Supportu per a Campagna "Give Meal" di ABB

Supportu per a Campagna "Give Meal" di ABB
Supportu per a Campagna "Give Meal" di ABB

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja a so mobilizazione di l'aiutu, chì hà iniziatu dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaraş, sia in e zone di terrimotu sia in a Capitale.

Accolta 4 mila 500 vittime di u terrimotu in Mamak Eserkent Social Housing, Campus Kesikköprü è pensioni, ABB hà ancu servitu cù circa 2 mila citadini in 10 ghjorni cù a tenda di vestiti creata in ANFA Fair and Congress Center. A campagna di sulidarità "Give Meal", chì hè stata lanciata cù u slogan "Get a Meal From Me", hà ricevutu più di 24 milioni di TL di sustegnu in 4 ore. Inoltre, ABB hà annunziatu ch'elli apriranu e porte di u Ponte Informaticu Ankara in Dikmen gratuitamente finu à a fine di l'annu à l'informatica chì vene da a zona di u terrimotu.

E campagne di supportu è a mobilizazione di l'aiutu iniziate da a Municipalità Metropolitana di Ankara in a Capitale cuntinueghjanu u 12u ghjornu di u grande terramotu.

Accolta 4 vittime di u terremotu in Mamak Araplar Mahallesi Eserkent Social Housing, Campus Kesikköprü è altre pensioni, ABB hà ancu trasfurmatu ANFA Fiera è Centru di Cungressu in Altıpark in un centru di vestiti.

SUPPORTU PÀ A CAMPAGNA “DARE I PASTI”.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà ancu lanciatu a campagna di sulidarità "Give Meal" per i citadini affettati da disastri chì sò ghjunti in a capitale. A campagna, chì hà iniziatu dopu chì u presidente ABB Mansur Yavaş hà fattu una dichjarazione nantu à i so cunti di e social media, hà ricevutu supportu di più di 24 milioni di TL in menu di 4 ore.

In u scopu di a campagna; Capitalisti chì volenu sustene e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in e so cità, https://www.yemekver.org/ Pudete cumprà una di 25 diverse opzioni: pacchettu di colazione per 50 TL, pacchettu di pranzu per 75 TL è pacchettu colazione + pastu per 3 TL.

Dopu chì l'ordine hè fattu, i pacchetti di colazione è pasti ogni ghjornu preparati in Belpa Kitchen sò consegnati à e vittime chì venenu in AŞTİ o applicanu attraversu Başkent 153.

I CITTADINANI BENEFICIÀ DA CIRCA 10 MIL VITTIME DI TERMOTU IN DUE GIORNI

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà trasfurmatu u Centru di Fiera è Cungressu ANFA in Altınpark in un magazinu di vestiti per risponde à e diverse esigenze di e vittime di u terremotu chì sò ghjunte in Ankara da e zone di disastru. A tenda di vestiti hà servitu à circa 2 mila vittime di u terrimotu in i ghjorni 10 da a so apertura.

Salutati da i funzionari ABB à l'entrata di ANFA Altınpark Clothing Store, i vittimi di u terrimotu sò diretti à e zone induve ponu risponde à i so bisogni dopu avè verificatu i so numeri d'ID TR è residenza. Grazie à a tenda, e vittime di disastru ponu scuntrà i so bisogni è i vestiti di i so figlioli gratuitamente.

Capitalisti chì volenu sustene e vittime di u terrimotu; Pudete travaglià vuluntariamente in a tenda trà 10.00-22.00, o pudete aduprà prudutti di i zitelli è di i zitelli, mantellu, scarpi, tovaglioli sanitari, rash di pannolino, a cundizione chì sò zero in i spazii di cullizzioni stabiliti davanti à Bilkent Center, Batıkent Gimsa. , Aşağı Entertainment Square, Metromall AVM è Yıldız Nişantaşı Market. ponu esse truvati in supportu di vestiti inutilizati, cumpresi condizionatore, cibo è shampoo.

PORTE DI TECHNOLOGY PONTE APERTE À L'INFORMATICA

E porte di u Ponte di Tecnulugia di Ankara in Dikmen, chì hè stata stabilita cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Ankara è di l'Università di Bilkent, sò state aperte à l'imprendituri tecnologichi è l'informatica chì anu da abbandunà a zona di u terrimotu. L'informatici ponu uttene infurmazioni detallate è appiecà mandendu un e-mail à l'indirizzu e-mail info@cyberpark.com.tr.

ABB Career Center, chì agisce cum'è un ponte trà i patroni è i cercatori di travagliu in a capitale, travaglia ancu per creà opportunità di travagliu per i vittimi di u terrimotu. U persunale specializatu in u centru situatu à Genç Park Metro Gate Entrance No: 12; Furnirà ancu servizii di cunsulenza qualificata à e vittime di disastri naturali per ottene una professione, pianificazione di carriera, preparazione di CV, usu efficace di i canali di ricerca di travagliu è prucessi di entrevista. I citadini puderanu uttene infurmazioni detallate da u numeru di telefunu "(0312) 507 42 44".

SUPPORTA HANGING DAMAGE VALUTAZIONE OPRA

E squadre di a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghjanu u so travagliu in e zone di terrimotu. Cù 1192 persunale è 370 veiculi, parechji dipartimenti è filiali da Ankara Fire Brigade à Belpa, da ASKİ à u Dipartimentu di l'Affari Scienti, da Halk Ekmek à u Dipartimentu di l'Affari di Salute in e pruvince affettate da i terrimoti supportanu attività cum'è a pulizia, l'alimentariu. , pane è valutazione di danni.

A Direzzione Generale di ASKİ, invece, risolve i prublemi chì si sviluppanu dopu à i studii di valutazione di danni in l'area di u terrimotu è realizanu studii per risponde à i bisogni d'acqua pulita di a zona di disastru. Eseguendu studii di valutazione di danni in Adıyaman, ASKİ hà realizatu tutte e riparazioni à 8 difetti in u distrittu di Besni è risolve u prublema di l'acqua di a regione.

Travagliendu in 10 pruvince affettate da u terrimotu, ASKİ risponde à i bisogni d'acqua pulita di a zona di disastru cù travaglii di perforazione di pozzi in ospedali, cucine di zuppa, cità di tende è più di 13 viaghji cù 500 cisterna.

Ankara Public Bread Factory cuntinueghja à furnisce i prudutti senza glutine chì pruduce inseme cù l'Associazioni Celiac à a zona di u terrimotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*