L'educazione suspesa finu à u 10 di marzu in 1 pruvince affettate da u disastru

L'educazione suspesa sin'à marzu in a pruvincia di u disastru
L'educazione suspesa finu à u 10 di marzu in 1 pruvince affettate da u disastru

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà scontru cù i rapprisentanti di i sindicati di l'educazione 4. Dopu à a riunione, Özer hà fattu dichjarazioni nantu à cume i prucessi di educazione è furmazione seranu realizati in 10 pruvince è 71 pruvince affettate da i terremoti in Kahramanmaraş, è hà annunziatu chì l'educazione hè stata sospesa finu à u 10 di marzu in 1 pruvince affettate da u terrimotu, è chì e decisioni di u distrittu è di a scola seranu pigliate dopu à u 1 di marzu. U Ministru Özer hà dichjaratu chì l'educazione principia u 71 di ferraghju in 20 pruvince.

Ministru Ozer; Latif Selvi, Sicritariu Generale di l'Educazione-Bir Sen à u Ministeru di l'Educazione Naziunale, hà scontru cù Talip Geylan, Presidente di l'Educazione Turca-Sen, Nejla Board, Presidente di Education-Sen, è Kadem Özbay, Presidente di Eğitim-İş. I Vice Ministri Petek Aşkar è Sadri Şensoy è i direttori generali anu assistitu à a riunione.

Dopu à a riunione, Özer hà fattu una dichjarazione nantu à cume i prucessi d'educazione è di furmazione seranu realizati in 10 pruvince è 71 pruvince affettate da i terremoti in Kahramanmaraş. Dichjarà chì hà ricevutu l'opinioni di i rapprisentanti di l'unione è di tutte e parti interessate, u Ministru Özer hà dettu: "Prima di tuttu, deve esse cunnisciutu chì cum'è u Ministeru, pruvemu di riunisce tutti i nostri figlioli cù e so scole in modu sicuru. Semu una grande famiglia cù 19 milioni di studienti, 1,2 milioni di maestri. Dunque, ùn hè micca pussibule di nurmalizà a Turchia senza nurmalizà l'educazione cum'è in a pandemia. A nostra priorità hè di riavvia l'educazione in modu sicuru è sanu in queste 10 pruvince. Alcune di e decisioni chì avemu fattu oghje eranu decisioni chì avemu fattu prima. L'avemu passatu cù i rapprisentanti sindacali d'accordu. Vogliu sparte cun voi e decisioni chì avemu pigliatu ". disse.

E scole apriranu in 71 pruvince u 20 di ferraghju

Sottulineendu chì l'attività di l'educazione principiarà u 71 di ferraghju in 20 pruvince chì ùn sò micca zoni di terramotu è ùn ci sarà più estensione, u Ministru Özer hà dettu: "Ùn cerchemu micca assistenza à tutte e classi è livelli in u sicondu mandatu in 10 pruvince. Avemu spiegatu questu prima. Avemu fattu u travagliu necessariu è apertu u sistema per chì i nostri studienti in 10 pruvince ponu trasfiriri i so figlioli in scole equivalenti in pruvince 71 se i so genitori dumandanu. Finu a ora, 809 studienti anu ricevutu i so trasferimenti. Cum'è u Ministeru, cuntinuemu à travaglià per aumentà a capacità di e nostre scole in 71 pruvince in modu chì pudemu risponde à tutte e richieste di i nostri studienti da 10 pruvince ".

L'istituzioni d'istruzione private daranu borse di studiu cumplete à i studienti chì venenu da 7 pruvince à a tarifa di 10 per centu di i so studienti.

Spartendu e decisioni riguardanti l'attribuzione di borse di studiu à i studienti affettati da u terrimotu in istituzioni educative private, Özer hà dettu: "I nostri istituzioni d'istruzione privata anu l'uppurtunità di benefiziu i parenti di martiri è veterani finu à u 3 per centu di a so capacità, è i studienti cù borse di studiu cumplete. per quelli in bisognu. In questu cuntestu, tutte e nostre istituzioni educative private utilizanu 3 per centu di capacità. Avemu ancu fattu e riunioni necessarie cù e nostre istituzioni educative private. L'autorità per aumentà da 3% à 10% hè u Ministru di l'Educazione Naziunale. Da oghje, aumentemu a capacità di 3 per centu in l'istituzioni educative private à u 10 per centu, è useremu u 7 per centu per i studienti di solu dece pruvince. Vogliu sprime a mo gratitudine sincera à tutti i funzionari di l'associu è i rapprisentanti in i nostri istituti d'istruzione privati ​​". hà utilizatu e so dichjarazioni.

A valutazione di danni di l'edificazioni MEB in a zona di u terrimotu serà finita à a fine di ferraghju.

U Ministeru hà 10 edifici in 20 pruvince cù scole, ostelli, case di i prufessori è alberghi di pratica; Özer hà sparte l'infurmazioni chì 868 d'elli sò stati distrutti è 24 edifici sò stati assai dannati è cuntinueghja cusì: "Avemu discututu a valutazione di danni di tutti i nostri edifici in a regione cù u nostru Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu. Seremu finiti à a fine di ferraghju. In altri palori, avemu da piglià a lista sana di l'edifizii ligeramente danucati, moderatamente danucati. Dunque, suspendemu l'istruzione in 83 pruvince finu à u 10 di marzu. Dopu à compie sti carenze da u 1u di marzu, avemu da principià à reevaluate u prucessu. Da u 1u di marzu, ùn pigliaremu micca decisioni per apre l'educazione regiunale in 1 pruvince. Faremu e decisioni di u distrittu è di a scola, cum'è in i tempi di l'epidemie di Kovid. Ùn ci hè micca danni in alcune di e nostre pruvince, in particulare in Kilis, Adana, Gaziantep, Diyarbakır, è in alcune di e nostre pruvince è distretti. Dunque, avemu da principià quelli distretti cumpletamente in l'educazione. Da u 10 di marzu, sparteremu e decisioni di questu cù u publicu. Per d 'altra banda, passeremu à l'educazione duale in 1 pruvince induve hè necessariu. In altri palori, avemu aduprà a capacità in un modu massimu è efficaci. Inoltre, sapete, ci sò posti di riunione è centri di tenda in 10 pruvince avà. Avemu stallatu tende per sustene l'apprendimentu di i nostri figlioli, furnisce un supportu psicosociale, urganizà attività, nurmalizà a vita è soprattuttu li sustene in attività di ghjocu, mettendu tende supplementari in tutti i lochi di riunione è i centri di tenda. Finu à avà, avemu stallatu 10 tende per questu scopu. Tutti i nostri maestri, da i prufessori di l'infanzia à i cunsiglieri di guida è psicologichi, travaglianu in ogni tenda. Dunque, spergu chì a finiremu in 141 pruvince, à a fine di a settimana prossima, forse in a settimana. Meccanismi supplementari chì susteneranu i nostri zitelli in tutte e dece pruvince seranu messi in vigore à u locu di riunione ".

"U Ministeru di l'Educazione Naziunale si mobiliza cù tutti i so mezi"

Dichjarà chì u Ministeru hè statu mobilizatu cù tutti i mezi di u Ministeru di l'Educazione Naziunale in questu prucessu, u Ministru Özer hà dettu chì mentre pianificà l'educazione è a furmazione, da una banda, tutta a squadra di u Ministeru, tutti i prufessori, i prufessori vuluntarii è MEB. E squadre AKUB, da l'alimentu è a bevanda à a classificazione di i materiali necessarii da i citadini in a regione, da i sforzi di ricerca è di salvezza à altri bisogni.

U Ministru Özer hà dettu: "In quantu u Ministru di l'Educazione Naziunale, vogliu sprime a mo gratitudine sincera à tutti i nostri maestri, chì lascianu a so cunfortu ghjornu è notte senza dì nunda, è si uniscenu à i nostri citadini in u campu è si sforzanu di esse un cura per i so prublemi. In questu cuntestu, aumentemu e nostre capacità chì servemu ogni ghjornu. Producemu pasti caldi per circa 2 milioni di persone per ghjornu. 465 mila di i nostri citadini stanu in i nostri scoli, YBO, alberghi di pratica è dormitori. 465 mila di questi 25 mila citadini sò fora di dece pruvince, perchè furnimu ogni tipu di sustegnu per l'alloghju di i nostri citadini chì partenu da dece pruvince. In novu, circa 5 mila squadre di ricerca è salvezza di u Ministeru di l'Educazione Naziunale sustene l'AFAD in u campu. L'altri aiuti sustenenu i sforzi di salvezza. In novu, 2 2 guide è cunsiglieri psicologichi cercanu attivamente di furnisce servizii di supportu per u benessere psicologicu di i nostri citadini, i zitelli è i prufessori. Spergu chì, da u luni, aumenteremu da 4 mila à XNUMX mila è ghjunghjeremu tutti i punti rapidamente ".

Dichjarà chì travaglianu per gestisce i prucessi d'educazione è di furmazione inseme in cunsultazione cuntinuu cù tutti i stakeholders, u Ministru Özer hà spressu chì hà manifestatu a so gratitudine sincera à tutti l'impiegati di u Ministeru. Dichjarà chì sò stati in cumunicazione constante cù i funzionari di l'unione di l'educazione dapoi u primu ghjornu, Özer hà dettu chì anu pigliatu misure rapidamente in linea cù e dati chì anu trasfirutu da u campu, è chì anu gestitu stu prucessu cù u statu, a nazione, l'unità. e sulidarità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*