MEB lanciarà "Programmi di psicoeducazione di u terremotu" cù l'apertura di e scole

MEB Lanciarà Programmi di Psicoeducazione Terremotu cù l'Apertura di e Scole
MEB lanciarà "Programmi di psicoeducazione di u terremotu" cù l'apertura di e scole

U Ministeru di l'Educazione Naziunale (MEB) hà da principià "programmi di psicoeducazione di u terremotu" per i studienti, i prufessori è i genitori cù l'apertura di e scole. U Ministeru di l'Educazione Naziunale furnisce u primu aiutu psicologicu à i studienti, i genitori, i prufessori è l'altri individui trasferiti da questa regione, in più di u sustegnu psicosociale furnitu in e pruvince induve i terremoti centrati in Kahramanmaraş sò stati sperimentati. Da u 20 di ferraghju, quandu e scole aperteranu, i Programmi di Psicoeducazione di u Terramotu seranu realizati per tutti i studienti in 71 cità chì ùn sò micca stati direttamente affettati da u terrimotu.

U Pianu d'Azzione di Supportu Psicosociale MoNE Post-termotu hè statu preparatu da l'Unità di Coordinazione Psicosocial MoNE per e pruvince chì eranu è ùn sò micca direttamente affettati da u terrimotu. In e regioni affettate da i terremoti in Kahramanmaraş, i centri di supportu psicosociale stabiliti da u Ministeru di l'Educazione Naziunale furnisceranu supportu à i zitelli da i maestri di guida è i cunsiglieri psicologichi, mentre chì novi pratiche di supportu seranu iniziati in stu prucessu.

Primu aiutu psicologicu per quelli trasferiti da l'area di u terrimotu

Sicondu i prugrammi di supportu, i primi aiuti psicologichi seranu datu à i studienti, i genitori, i prufessori è altri individui chì sò trasferiti da e pruvince di a zona di u terrimotu è posti in dormitori, ostelli, alberghi da squadre di supportu psicosociale in pruvince chì ùn sò micca direttamente affettati da u terrimotu. terrimotu. Da u 20 di ferraghju, quandu e scole aperteranu, i Programmi di psicoeducazione di u terrimotu preparati per i studienti pre-scolare, primariu, secundariu è liceu in tutte e scole in 71 pruvince chì ùn sò micca direttamente affettati da u terrimotu seranu ancu messi in pratica.

I servizii di supportu psicosociale seranu realizati in sei tappe in u quadru di i Principii di Implementazione di u Pianu d'Azione di Supportu Psicosociale in pruvince micca direttamente affettate da u terrimotu. In u primu stadiu, i primi aiuti psicologichi seranu appiicati da squadre di supportu psicosociale à i studienti, i genitori, i prufessori è altri individui chì sò trasferiti da e pruvince di a zona di u terrimotu è posti in dormitori, ostelli, alberghi.

In a seconda tappa, a "Sessione di l'insegnanti di u terremotu" hè stata data à i prufessori u 20 di ferraghju; A "Sessione per i genitori di Terremotu" serà applicata à i genitori da i cunsiglieri è i cunsiglieri psicologichi u 21-22 di ferraghju. In a terza tappa, u prugramma di psicoeducazione post-terremotu serà applicatu à i studienti à tutti i livelli. E sessioni di i studienti cumincianu u 23 di ferraghju.

In a quarta è a quinta tappa, e sessioni d'infurmazione per e famiglie è i prufessori nantu à u dulore è a perdita seranu tenute da i cunsiglieri di a scola è i cunsiglieri psicologichi. In a sesta tappa, dopu à e sessioni di a famiglia è di i prufessori, u "Programma di Psicoeducazione di luttu" serà applicatu da i prufessori di guida è i cunsiglieri psicologichi à i studienti cù un altu livellu di esse affettatu da u disastru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*