E squadre MEB AKUB mobilitate per esce da i naufragi vivi

E squadre MEB AKUB sò mobilitate per piglià a vita da i naufragi
E squadre MEB AKUB mobilitate per esce da i naufragi vivi

Dopu à u terrimotu chì hè accadutu in Kahramanmaraş è hà affettatu parechje cità in a regione, u Ministeru di l'Educazione Naziunale di Ricerca è Rescue Unit (MEB AKUB) squadre di circa 10 mila persone, chì sò stati spargugliati in 5 pruvince, si sò mobilizati per mette in vita da i detriti. .

In 10 pruvince affettate da u terrimotu, circa 5 mila persone di u Ministeriu, chì sò membri di MEB AKUB, custituiti da maestri furmati apposta è altri impiegati, sò nantu à u campu.

E squadre MEB AKUB cuntinueghjanu a so attività di ricerca è salvata in u naufragio. E squadre MEB AKUB, chì travaglianu in coordinazione cù AFAD è altre squadre di ricerca è salvata, salvavanu Zişan Kaya, un studiente universitariu in Kahramanmaraş à l'ora 101 di u terrimotu, è una mamma è u so figliolu, chì anu ghjuntu durante una audizione in Diyarbakır nantu à u quintu ghjornu, vivu da i rubbles com'è u risultatu di sforzi longu.

E squadre MEB AKUB travaglianu ancu in tutti i spazii necessarii, cum'è a stallazione di tende, l'evacuazione, l'almacenamiento, a distribuzione è a cucina è a distribuzione di l'aiuti mandati à a zona di u terrimotu.

U monitoraghju di u statutu di u muvimentu è e locu di 10 squadre chì travaglianu in 225 pruvince, l'eliminazione di a carenza di a pruvincia / distrettu di a squadra secondu e richieste ricevute da u centru di gestione di disastru è emergenza in a regione di u terremotu, a necessità di materiali, u seguitu. di e notificazioni chì necessitanu operazione in a zona di naufragio è u so riferimentu à a regione sò purtati senza interruzzione.

Nutendu chì ogni cosa vivente chì esce da e macerie hè assai impurtante, e squadre MEB AKUB salvavanu un cane è dui di i so cuccioli vivi in ​​u distrittu centrale di Bağlar di Diyarbakır dopu à 124 ore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*