Festa di i Gusti per l'Auropei cù i Gusti Biologichi Turchi

Una sola di gustu per i europei cù i sapori organici turchi
Festa di i Gusti per l'Auropei cù i Gusti Biologichi Turchi

Cridendu chì unu di i pilastri più impurtanti di a sustenibilità per un mondu verde è vivable hè di aumentà a produzzione organica è l'esportazioni, u settore organicu turcu hà presentatu l'alimenti biulogichi turchi à u mondu in a Fiera di i Prodotti Biologichi BioFach, a più grande riunione di u settore biologicu mundiale. .

Dichjarà chì avemu una pruduzzione annuale di 1,6 milioni di tunnellate di alimenti biologichi, u presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu Jak Eskinazi hà dettu chì u scopu di ottene una parte di 121 per centu da u settore biologicu, chì hà righjuntu un voluminu di 1 miliardi d'euros in u mondu sanu. hà dichjaratu chì per questu scopu, anu urganizatu l'Organizazione Naziunale di Participazione di Turchia per un quartu di seculu per a Fiera BioFach tenuta in Istanbul.

U famosu chef turcu İbrahim Önen à u stand di a marca Turchia, cù i prudutti biologichi turchi; Eskinazi hà enfatizatu chì, preparendu pranzi diliziosi chì mischjanu a cucina tradiziunale turca è a cucina occidentale per l'amatori di l'organi, appellu à l'ochji è u stomacu di i visitatori, Eskinazi hà dettu: "Avemu datu à l'Europei una festa di gustu. Cù a nostra urganizazione di participazione naziunale, un totale di 16 cumpagnie turche, chì 26 sò individuali è 42 individualmente, anu participatu à a Fiera BioFach. cumpagnii turchi intensivi; mostra frutti secchi, cereali è legumi, alimenti congelati, noci è prudutti di succhi di frutta. A fiera hà riunitu 95 cumpagnie da 2 paesi è 765 mila visitatori da 135 paesi ".

Vulemu esse trà i 3 paesi da quale l'Unione Europea importa più.

Spartendu a cunniscenza chì 49 mila agricultori pruducenu 352 spezie è 267 milioni di tunnellate di prudutti biologichi in 1,6 mila ettari di terra in Turchia, u presidente di u Coordinatore BEI Jak Eskinazi hà dettu: "I spazii destinati à a produzzione biologica in Turchia sò sopra à a media mundiale cù 1,7 per centu. . Semu 3e in a UE è 12 in u mondu in u numeru di pruduttori biologichi. A Regione Egea hè u capu in a produzzione è l'esportazione biologica. U 75 per centu di l'esportazioni di prudutti biulogica di Turchia sò realizati da a Regione Egea. Semu in u 3u rangu trà i paesi chì importanu i più prudutti biologichi da l'Unione Europea, chì importa quasi 7 milioni di tunnellate di prudutti organici annu.

Işık: "Avemu rispettatu u Green Deal di l'UE 35 anni fà"

Cù l'Acordu Verdi Europeu, chì l'Unione Europea hà purtatu à l'agenda di u mondu in 2019; Esprimendu chì hà pusatu i fundamenti per un mondu più verde è più vivable contr'à a crisa climatica, u Coordinatore di i Prodotti Biologichi è di a Sostenibilità di l'Associazione di l'Esportatori di l'Egeu è u presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Frutti Secchi è Prodotti Egei, Mehmet Ali Işık, hà dettu chì u settore biologicu turcu hè un settore. chì hè adattatu à l'obiettivi di l'Acordu Verdi Europeu.

Cum'è u settore biologicu, avemu u scopu di esportà 1 miliardi di dollari

Determinendu chì "Turchia hà ancu una sperienza di circa 35 anni in u settore biologicu", u presidente Işık hà dettu: "Cù queste esperienze, duvemu dà un esempiu per i nostri altri settori per luttà contra a crisa climatica è averemu un postu forte in BioFach. Organizzazioni fieri è simili per ghjunghje sin'à l'ugettivi neutrali di carbone di Turchia da 2050. avemu bisognu. Avemu da stabilisce è implementà un ecosistema umanu in tutti i nostri settori per mantene a nostra pusizioni in u nostru più grande mercatu d'esportazione, l'UE, per esse capace di pruduce sustinibili è amichevuli di l'ambiente, è per mette un frenu à a crisa climatica globale. Cum'è l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu, piglià passi in quantu à a sustenibilità hè trà l'articuli prioritari di u nostru pianu strategicu. U Ministru di l'Agricultura Tedesca, Cem Özdemir, hà dettu chjaramente à u publicu mundiale chì dopu à a pandemia, a Germania è l'Unione Europea anu decisu di aumentà a produzzione biologica di 30 per centu. A nostra priorità serà di prutezzione di e nostre terri è assicurà a sustenibilità in a pruduzzione alimentaria sana. Hè imperativu chì prutegemu i nostri terreni per aumentà a produzzione biologica. Fighjemu nantu à questu tema cù i nostri prughjetti UR-GE è R&D. Università, Istituti, fabricatori seranu i nostri stakeholder in questu sensu. Cridemu chì aumenteremu e nostre esportazioni di prudutti biulogica, chì hè attualmente à u livellu di 500 milioni di dollari, à 1 miliardi di dollari in questu modu ".

Più di 100 avvenimenti sò stati fatti in a Fiera BioFach

Mentre circa 100 attelli, simposi è negoziati sò stati tenuti in presenza di sperti nantu à i prudutti bio à BioFach Fair, ci hè stata una intensa participazione à u prugramma "Congressu BioFach" realizatu da IFOAM (Federazione Internaziunale di Movimenti Agriculi), chì hè u patronu. di BioFach. A fiera hè stata tenuta in ferraghju, a so propria data, dopu una pausa di 2 anni dopu a pandemia. Ancu s'è a prima fiera dopu à a pandemia hè in ritardo di i numeri di u periodu pre-pandemicu in quantu à u numeru di visitatori è participanti, i participanti l'hanu valutatu cum'è una fiera induve eranu abbastanza soddisfatti di u numeru di participanti è visitatori quandu anu evaluatu in u post-. prucessu di normalizazione di a pandemia. In particulare u prufilu di u visitore hà fattu felici e cumpagnie turche.

Ünal Atçalıoğlu, Vice Consulatu di u Cunsulatu Generale in Nuremberg, è Ali Bayraktar, l'Attache Commerciale in Munich, anu visitatu a Fiera BioFach è hà spartutu e so sperienze cù l'imprese turche nantu à u mercatu europeu è biologicu visitendu i stand di l'imprese turche.

Cù l'Organizazione Naziunale di Participazione Turca à BioFach Fair; Arnada Gıda Tic San. A.Ş., Biyo-Sam Agricultura Organica Trasportu Alimentazione Import Export Industry and Trade Ltd. Sti., Deniz Foods Cummerciu Esteru è Industria Alimentaria. Ltd. Şti., Ertürk Grape and Agriculture Products Inc., Göknur Gıda Maddeleri Energy Manufacturing Imp. Ihr. Cummerciu è San. A.Ş., Işık Tarım Ürünleri Sanayi ve Ticaret A.Ş., Kırlıoğlu Tarımsal Ürünleri Gıda İnş. Cantu. Cummerciu A.Ş., Mapeks Gıda ve Sanayi Mamulleri İhr. ve Tic. A.Ş., Nimeks Organic Tarım Ürünleri San. ve Tic. Ltd. Sti., Osman Akça Tarım Ürünleri İth. Ihr. Cantu. ve Tic. A.Ş., Özgür Tarım Ürünleri San ve Tic A.Ş., Pagmat Pamuk Tekstil Gıda San. ve Tic. A.Ş., Saneks Kuru Fig İşl ve Tic A.Ş., Seyrani Agro Gıda San. Esternu. Cummerciu Ltd. Şti, Tunay Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş., è Yavuz İncir Gıda Tarım Ticaret Limited Şirketi.