizioni d'inguernu, attività di primi aiuti, servizii d'acqua è fognaria, servizii di gas naturale, infrastrutture è opere di indagine, hà dettu:

"Avemu ancu sviluppatu un mudellu di gestione per fà queste cose rapidamente è efficacemente è urganizà a cooperazione necessaria di l'affari. In questu mudellu di gestione, a coordinazione principale è l'istituzione chì facemu hè a nostra municipalità metropolitana di Hatay è u so stimatu presidente hè Lütfü Savaş. In u primu locu, coordinemu i cuntributi fatti quì cù più di 130 cumune. Continueremu à gestisce u prucessu quì identificendu e so funzioni è i prublemi in u campu, in modu permanente è sustinibule, cù i so novi bisogni è supportu.

"U bisognu più impurtante hè a tenda"

Indittendu chì e tende sò a necessità più impurtante in a regione da avà, İmamoğlu hà dettu:

"Faremu un intensu sforzu per risponde à i bisogni di a tenda attraversu a cooperazione. Finu à avà, avemu distribuitu o stallatu quasi tende 4, o continueremu à sparghje in u nostru magazzinu. Vogliu spiegà chì u numeru di tende hà righjuntu quasi 500 mila, soprattuttu cù tutti i nostri cumuni. Realemu ancu installazioni di container. Mettimu quasi 16 containeri in serviziu in a nostra regione ".

"Travagliemu in cuurdinazione cù attori lucali"

Imamoglu; Hà spartu ancu infurmazioni nantu à a pulizia di a cità, i servizii funebri, u travagliu di İSKİ è İGDAŞ in Hatay, è hà trasmessu i servizii furniti da i ferries Orhangazi è Osmangazi.

Dichjarà chì portanu tuttu u so travagliu in coordinazione cù a municipalità metropolitana di Hatay, i municipalità di distrettu, i capi di quartiere 593 è l'attori lucali, İmamoğlu hà dettu: "Tutti i nostri culleghi, i nostri culleghi in tutte l'istituzioni è l'urganisazioni chì venenu quì, ognunu facenu megliu, più bella, più benefica cù un sensu di fratellanza è sulidarità. Da u Ministeru di l'Urbanizazione à u Ministeru di a Cultura è u Turismu, da l'AFAD à l'altri tematiche, tutte l'istituzioni sò autorizate. Ma noi, cum'è IMM, continueremu à sforzà di cuntribuisce à tutte e nostre cità, in particulare Hatay, cù u nostru staffu cumpetente ". disse.

"Ùn pudemu micca amparà da u 1999"

Imamoglu, affirmannu chì alcune lezioni ùn sò micca state amparate da u terrimotu di u 1999, hà dettu:

"Osservemu chì cuntinuemu à fà alcuni sbagli, ancu chì alcune di e cose ghjusti ùn sò micca fatte, invece sò sbagliati. Vogliu sprimà chì ùn avemu micca amparatu lezioni è chì avemu assai difetti è hè imperativu ch'elli esse curretti. Avemu da salvà u nostru paese da sta malatia. Avemu campatu un mumentu di ruttura. Hè imperativu chì u nostru destinu hè ben cunghjuntu cunniscendu u valore di a mente cumuna, a cooperazione è l'expertise. Altrimenti, continueremu à rivivisce u dulore chì sperimu oghje, di generazione in generazione ".

Attira l'attenzione à u periculu di l'amianto

Indittendu chì unu di i prublemi più impurtanti in Hatay hè u prublema di i detriti, İmamoğlu hà dettu: "Hè chjaru chì da 158 mila unità indipendenti, 124 mila unità indipendenti sò in ruine, assai dannighjate è necessitanu di demolizione urgente. Questu significa chì righjunghji un livellu di detriti di circa 18 milioni di metri cubi. Quandu pensemu chì un camion porta circa 18 tunnellate, esattamente 1 milione di volte u travagliu di naufragio serà fattu intornu à sta cità.

Enfatizendu chì alcuni di i detriti da esse trasportati cuntenenu amianto, İmamoğlu hà dettu chì questu hè una minaccia ambientale impurtante.

Dicendu: "Per a ricuperazione temporale di 18 milioni di tunnellate di macerie, hè necessaria una zona di 2,5 metri d'altezza è 4 chilometri quadrati di larghezza", İmamoğlu hà dettu, "Parlemu di a dimensione di 4 campi di football. Per minimizzà questu è cuntribuisce à u finanziamentu di l'attività di custruzzione, hè essenziale per assicurà a segregazione è implementà un mudellu di riciclamentu. A selezzione di spazii di almacenamentu in zoni chì sò luntanu da u centru di a cità è di l'insediamenti umani è chì sò fora di e zone critiche in quantu à a produzzione è l'ambiente, cum'è i zoni agriculi, umidi, prati, pasture, ruscelli è letti di torrente hè un prublema assai impurtante. . disse.

"Avemu da esse gestori chì cuntinueghjanu à piglià nota di e dumande, dumande è suggerimenti di i citadini"

Dichjarà chì hè essenziale per a dinamica lucale di Hatay è di tutte e cità affettate da u terrimotu per esse implicate in u prucessu di ricustruzzione, İmamoğlu hà dettu: "Hè imperativu chì queste cità si evoluzione in una forma di fabricazione in quale un futuru visionariu hè pensatu è ​​un ritornu da i sbagli fatti. Sì l'amministratori cuminciaru à piglià note per taggà, minaccia è punisce quelli chì dicenu a verità è quelli chì li criticanu, significa chì i camini di l'amministratori è di i citadini si sò separati. Avemu da esse amministratori chì caminanu versu u listessu scopu è nantu à a stessa strada chì i nostri citadini in ogni circustanza ". usatu e frasi.

"Facemu un intensu sforzu in nome di u populu di Istanbul"

Enfatizendu chì u statu è tutte l'istituzioni è l'urganisazione sò di proprietà di a nazione, İmamoğlu hà finitu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"E nazioni diventanu nazioni in tempi cum'è questi. Credu chì ciò chì campemu oghje hà da purtà à una integrazione assai forte trà a nazione è u statu in queste terri, sguasserà qualchi ostaculi è distruggerà certi mali. Cum'è IMM, facemu un intensu sforzu quì in nome di u populu di Istanbul. Avemu prublemi d'immigrazione davanti à noi. Avemu prublemi cù l'educazione davanti à noi. Parleremu di questi separatamente. I nostri studenti universitari sò espulsi da e so scole. Ci opponemu fermamente à questu. Di sicuru vulemu chì questu sbagliu sia invertitu è ​​insistemu. Tutti issi agende continueranu. Spergu chì stu mumentu di ruttura si trasformerà in un novu principiu assai attentu per questa bella geugrafia di u nostru paese.

Savaş: "U numeru di e nostre vittime hè di circa 22 mila"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Hatay, Lütfü Savaş, hà ringraziatu tutte l'istituzioni, l'urganisazioni è l'individui chì eranu cun elli in u disastru di u terrimotu, in particulare IMM, è hà dettu:

"Ancu se a basa di u terrimotu hè Kahramanmaraş, Ova, Antakya, Defne, Samandağ, Kırıkhan, İskenderun è e regioni Arsuz anu avutu u più impattu da u nostru aeroportu. È avemu persu assai di a nostra ghjente mentre passavamu per questu. Probabilmente u nostru numeru mancante hè di circa 22 mila à u mumentu. Sfurtunatamente, avemu più di 30 mila persone ferite in u terrimotu. È avemu sempre ghjente chì aspetta per esse scavatu da e macerie. Avemu persu assai di a nostra ghjente. Ma avemu vistu chì l'umanità ùn era micca persa. È sò u nostru pilastru più grande in u prossimu prucessu ".

"Semu una nazione chì hà sopravvissutu à parechje difficultà, ma"

Esprimendu ch'elli cercanu di fà ciò chì hè aspittatu da elli, u presidente Savaş hà dettu: "Hà passatu 18 ghjorni oghje. Semu una nazione chì hà sopravvissutu à parechje difficultà. È simu una nazione chì sà esse una bola in i ghjorni assai prublemi. Ma quandu ci rilassemu, simu una nazione chì ùn manca micca di strappà l'ochji di l'altri. Avà hè u ghjornu di l'unità, ma sta unità deve cuntinuà. Cum'è Ekrem Bey hà dichjaratu, veramente ùn duvemu micca fà stu travagliu dicendu: "Avemu 3 voti in più in 3 ghjorni". disse.