Kayseri Metropolitan hà mandatu 20 veiculi di pulizia è 100 persone in a zona di u terremotu

Kayseri Buyuksehir hà mandatu un veiculu di pulizia è u persunale in a zona di u terremotu
Kayseri Metropolitan hà mandatu 20 veiculi di pulizia è 100 persone in a zona di u terremotu

Enfatizendu chì sò i figlioli nobili di a nazione turca chì guariscenu a ferita di u disastru, u sindaco Büyükkılıç hà dichjaratu ch'elli, inseme à 16 municipalità di distrittu, cuntinueghjanu à travaglià in a zona di u terrimotu in ogni mumentu è qualunque sia a necessità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç, inseme cù i sindaci di e municipalità di Kocasinan, Talas è Hacılar in a cità, anu mandatu 20 veiculi di pulizia è 100 persone in più in a regione di u terremotu in cunfurmità cù e richieste di u Ministru di l'Affari Interni Süleyman Soylu.

Dopu dui terrimoti centrati in Kahramanmaraş è chì anu affettatu 10 pruvince, tutte e municipalità di distrittu, in particulare a Municipalità Metropolitana di Kayseri, cuntinueghjanu à sustene a zona di u terrimotu à piena velocità.

In questu cuntestu, u sindaco metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu chì, cum'è municipalità in Kayseri, facenu un grande sforzu per risponde à tutti i bisogni quì per pianificà i bisogni più chjuchi in a zona di u terrimotu è per fà a vita di i citadini è di e squadre di travagliu più faciule.

U sindaco Büyükkılıç hà mandatu 20 veiculi di pulizia è 100 persone in a zona di u terremotu, inseme cù u sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar, u sindaco di Talas Mustafa Yalçın è u sindaco di Hacılar Bilal Özdoğan, à u Workshop municipale di Kocasinan in Karpuzatan.

Büyükkılıç hà dettu addiu à 20 veiculi di pulizia è 100 persunali unu à unu per evità ogni prublema in u campu di a salute in a regione, in cunfurmità cù e richieste di u Ministru di l'Affari Interni Süleyman Soylu, è li hà vulsutu facilità in u travagliu per esse fattu.

"TUTTI FACEN U SO MENU CU A COLLABURAZIONE DI NOSTRE 16 MUNICIPALITÀ DI DISTRICT"

Facendu una dichjarazione quì, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Com'è sempre, Kayseri hà fattu a so parte dapoi i minuti di u terrimotu, sottu a dirigenza di l'AFAD è di u nostru Governatore, sia a nostra municipalità metropolitana, u nostru Melikgazi in u centru, u nostru Kocasinan, u nostru guvernu. Talas, u nostru Hacılar, in particulare a nostra Municipalità Metropolitana." Tutti facenu u so megliu cù a cooperazione di tutti i 16 cumuni di distrittu. "Avete intesu è osservate i sacrifici di a nostra Camera di l'Industria, a Camera di Cummerciu, a Borsa, l'urganisazioni non governamentali è l'industrii organizati", disse.

"SÒ I FIGLII NOBLI DI STA NAZIONE CHE GUARIRANI STE FERITI"

Enfatizendu chì hè a nazione turca stessu, vale à dì i figlioli nobili di sta nazione, chì guariscenu queste ferite, Büyükkılıç hà dettu:

"Mentre ci tentemu di guarì e ferite quì, facemu ancu sforzi per accoglie i nostri invitati chì venenu in a nostra cità da quì in u megliu modu pussibule, in u campu di a salute, in u campu di u so riposu, in u campu di furnisce. cibo è ogni tipu di servizii. A nazione turca stessu, i figlioli nobili di sta nazione, guariscenu queste ferite assicurendu a nostra unità è sulidarità sottu a guida di u nostru presidente. Uniremu tutti e mani è u core. Penseremu cumu guarì sta ferita. Hè bisognu di cambià passu à passu. Cù l'urdinamentu di u nostru Ministru di l'Affari Interni, anu fattu dumande in quantu à i camioni di basura è i cuntenituri. Avemu mandatu a ghjente prima, simu in un momentu quandu e cità di tenda stabilite devenu fà sacrifici per scuntrà i servizii di l'ospitali di campu ".

"CUntinuemu u nostru travagliu in ogni locu basatu nantu à i bisogni di tutte e 10 pruvince"

Indirizzendu u persunale chì andarà in a zona di u terrimotu, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Voi sì i nostri fratelli devoti chì guariscenu sta ferita è eseguite questi travaglii. Pruvemu di fà tutta a nostra parte. Pruvemu di dirige è mandà circa 20 camioni di basura è 100 cuntenituri di basura quì. "In più di Kahramanmaraş, cuntinuemu u nostru travagliu in ogni locu in cunfurmità cù i bisogni di Malatya, Adıyaman, Gaziantep, Şanlıurfa, Kilis, Osmaniye, Hatay, tutte e 10 pruvince", disse.

Dichjarà chì tutte e municipalità sò mobilizate, Büyükkılıç hà dettu: "I nostri squadre di salvezza, in particulare i pompieri, sò quì, i nostri cisterna d'acqua, cisterna d'acqua, camion di fognatura, a nostra cumpagnia di elettricità è KASKI sò quì in termini di infrastruttura. "I risorsi di tutti i nostri cumune sò stati mobilizati, è continueremu u nostru travagliu per risponde à a necessità in ogni mumentu", disse.

U sindaco Büyükkılıç hà enfatizatu chì tutti, da u nostru fratellu in u cantonu più luntanu à u nostru fratellu in u centru, sustenevanu a zona di u terrimotu da u paese è à l'esteru, è hà dettu: "Qui, di novu, in u cuntestu di accoglie i nostri citadini, e nostre strutture suciale. è e instalazioni sportive, in particulare i nostri dormitori KYK, cum'è ci sarà ricurdatu, si sò sentiti duie volte in Kayseri." Segui chì e nostre scole, moschee, tutte e nostre strutture è spazii publichi sò mobilizati è ospitati. "Per furtuna, i nostri citadini anu superatu issa ansietà è si ritiranu lentamente in e so case, è ci importa ancu di questu", disse.

Sottulineendu chì ci sò stati circa 4 mila rapporti dopu à u terrimotu in Kayseri, Büyükkılıç hà dettu:

"Quandu dicemu chì nunda di seriu hè accadutu in u terrimotu in Kayseri, ùn significhemu micca chì nunda hè accadutu. A spartemu quì cun voi. Ci sò circa 4 mila rapporti. Più di mille di questi sò stati esaminati da a notte scorsa, dopu chì e squadre di u nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione anu dumandatu u sustegnu di noi, è anu dichjaratu chì ci sò prublemi in 3 d'elli, è di sicuru ci sò sbucciature di gesso. , danni minori è crepe in l'altri, ma ùn ci hè micca prublema in l'unità portanti. . Questu mostra chì li vogliu dumandà à avvicinà a nurmalizazione cun intelligenza, cum'è avemu dettu, senza esse troppu preoccupatu, s'ellu anu qualchì lagnanza, à l'autorità pertinente, à l'unità chì cuntattà u nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, chì avemu chjamate Alo 181, è poi entre, è s'ellu ùn ci hè micca prublema, senza preoccupari. Perchè avà andemu versu u periodu di avè invitati da quella regione. Questu hè impurtante, speremu è crede chì capiscenu questu. Semu sempre quì per elli se necessariu. In altri palori, cuntemu i preziosi Melikgazi, Kocasinan, Talas è Hacılar perchè sò in u centru, seguite u travagliu fattu cù a cooperazione è u sustegnu di a nostra Municipalità Metropolitana, in particulare i nostri sindaci, cù a coordinazione di a nostra Guvernazione, chì furnisce u so sustegnu.

U sindaco Büyükkılıç hà datu un missaghju di unità è di sulidarità è hà dettu: "Semu felici di avè, aspittemu e vostre preghiere".

U sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar hà ancu indirizzatu u persunale è hà dichjaratu chì sò stati mobilizati per guarisce u dulore in a regione di u terrimotu è chì anu u scopu di guarì a ferita u più prestu pussibule.

Mentre u sindaco di Talas, Mustafa Yalçın, hà dichjaratu ch'elli eranu particularmente interessati à e vittime di u terrimotu chì venenu da a zona di u terrimotu, u sindaco di Hacılar, Bilal Özdoğan, hà dettu: "Avemu riunitu per mandà i nostri camioni di basura è u persunale in u centru di Maraş. "Possite chì i so camini sò sicuri, chì venenu è vanu in bona salute", disse.

U sindaco Büyükkılıç era ancu accumpagnatu da u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana Hamdi Elcuman.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*