Misuri da piglià contr'à l'effetti psicologichi di u terrimotu

Precauzioni da piglià contr'à l'effetti psicologichi di u terrimotu
Misuri da piglià contr'à l'effetti psicologichi di u terrimotu

U psicologu specialista Arzu Beyribey da u Memorial Bahçelievler Hospital hà datu infurmazioni nantu à a psiculugia di u terrimotu. U psicologu specialista Arzu Beyribey hà dettu chì e reazzioni di e persone dopu à u terrimotu pò varià secondu a gravità di u disastru, e caratteristiche persunali di l'individui, u tipu di traumu, s'ellu era solu o cun qualcunu à u mumentu, quantu tempu eranu. sottu a prissioni di sta situazione, e so sperienze passate, è e so pussibulità di sustegnu suciale Durante un terramotu, a persona evalua automaticamente a situazione è pensa à cumu prutegge ellu stessu è i so parenti. Pruvate di decide nantu à una di e so reazioni di lotta o volu in fronte à u stress. U corpu entra in difesa, è a freccia di u core, u pulsu è a freccia di respirazione aumentanu. Sudorazione è nausea ponu accade. Dopu chì u terrimotu hè finitu è ​​a persona pò andà in una zona sicura, questi sintomi tornanu gradualmente à a normale ". disse.

U Psicologu Specialista Arzu Beyribey hà dichjaratu chì dopu à questu avvenimentu suciale, micca solu e persone chì sò stati principarmenti affettati da u terrimotu, ma ancu u publicu tutale sò esposti à stu stress, pò accade u Disordine di Stress Post-Traumatic. a ripetizione di l'avvenimentu in a mente è u corpu. Stu avvenimentu pò esse abusu, guerra, disastru naturali, etc. situazioni ponu accade. A persona pò mostra sintomi cum'è re-experimenting i sintomi sperimentati durante l'eventu, evitendu l'ambienti è e persone, è esse overstimulated. disse.

L'aiutu pianificatu dopu à u terrimotu hè di solitu destinatu à salvà a vita, à trattà e ferite fisiche, à furnisce un refuggiu è à i servizii di l'infrastruttura di prugrammazione, è hè spessu tardi per sustene i sforzi, postu chì ci hè un prucessu più cumplessu è longu à u puntu di determinà u Effetti psicologichi è iniziu di trattamentu nantu à u sughjettu. U psicologu espertu Arzu Beyribey hà dettu chì ci sò 3 periodi di tempu dopu à u terrimotu. I fusi orari sò:

"Shock: In fronte à sta sperienza pesante, a persona sperimenta u scossa, ùn pò micca sensu di e so ferite è a situazione, è a percepzione di u locu / tempu / spaziu diventa cunfusa. Pò sperimentà a perdita di a cuscenza. A persona prova di prutege si alluntanendu da a situazione. Mentre chì alcune persone ùn rispundenu micca da a congelazione, alcune persone ponu mostra reazioni di panicu.

"Periodu passivu: A persona hè aperta à feedback da l'ambiente, ma hè in una pusizioni passiva. Ancu s'ellu prova à risponde à i sforzi di sustegnu chì venenu da u so ambiente, u so putere di participà à a cuuperazione hè sempre insufficiente. Hè cum'è se a persona hà tornatu à u periodu dipendente di u zitellu.

"Re-Adaptazione: L'ansietà è l'eccitazione di l'individuu anu aumentatu, hè in un statu di trigger chì ripete u traumu chì hà sperimentatu parechje volte in a so mente, è pò reagisce ancu à i picculi soni è stimuli in muvimentu. Cervellu, corpu è spirituali, hà bisognu di tempu per vultà à a so vechja vita è per calmà ".

U psicologu specialista Arzu Beyribey hà dichjaratu chì dopu à u terrimotu, a ghjente pò sperimentà a perdita di l'appetite, i prublemi di u sonnu, i prublemi d'ansietà, a rabbia, a tristezza è u dulore cù variabilità variabile, è hà dettu: "Cum'è sintomi psicosomatici, ponu dà reazioni fisiche cum'è a testa. pettu, mal di stomacu, nausea è mancanza di respira. Cù u sensu di culpabilità, ponu chjude à u travagliu di ogni ghjornu è a cumunicazione cù u so ambiente. Puderanu esse più interrugati nantu à cuncetti cum'è a morte è u significatu di a vita.

U psicologu specialista Arzu Beyribey hà dettu chì a situazione chì a ghjente vive ùn hè micca faciule è hà dettu: "Anu à sperienze una serie di situazioni severi chì cuntinueghjanu cù ansietà, dulore, u dulore di a perdita di i so amati, i pinsamenti chì venenu à u so. menti ch'elli ùn sò sicuru, è accusazioni contr'à elli stessi incù pèrdite. Sicondu a gravità, a natura improvvisa è inesperu di u disastru, è a rata di morte è distruzzione, i so effetti ponu aumentà, è fobie specifiche, ansietà è disordini psicosomatici ponu accumpagnà a persona cù effetti psicologichi chì varienu da 1 à 8 anni. usatu e frasi.

Trà e strategie di coping; Dichjarà chì in l'affrontamentu focalizatu in u prublema, ci sò sforzi per cuntrullà è cambià a situazione stressanti, in l'affrontamentu centratu in l'emozioni, ci sò sforzi per regulà l'emozioni chì sò causati da u stress è chì facenu a persona inquieta, u psicologu specialista Arzu Beyribey hà dettu. u prucessu di trattamentu:

"Per superà u primu scossa, a persona deve dà tempu à ellu stessu è à u so circondu, è esse rispettatu per u dolu. U disastru hè una sperienza assai difficiuli è postu chì ùn hè micca pussibule di aspittà un ritornu à a vechja vita immediatamente, a persona chì ùn vole micca parlà ùn deve esse obligatu in questu. E persone chì volenu sparte anu da esse supportatu in una manera chì li faci sentu chì sò cun elli.

E credenze di l'individui chì ponu passà stu periodu difficiuli cù u tempu è a pacienza, in particulare cù u sforzu, deve esse supportatu, è dopu à u traumu, l'evitazione, a negazione, a distanza da u prublema, a culpa di sè stessu / altri, etc. A cura deve esse pigliatu in casu chì utilizanu strategie inutili.

In questu prucessu, deve esse cunsideratu per fà u sensu di i prublemi chì sò in a testa, per dumandà u sustegnu di i psicologi clinichi in i prublemi di insomnia, ansietà, còllera è culpabilità, è i metudi di affruntà u traumu deve esse pianificatu. sicondu l'individuu.

Hè impurtante ancu chì stu prucessu ùn hè micca abbastanza longu per fà a vita spirituale, suciale è fisica di a persona più difficiule. A persona deve analizà i so bisogni materiali è murali, esse aperti à furnisce u sustegnu da i lochi necessarii è ùn deve micca esse passivu. Perchè hè un requisitu di esse umanu chì tutti si sustenenu l'altri in questi tempi.

E ferite deve esse datu pacienza tempu per guarì. Mentre accettà sta distruzzione chì parechje persone sperimentanu à u stessu tempu, a crede chì a vita pò esse cuntinuata da furnisce u benessiri psicologicu da u locu duv'elli anu lasciatu deve esse instillatu, è u sforzu di supportu d'adattazione deve esse à tempu cognitivu è emutivu. .

Per u prossimu prucessu, postu chì ùn ci hè nisuna misura chì pò esse pigliata per prevene i terrimoti oghje, a decisione di a ghjente nantu à ciò chì deve fà prima, durante è dopu à un eventuale terrimotu, grazia à l'educazione, pò riduce a so ansietà facendu sentenu ch'elli anu. un pocu di cuntrollu di a situazione ".