U Ministru Akar hà visitatu a Scola Mehmetçik stabilita in Tent City

U Ministru Akar Cadir hà visitatu a Scola Mehmetcik stabilita in a cità
U Ministru Akar hà visitatu a Scola Mehmetçik stabilita in Tent City

U Ministru di a Difesa Naziunale, Hulusi Akar, hè ghjuntu in Hatay cù u Capu di Staff Generale, u Generale Yaşar Güler, subitu dopu à u "disastru di u seculu", l'epicentru di u quali sò i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş è chì affettanu 11 pruvince, è u Mehmetçi. guardà, patrulla, ricerca è salvata è attività di sustegnu di vita, cuntinueghja à seguità in u locu da u primu ghjornu.

Dopu à u terrimotu di magnitudine 6,4 chì hè accadutu in u distrittu di Defne di Hatay u ghjornu passatu, u Ministru Akar hà fattu investigazioni in u centru di a cità.

U Ministru Akar, chì hà ricevutu infurmazioni è hà datu struzzioni nantu à l'ultime opere da u Cumandante di u Battaglione di a Brigata d'Aiuti Umanitari di e Forze Armate Turche per i Disastri Naturali di Ricerca è Salvataggio (DAK), hà furnitu à e Forze Armate Turche una cucina cù una capacità di 10 mila persone per distribuisce cibo. in un solu pastu, stabilitu da ASFAT AŞ, un subordinatu di u Ministeru di a Difesa Naziunale, hà ancu inspeccionatu a panetteria ch'ellu hà.

In seguitu, u Ministru Akar hà visitatu a cità di a tenda stabilita in Atakaş Hatayspor Facilities da u Capu di Staff General Gen. Güler è Mehmetçik. A riunione cù i citadini in a cità di a tenda induve ci sò 200 tende è à sente e so dumande, u Ministru Akar hà ancu seguitu l'attività di distribuzione di l'alimentariu di Mehmetçik.

U Ministru Akar, chì hà ancu fattu esami in a Scola Mehmetçik, chì a so stallazione hè stata finita in a cità di a tenda, hà ricevutu infurmazioni nantu à l'attività da l'autorità. U Ministru Akar, chì hà riunitu cù i zitelli è hà ghjucatu ghjoculi cun elli, hà enfatizatu l'impurtanza di l'educazione è a furmazione. Enfatizendu chì l'educazione hè unu di i prublemi più impurtanti per fucalizza, inseme cù altre attività, dopu à u disastru di u seculu, u Ministru Akar hà dichjaratu chì l'educazione è a furmazione principiaranu u più prestu pussibule cum'è e ferite guariscenu in a regione.

Hè statu dichjaratu chì in a Scola Mehmetçik, l'attività educative è di divertimentu è ancu l'attività psico-supportu seranu realizate da i funzionari di u Ministeru di l'Educazione Naziunale.

U Ministru Akar hà ringraziatu l'ufficiali di ricerca è salvata di u Tadjikistan chì hà vistu in a cità di a tenda per u so travagliu è u sustegnu, è hà trasmessu i so saluti à u Ministru di a Difesa di u Tadjikistan.

CONTAINER CITY DA NATO

Dopu, u Ministru Akar, accumpagnatu da Gen. Güler, andò in u distrittu di Iskenderun è inspeccionò u travagliu di u Mehmetçik quì in situ.

U Ministru Akar, chì hà ancu esaminatu a cità di cuntainer chì l'OTAN hà da stabilisce in Iskenderun dopu à u terrimotu, hà esaminatu l'opere, hà ricevutu infurmazioni è detti struzzioni. U Ministru Akar, chì hà ancu scontru cù i funzionari di l'OTAN, hà ringraziatu per u sustegnu dimustratu.

A prussima tappa di u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar era TCG Bayraktar, a più grande nave di sbarcu di u Comandante di e Forze Navali, chì hà cuminciatu à furnisce servizii di salute cum'è un hospitalu di livellu Role-2 dopu à u terrimotu.

Riceve infurmazioni nantu à l'attività, u Ministru Akar hà scontru cù e vittimi di u terrimotu. Ascoltendu e so dumande è scontri cù i medichi, u Ministru Akar hà ancu scontru cù i Marines chì cuntinueghjanu a so attività eroica è autosacrificante. Indirizzendu u persunale di a nave, u Ministru Akar hà dettu: "Continuemu à travaglià spalla à spalla cù u statu è a nazione. Fate ancu grandi sforzi in questu sensu è fate cuntribuzioni impurtanti. Vi felicitemu tutti per ciò chì avete fattu ". disse.

"HATICE DENIZ" E "NUR" NASCINU SANTU A BARCA

Subitu dopu à u disastru di u seculu, 2 cirurgia sò state eseguite nantu à TCG Sancaktar è TCG Bayraktar, i più grandi navi di sbarcu di u Comandante di e Forze Navali, chì furnisce servizii di salute cum'è un hospitalu di livellu Role-32, è 6 feriti sò stati trattati. Inoltre, dui zitelli chjamati "Hatice Deniz" è "Nur" sò nati nantu à i navi.