L'applicazioni per SME OIZ sò state allargate à u 28 di ferraghju 2023

Applicazioni estese à ferraghju per SME OIZ
L'applicazioni per SME OIZ sò state allargate à u 28 di ferraghju 2023

İbrahim Burkay, presidente di u Cunsigliu di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), hà dettu chì quasi 5 mila cumpagnie anu dumandatu per SME OSB finu à avà. Dichjarà chì u prucessu di raccolta di a dumanda di SME OIZ hè statu allargatu finu à u 28 di ferraghju 2023, Burkay hà dettu: "E zone industriali non pianificate chì sò un pesu per a cità anu da esse spustate rapidamente in e zone pianificate". disse.

A riunione di l'Assemblea di BTSO di Ghjennaghju hè stata tenuta à l'Edificiu di u Serviziu di a Camera. U presidente di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì Bursa hà purtatu e so esportazioni à 2022 miliardi di dollari in 17,3 inseme cù e zone libere. Esprimendu chì Bursa, chì esporta in 207 paesi è regioni, hà ottenutu un rendimentu di esportazione più altu ch'è 116 paesi, u presidente Burkay hà enfatizatu chì 4 novi cumpagnie sò state stabilite in Bursa per ogni cumpagnia chjusa. U presidente Burkay hà dettu: "U potenziale di l'imprenditorialità di Bursa hè assai altu" è hà aghjustatu: "Per l'ultimi 4-5 anni, Bursa hà un sogliu d'esportazione chì ùn hà micca pussutu superà. Hè un prucessu impurtante chì impedisce e nostre esportazioni è i tassi di crescita. Cum'è BTSO, cuntinuemu i nostri sforzi per aumentà u putenziale di esportazione di u nostru mondu cummerciale ".

"Opere di custruzzione in 63 fabbriche in TEKNOSAB"

Dichjarà chì anu fattu TEKNOSAB, a chjave per a trasfurmazioni industriale di Turchia, pronta per l'investimentu in un cortu periodu di 4 anni, Burkay hà dettu: "TEKNOSAB hè un valore cumunu stabilitu cù a visione di a nostra Assemblea BTSO. In ghjennaghju, avemu stabilitu i fundamenti di a junzione di cunnessione di l'autostrada in a nostra regione. Hè previstu chì TEKNOSAB serà cunnessu à l'autostrada in a primavera. Attualmente, a produzzione cuntinueghja in 6 fabbriche. 63 imprese anu ricevutu permessi di custruzzione. U numaru di l'impiegati in 6 fabbriche hà avà righjuntu quasi 3 mila. À a fine di u 2023, vulemu chì u 35-40 per centu di l'investituri residenti entrenu in produzzione ". hà fattu dichjarazioni.

"U tempu hè preziosu"

Dichjarà chì u travagliu cuntinueghja nantu à u Prughjettu SME OIZ, chì hè previstu per fà di Bursa una struttura di produzzione più forte è più competitiva, è di trasfurmà e zone di produzzione impreviste in a cità à l'esternu di a cità, u sindaco Burkay hà dettu: "4 anni fà. , 2 mila 650 Ci era una dumanda da a cumpagnia. S'ellu era statu pussibule per noi di inizià a SME OIZ in quelli ghjorni, assai di e nostre imprese puderianu ghjunghje à u stadiu di produzzione in SME OIZ oghje. U tempu hè preziosu. A dumanda di ogni settore hè diversu à questu puntu. U 50 per centu di l'industria di Bursa hè in spazii micca pianificati. Quessi sò lochi chì portanu a carica di trafficu è a contaminazione di l'aria. Questi spazii devenu esse riabilitatu. disse.

Quasi 5 Applicazioni à SME OIZ

Dichjarà chì quasi 5 mila imprese anu dumandatu per SME OIZ finu à avà, u presidente Burkay hà dettu: "Secunnu u rapportu di BEBKA, ci sò più di 8 mila strutture cù certificati di registrazione industriale in spazii imprevisti fora di l'OIZ. A nostra massima priorità quì hè di trasfurmà e nostre cumpagnie in e zone pianificate. BTSO hè l'urganizazione umbrella di u mondu cummerciale. Avemu trasmessu e nostre richieste à questu puntu à u nostru presidente in a cerimonia di premiazione di Quelli chì aghjunghjenu valore à l'ecunumia. Vogliu sparte chì quandu l'opportunità sò furnite in questa direzzione, sti spazii chì e nostre PMI anu bisognu seranu offerti à elli. À u puntu di l'applicazioni, u nostru Cunsigliu Esecutivu SME OIZ hà ricevutu richieste da centinaie di cumpagnie in quantu à l'estensione di u tempu. Cunsiderendu sti suggerimenti, avemu decisu di allargà a scadenza, chì avemu stabilitu u 31 di ghjennaghju di u 2023, finu à u 28 di ferraghju di u 2023 ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"U mondu cummerciale aspetta a cuntinuazione di i sconti in i prezzi di l'energia"

"Ogni sustegnu offertu à u mondu cummerciale hè premiatu cum'è alta motivazione è valore aghjuntu in a nostra ecunumia". Parlendu in a forma di u presidente Burkay, in quantu à u prezzu di u tettu di l'electricità utilizata in l'industria è i sconti di gas naturale utilizati in a produzzione di l'electricità, "I prezzi di l'energia anu cuminciatu à vultà in u mondu. L'aumentu di i costi mette a pressione nantu à e cumpagnie. Fatih Dönmez, Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, hà annunziatu i sconti. Ringraziemu u nostru ministru per sente a voce di u nostru mondu cummerciale. Aumentà è mantene i tassi di scontu in i prezzi di l'electricità è di u gasu naturale cum'è in i paesi in quale competemu è l'applicà per tutti i nostri settori accelerà i nostri obiettivi di crescita qualificati. Hè impurtante chì questu cuntinueghja ". disse.

U Prucessu di Cullizzioni di Richieste per u "Centru Logisticu" principia

Esprimendu chì Bursa hà ancu bisognu di centri in termini di logistica, Burkay hà cuntinuatu: "I spazii di almacenamiento sò cercati in parechje OIZ è zoni industriali. I spazii di almacenamentu deve esse creati in spazii cun cunnessione cù strade specifiche. U nostru Cunsigliu Logisticu hè inclusu in a struttura settoriale di a nostra camera. Stu cunsigliu hà da principià u prucessu di cullezzione di e dumande da e nostre cumpagnie di logistica per a creazione di un "centru logisticu". Hè assolutamente necessariu di pruduce spazii chì l'imprese anu bisognu ".

"A diversità di u settore è u putere di produzzione sò impurtanti"

Dichjarà chì e cità chì diversificanu i so settori, superanu i periodi di crisa più facilmente, Burkay hà dettu: "E cità pruducia sò sempre più forti. E crisi ci anu dimustratu questu. Parlu di produzzione vera, micca di fabricazione di cuntrattu. Paragunatu à certi pruvince, avemu a mità di spazii d'investimentu, ma esportemu duie volte. Questu hè interamente duvuta à u nostru valore d'esportazione per kilogramu. U valore di l'esportazione di Bursa per kilogramu hè 4.5 dollari. Hè più di 3 volte a media naziunale. Se ci hè un tali potenziale in Bursa, deve esse sviluppatu ". hà fattu a so valutazione.

"A Cuntrazione in l'Ecunumia Globale serà limitata"

U presidente di l'Assemblea di BTSO, Ali Uğur, hà dichjaratu chì, malgradu i risichi globale crescente è l'attività ecunomica soppressa in l'ultimu annu, l'ecunumia turca hà dimustratu una crescita più altu ch'è parechji altri paesi è hà dettu: "Vulemu fà un forte principiu di u novu seculu di u nostru seculu. Republica in ecunumia. L'aspettativa per l'ecunumia glubale, in particulare l'Unione Europea è l'ecunumia di i Stati Uniti, per u 2023 indicanu chì a cuntrazione serà più limitata di l'aspittava in u prossimu terminu. Sta situazione rifletterà positivamente nantu à e nostre esportazioni, impieghi è investimenti. Semu unu di i paesi cù u più altu putenziale di crescita cù a nostra struttura di pupulazione, capacità di produzzione è locu strategicu. Cum'è u mondu cummerciale di Bursa, continueremu à ottene risultati significativi è grandi per i nostri settori, a nostra cità è u nostru paese ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*