I martiri di u disastru di u ferry Üsküdar seranu ricordati cù preghiere in u 65u anniversariu

I Martiri di Uskudar Ferry Disaster seranu ricurdati cù preghiere in tuttu l'annu
I martiri di u disastru di u ferry Üsküdar seranu ricordati cù preghiere in u 65u anniversariu

U dulore di u disastru di u Ferry Üsküdar, u naufragiu civile più mortu in a storia di a Republica di Turchia; Malgradu l'anni chì passanu, cuntinueghja à mantene a so freschezza in Kocaeli. E persone 1 chì anu persu a so vita nantu à u Ferry Üsküdar, chì affondava in mare di Derince per via di i venti forti durante l'espedizione İzmit-Gölcük l'1958 di marzu di u 392, seranu commemorate cù preghiere in u prugramma urganizatu da a Municipalità di Gölcük.

Quelli chì anu persu a so vita in u disastru seranu ricurdati

U prugramma da esse urganizatu da a municipalità di Gölcük per commemorare quelli chì anu persu a so vita in u disastru in u 65 anniversariu di u grande disastru principià à 1:10.00 u 13.45 di marzu à u Cimiteru di i Martiri di Üsküdar. U prugramma hà da principià cù a presentazione di una ghirlanda, è dopu à i discorsi di u protocolu, u prugramma hà da cuntinuà cù a recitazione di u Sacru Coran, è e preghiere seranu offerte per quelli chì anu persu a vita. In a continuazione di u prugramma, Mevlid-i Şerif serà lettu à a Moschea Tevfik Hodja à XNUMX.

U PRESIDENTE SEZER hà vulutu misericordia

U sindaco di Gölcük, Ali Yıldırım Sezer, hà dettu in una dichjarazione: "A data di u 1 di marzu hè un ghjornu chì provoca tristezza in i nostri cori è ci lascia tutti cun tristezza. Vogliu a misericordia di Diu à i nostri martiri chì anu persu a so vita in u disastru di Üsküdar Ferry 65 anni fà, è vogliu pacienza à e so famiglie è parenti.