I Containers di u Mondu Nomad Games partenu da Bursa

I Containers di World Gocebe Games partenu da Bursa
I Containers di u Mondu Nomad Games partenu da Bursa

A municipalità metropolitana di Bursa, chì cuntinueghja a so attività di ricerca è salvata in l'area di u disastru è sustene a vita suciale senza interruzzione, hà mandatu 56 cuntenituri induve l'atleti sò stati allughjati à i Ghjochi Munniali Nomad in Iznik.

Immediatamente dopu à i terrimoti chì soffrenu a Turchia, a Municipalità Metropolitana, chì hà iniziatu una grande mobilizazione in Bursa, cuntinueghja i so sforzi per guarì e ferite di u terrimotu. In più di l'attività di ricerca è salvata, a Municipalità Metropolitana hà intervenutu per a migliione di e linee d'acqua potabile, u mantenimentu di e strade dannighjate è a rimozione di detriti, è ancu per risolve u prublema di l'alloghju in a regione. I cuntenituri in u distrittu di Iznik sò stati mandati à Kahramanmaraş per l'alloghju di e vittime di u terrimotu, secondu l'istruzzioni di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, chì hà travagliatu in u campu in i distretti İslahiye è Nurdağı di Gaziantep da u primu ghjornu di u terrimotu.

I cuntenituri, chì anu accoltu più di 4 mila atleti da 13 paesi in 102 rami per 3 ghjorni in u District Iznik quist'annu da u Cumitatu di i Ghjochi Nomad Mundiali, diventeranu in una casa calda per i vittimi di u terrimotu, ancu temporaneamente. I cuntenituri 6, ognunu cù 3 letti è 56 cabinets, sò stati carricati nantu à i camioni cù grue è purtati à a fine di l'annu.

a metropole hè in ogni locu

E mobilizazioni cuminciaru subitu dopu à u terrimotu è i travaglii di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì anu mandatu tutte e unità pertinenti in a regione in cunfurmità cù i bisogni, cuntinueghjanu senza interruzzione. A Municipalità Metropolitana travaglia sempre dura in a regione cù 622 persone, 102 equipaghji pesanti, 76 veiculi è 22 veiculi di ricerca è salvezza. U travagliu di BUSKI in Kahramanmaraş cù 2 cisterna d'acqua, 2 camion di vacuum, 10 squadre di manutenzione è riparazione di guasti è 10 ingegneri assignati per a valutazione di danni hà fattu un prugressu significativu. BUSKİ, chì dà priorità à l'approvvigionamentu di l'acqua potabile sana, rinnuvà una per una e linee di l'acqua potabile dannighjate da u terrimotu.

Firma metropolitana nantu à e strade

Mentre chì u trasportu, chì hè statu disturbatu per via di e strade dannighjate in u terrimotu, emergenu cum'è un prublema impurtante, i squadre di u Dipartimentu di u Trasportu cuntinueghjanu u so travagliu nantu à e strade ghjornu è notte. E squadre, chì li dirigenu principalmente à u distrittu Nurdağı di Gaziantep, cumpletu i travaglii nantu à a strada di cunnessione Balıkalan Mahallesi, supportendu ancu i travaglii di rimozione di detriti cù l'equipaggiu di custruzzione.

U presidente Aktaş in Hatay

Intantu, u sindaco metropolitanu di Bursa Alinur Aktaş, chì hè statu assignatu à Gaziantep per a coordinazione cù u guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, hè statu assignatu à Hatay da u Ministeru di l'Interior dopu u so travagliu in i distretti İslahiye è Nurdağı. U presidente Aktaş, chì hà presentatu una prestazione di successu cù a consegna sana di l'aiuti di ghjornu è di notte in İslahiye è Nurdağı, è ancu i so sforzi per sustene a ricerca è a salvezza è a vita suciale, partì per Hatay di notte.

Mantene e vostre preghiere è sustegnu

In a so dichjarazione nantu à a strada di Hatay, u presidente Aktaş hà sottolineatu chì stanu travagliendu duramente per guarì e ferite in i distretti İslahiye è Nurdağı di Gaziantep, induve hè ghjuntu cù l'assignazione di u Ministeru di l'Internu pocu dopu à u terrimotu. Nutendu chì i travaglii cuntinueghjanu sempre in a regione è una distanza significativa hè stata pigliata, u presidente Aktaş hà dettu: "Attualmente, avemu partitu per Hatay cù l'istruzzioni di u nostru ministeru. Avemu ancu cuntribuisce à u travagliu quì. Aghju fiducia in i filantropi di Bursa è i mo impiegati. A Republica di Turchia hè un statu putente. U statu è a nazione cù i so ministri, istituzioni, militari, pulizzia, municipalità, ONG, avemu da piglià a manu è guarì e ferite. Ùn trattene micca e vostre preghiere è u sustegnu di e vittime di u terrimotu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*