Prestitu di 25 milioni di euro da BERD per a nova linea di tram in Sarajevo

Prestitu di millioni d'euro da BERD per a nova linea di tram in Sarajevo
Prestitu di 25 milioni di euro da BERD per a nova linea di tram in Sarajevo

U Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD) aumenta u so sustegnu à u trasportu più verde in u Cantone di Sarajevo dendu un prestitu di u guvernu di 25 milioni d'euros per a custruzzione di una nova linea di tram.

A nova linea serà di circa 13 chilometri è cunnetta u distrittu di Ilıca à u quartiere di Hrasnica. L'investimentu includerà a custruzzione di una zona di ritornu di tram in Hrasnica è di 20 stazioni di tram nove nantu à a strada. E novi linee di tramvianu cunnettaranu à a reta esistente, chì furnisce un trasportu più efficiente per i citadini di Sarajevo.

U prestitu hè statu accettatu durante a visita di u presidente EBRD, Odile Renaud-Basso, in Bosnia-Erzegovina. U presidente Renaud-Basso hà dettu: "Semu felici d'avè sustinutu tanti investimenti chì aiutanu à migliurà e cundizioni ambientali è i standard di vita in Sarajevo, cumpresu stu novu investimentu in u trasportu urbanu. Stu prughjettu redirigerà ancu u sviluppu di u Canton à e zone piane alluntanate da e colline circundante potenzialmente sughjette à sfondate. Semu pronti à dà più sustegnu à u Canton è à a Bosnia-Erzegovina per investimenti chì ponu rende i servizii municipali è l'ecunumia più verdi, più efficaci è più cumpetitivi ".

Stu prughjettu allargarà a rete di tramvia esistenti di circa 50 per centu è apre a strada per u sviluppu urbanu di sta parte di Sarajevo. A nova linea di tram aiuterà à riduce a congestione di u trafficu in Canton incuraghjendu più persone à passà da e vitture à un trasportu urbanu megliu è più efficiente. U cambiamentu versu un modu di trasportu più amichevule à l'ambiente hè ancu previstu di purtà à una riduzione di l'emissioni di gas di serra.

Stu investimentu in u sistema di trasportu publicu hè u settimu in u Pianu d'Azione di u Canton Verdi di Sarajevo di l'BERD. A banca hà prima furnitu Sarajevo cun finanziamentu per a ricustruzzione di e linee di tram esistenti è l'acquistu di novi tram è trolebus. Susteghja dinù u Canton à migliurà a reta di l'acqua è à migliurà l'efficienza energetica di l'edificazioni publiche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*