I ricercatori chinesi trovanu a data chì u desertu di Taklamakan hè statu furmatu

I ricercatori chinesi trovanu a data di a colonna Taklamakan
I ricercatori chinesi trovanu a data chì u desertu di Taklamakan hè statu furmatu

A ricerca nantu à u Desert Taklamakan, situatu in u norduvestu di a Cina è u più grande desertu di u paese, hà revelatu un fattu interessante. A ricerca hà revelatu chì u Desert Taklamakan in a Regione Autonoma Uyghur di Xinjiang pò esse furmatu 300 XNUMX anni fà.

Zhang Yuanming, capu di l'Istitutu Xinjiang di Ecologia è Geografia di l'Academia Cinese di Scienze, hà dettu in una cunferenza di stampa chì i scuperti sò stati fatti durante a terza ricerca scientifica in corso, chì hà ottenutu un grande successu.

Basatu annantu à a scuperta di una nova spezia di gammaridea nativa di un bacinu di u fiumu in a regione, a squadra di scientisti hà identificatu i Monti Tianshan è u so circondu cum'è a prima fonte di l'organi viventi d'acqua fredda in u mondu.

A ricerca scientifica hà ancu assistitu à a scuperta di 39 insetti parassiti naturali è dui novi spezie d'alga, prima registrati in Cina, Zhang hà dettu. Nutendu chì e tecnulugia novi cum'è droni, satelliti è l'internet di e cose sò stati utilizati durante a ricerca, Zhang hà dettu chì anu custruitu un totale di 26 novi siti di monitoraghju automatizatu per l'ecosistema in Xinjiang. A fase 2021 di a ricerca in a regione hè stata lanciata in dicembre XNUMX.