Cumpetizione BERD AgVenture per prumove l'innuvazione in l'alimentazione è a tecnulugia agricula

Cumpetizione BERD AgVenture per prumove l'innuvazione in l'alimentazione è a tecnulugia agricula
Cumpetizione BERD AgVenture per prumove l'innuvazione in l'alimentazione è a tecnulugia agricula

U Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD) hà lanciatu a cumpetizione EBRD AgVenture, chì accoglie l'applicazioni da tutte l'ecunumie in quale l'EBRD hà investitu, per sustene l'iniziativi innovatori di l'agroindustria in prima fase.

EBRD AgVenture hà u scopu di affruntà e sfide chjave chì affruntà i sistemi alimentari, cum'è a sicurità alimentaria, u cambiamentu climaticu, l'inclusione di i gruppi target è e piccule imprese in catene di valore glubale.

A pupulazione mundiale, chì era di circa 2012 miliardi in 7, hè prevista per aumentà à 2050 miliardi in 9,6. Inoltre, u cambiamentu climaticu affetta negativamente tutte l'attività in a catena alimentaria cù l'aumentu di a temperatura. cuntinueghja à aumentà u stress idrico in i zoni agriculi.

L'EBRD cerca di affruntà alcune di sti prublemi avanzandu u sviluppu di prudutti, servizii è tecnulugia innovatori, è rende a produzzione alimentaria più sustenibile, efficiente è inclusiva.

I start-up vincitori riceveranu finu à € 80.000 in supportu di cunsulenza privata attraversu u prugramma Star Venture di l'BERD, è una borsa di € 10.000 per servizii supplementari, networking è opportunità di visibilità in fori internaziunali.

I clienti attuali è potenziali di l'BERD seranu incuraghjiti à piglià un rolu più attivu in u settore di start-up supportendu tecnulugie avanzate o furnisce finanziamenti cum'è u capitale di venture corporativu.

A cumpetizione hè stata lanciata durante un avvenimentu in linea per cunnetta l'investitori cù i putenziali entranti, induve i parlanti anu spartutu ciò chì cercanu in start-up alimentari è agritech. Noga Sela-Shalev, CEO di Fresh Start foodtech incubator hà assistitu à l'avvenimentu, è i panelisti includenu: Jan Kobler, Managing Partner di South Central Ventures; Robin Saluoks, CEO di eAgronom; è Micol Chiesa Churchill, Partner di u Planet Fund è Capu di Scienze Climatiche.

I start-up vincitori seranu annunziati à a fine di aprile.

Dapoi u 1991, l'EBRD hà investitu più di 6.500 miliardi d'euros in più di 180 XNUMX prughjetti in trè cuntinenti per favurizà a transizione à ecunumie guidate da u mercatu è favurizà l'imprese private è imprenditoriali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*