Cari amici feriti in u terrimotu sò stati operati

Cari amici feriti in u terrimotu sò stati operati
Cari amici feriti in u terrimotu sò stati operati

I cari amici chì sò stati feriti in u terrimotu di magnitudine 10 è 7,7 chì hè accadutu in Kahramanmaraş è hà affettatu 7,6 pruvince, sò stati operati in u Centru di Riabilitazione Animale di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa.

E ferite di u terrimotu cuntinueghjanu à esse guarite in Şanlıurfa. A municipalità metropolitana di Şanlıurfa, chì hè ghjunta à l'aiutu di i citadini da u primu ghjornu di u terrimotu, ùn hà micca scurdatu di l'animali vagabondi.

L'alimentu per i cani è i misgi hè lasciatu in i lochi designati per chì l'animali vaganti ponu sopravvive. L'animali stray feriti in diverse parti di u so corpu durante u terrimotu sò cullati da e squadre di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale.

I misgi è i cani cullati da l'ufficiali sò stati purtati à u centru di Riabilitazione Animale di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa è trattati. L'animali stray, chì sò trattati da veterinari esperti in u Centru di Riabilitazione Animale, sò posti in case calde quì. L'animali feriti in i so pedi è e diverse parti di u so corpu sò mantinuti sottu cuntrullati da a realizazione di cirurgia in sala operatoria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*