Autobus ESHOT Cunvertiti in Shelter

Autobus ESHOT Cunvertiti in Shelter
Autobus ESHOT Cunvertiti in Shelter

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir trasforma l'autobus 100 articulati cù una capacità totale di 10 letti in veiculi di rifugiu mobile è li manda à l'area di disastru. In a prima tappa, 4 autobus partenu per andà in Iskenderun per mare.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà stallatu unità di coordinazione in a regione, avvisendu tutte e so unità per guarisce e ferite di u terrimotu, hà mandatu veiculi di rifugiu mobili preparati da a Direzzione Generale di ESHOT à a zona di disastru. U travagliu hè statu iniziatu in u Workshop di Gediz per a trasfurmazioni di l'autobus 10 articulati chì serve sottu ESHOT. E squadre ESHOT anu cacciatu e parti di i sedi di l'autobus è li trasformanu in un dormitoriu mobile. I letti fabbricati in e carpenteria ESHOT sò stati muntati nantu à i veiculi.

100 autobus cù una capacità di 10 letti

In a prima tappa, 4 autobus sò stati cunvertiti in veiculi di alloghju mobile è carricati nantu à a nave Ulusoy 5 roro, chì partirà da Çeşme à u portu İskenderun. Un totale di 10 autobus seranu cunvertiti è consegnati à i centri di coordinazione in a zona di disastru. I veiculi di rifugiu mobile, cumprese stufe, seranu offerti à e vittime di u terrimotu in a regione cù una capacità di 100 letti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*