L'IMF riviseghja a figura di crescita di a Cina in 2023

L'IMF riviseghja a figura di crescita di Jinn
L'IMF riviseghja a figura di crescita di a Cina in 2023

L'esperti ecunomichi di u Fondu Monetariu Internaziunale (FMI) anu annunziatu chì l'ecunumia chinesa hè ottimista annantu à e prospettive di crescita per u 2023. FMI; Hè di l'opinione chì a Cina serà unu di i paesi impurtanti cù u più altu ritmu di crescita in u mondu ancu questu annu.

U FMI hà aghjurnatu i so punti di vista annantu à l'ecunumia mundiale è hà previstu chì l'ecunumia chinesa crescerà da 2023 per centu in 5,2. Questa stima hè 0,8 per centu più altu ch'è l'estimazione di u FMI in uttrovi di l'annu passatu. Inoltre, u FMI hà previstu chì a crescita ecunomica di a Cina serà di 4,5 per centu l'annu prossimu.

Steven Barnett, l'anzianu rappresentante di u Fondu Monetariu Internaziunale in Cina, hà dichjaratu chì a Cina, chì pensa chì averà u più altu ritmu di crescita trà i paesi più impurtanti in l'annu currentu, cuntribuisce ancu 30 per centu à a crescita economica glubale. Queste conversazioni è scambii di vedute anu fattu durante u seminariu urganizatu da u partenariatu di l'Uffiziu di l'IMF in Cina è l'Istitutu d'Ecunumia è Politica Mundiale di l'Academia Cinese di Scienze Suciali.

In questu cuntestu, u FMI hà stabilitu a so previsione di crescita globale per 2023 in 2,9 per centu. Hè nutate chì sta tarifa hè più bassu di a tarifa di 2022 per centu in 3,4. In ogni casu, in u sfondate di questi sviluppi, sicondu i funzionari di l'IMF, u successu straordinariu di l'ecunumia chinesa hà cuntribuitu à migliurà l'expectativa globale.