I vagoni di trenu diventanu vittime di u terremotu in casa

I vagoni di trenu diventanu vittime di u terremotu in casa
I vagoni di trenu diventanu vittime di u terremotu in casa

U General Manager di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), Hasan Pezük, hà datu infurmazioni nantu à u travagliu fattu in a zona di u terrimotu in TV-24 live broadcast. Hasan Pezük, chì hà iniziatu u so discorsu, augurendu a misericòrdia di Diu à quelli chì anu persu a vita in u terrimotu è una ricuperazione rapida à i feriti, hà dettu chì dopu à u terrimotu, si sò spustati in a regione sottu a coordinazione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è cuminciatu à travaglià. Dichjarà chì anu creatu centri di crisa in l'area di u terrimotu è cuminciaru à travaglià senza perde u tempu, u direttore generale di TCDD Hasan Pezük hà dettu: "Cum'è Ferrovie, avemu creatu un ambiente cálido cù una capacità di 6 mila purtendu i nostri treni à e nostre stazioni è stazioni in a regione. In coordinazione cù u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, AFAD è guvernatori, avemu cuminciatu à accoglie e nostre vittime di u terrimotu in treni da u primu ghjornu è cuminciamu à risponde à i so bisogni alimentari. In a prima tappa, avemu furnitu una opportunità impurtante di serviziu à i nostri citadini ". disse.

Sottulineendu chì u trasportu ferroviariu hà una impurtanza strategica in situazioni di disastru è a so impurtanza aumenta una volta di più, u General Manager Hasan Pezük hà dettu: "Avemu cuminciatu à evacuà i nostri citadini da a regione mantenendu rapidamente e linee dannighjate da u terrimotu. Pruvamu di risponde à i bisogni di i nostri citadini, trasmettendu cibo, vestiti è materiali viventi in a regione cù treni d'aiutu. A zona dannata da u terrimotu hè assai grande, ma u nostru statu face u so megliu in u campu cù tutte e so istituzioni è urganisazione. Noi, cum'è e ferrovie, pruvemu di furnisce servizii di trasportu è logistica senza interruzzione cù più di 3 mila 500 persone. Spergu chì supereremu stu periodu difficiule inseme cù a nostra nazione ". disse.

Spieghendu chì furnenu questi servizii à i nostri citadini in Adana, Osmaniye, Fevzipaşa, Malatya è Diyarbakır, chì sò rotte di terremoti, Hasan Pezük hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Avemu cura di estenderà i nostri servizii à tutta a regione. Scaldemu i vagoni di passageri induve ospitemu i nostri invitati generendu elettricità da i vagoni generatori. Coordinemu i bisogni alimentari cù l'AFAD. Questu hè u nostru duvere. Da u primu ghjornu, avemu travagliatu cù i nostri amichi 7/24, lascendu à e so famiglie, ancu s'è certi anu avutu u terrimotu. Facemu un sforzu per ùn interrompe l'opere trasferendu parechji di i nostri amichi da altre regioni in questa regione. Purtemu u trenu di l'aiutu è i vuluntarii, facemu servizii d'evacuazione inseme cù l'autostrade per via di trasferimenti. Cum'è a famiglia TCDD, pruvemu di fà u nostru megliu 7/24. Semu abituati à risponde à ogni tipu di bisogni ".

Spieghendu chì a linea di 275 chilometri hè stata dannata in u terrimotu, Hasan Pezük hà dichjaratu chì u mantenimentu hè statu realizatu in l'area di mille chilometri, mentre chì u travagliu cuntinueghja in altre regioni.

À a fine di a trasmissione in diretta, u presentatore hà ringraziatu u Direttore Generale di TCDD, Hasan Pezük, per a so infurmazione è promettendu una bona nutizia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*