U presidente Soyer: "Stabbiliemu una cità di containeru di 200 case in Osmaniye"

U presidente Soyer Stabbiliscemu una cità di contenitori domestici in Osmaniye
U presidente Soyer: "Stabbiliemu una cità di containeru di 200 case in Osmaniye"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà tenutu una cunferenza di stampa in Osmaniye, induve İzmir intraprende a coordinazione generale di disastru trà 11 municipalità metropolitane. Dichjarà chì stabilisceranu una cità cuntainer di case 200 à u principiu di marzu, u sindaco Soyer hà enfatizatu chì anu ancu azzione per u sviluppu rurale in a regione. Soyer hà dettu: "I ghjovani duveranu sente e parolle di a nostra cuscenza, micca e nostre passioni".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà urganizatu una cunferenza di stampa in Osmaniye, induve İzmir intraprende a coordinazione generale di disastru trà 11 municipalità metropolitane, è spiegò a mappa stradale per a regione. U deputatu di CHP Osmaniye Baha Ünlü, u presidente provinciale di CHP Osmaniye Şükret Çaylı, i capi di distrettu di CHP Osmaniye anu assistitu à a riunione tenuta in u Centru di Coordinazione di Disastru di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hè stata stabilita in u giardinu di a Cebelibereket Martyr Ali Alkan Secondary School.

Presidente Tunç Soyer, trasmettendu u travagliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir in a zona di disastru in a riunione, "I feriti di u terrimotu sò più freschi. Ci hè una grande sofferenza è tragedia. Da una banda, discutemu ciò chì duvemu fà oghje, è da l'altra banda, ciò chì deve esse fattu in Osmaniye à cortu, mediu è longu. Continueremu à travaglià per aumentà a qualità di u serviziu chì furnimu quì. Ma u prublema chì avemu bisognu di travaglià hè dopu chì u traumu di u terrimotu hè statu superatu ", disse.

"Fighjeremu İzmir cù un microscopiu è Osmaniye cù un telescopiu da tutta a Turchia"

Dichjarà chì ci hè una cucina mobile chì serve 2 mila persone à ghjornu in u centru di coordinazione in u giardinu di a Scola Cebelibereket, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu spustatu e nostre unità basiche quì. Avemu una squadra chì cresce ogni ghjornu. Da i parchi è giardini à i travaglii di scienza, tutte e nostre squadre sò quì. A più impurtante, a nostra Squadra di Soluzione di Emergenza hè quì. Vulemu un citatinu di Osmaniye chì hè intrutu in a Scola Cebelibereket per riceve u serviziu cum'è s'ellu era ghjuntu in a so propria municipalità. Avemu dettu chì avemu da custruisce una miniatura di a Municipalità Metropolitana di Izmir; Custruemu passu à passu. Seremu u rappresentante di e municipalità metropolitane micca solu cum'è Izmir, ma ancu da tutta a Turchia. Da una banda, purteremu tuttu u putere è l'energia di Izmir, è da l'altra banda, avemu pigliatu u compitu di coordinà u sustegnu da tutta a Turchia. Da una banda, continueremu à fighjà Izmir cù un microscopiu è Osmaniye cù un telescopiu da tutta a Turchia ".

"Avemu principiatu u trasportu"

Dichjarà chì i travaglii per Osmaniye seranu realizati in dui rami principali, à dì l'abitazione è u sviluppu rurale, u presidente Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "U primu hè a produzzione di l'abitazione. Sapemu chì i citadini anu più di 700 case assai dannighjate. Sapemu chì ci sò più di 250 edifici distrutti. Stabbiliremu una cità di 200 cuntenituri finu à u principiu di marzu. Questi 200 cuntenituri cuntinueghjanu à esse pruduciuti in i workshop di a Municipalità Metropolitana di İzmir. Avemu principiatu u so trasferimentu quì. Per d 'altra banda, faremu l'assemblea cù i nostri amichi chì avemu purtatu quì. Cusì, purtemu assai più cuntenituri quì. Comu sapete, un camionu pò purtà un massimu di dui cuntenituri. Ma quandu assemblemu u pannellu quì, purtemu trà 15-18 cuntenituri à una volta. Quì, ancu, pudemu assemble u cuntinuu in un massimu di 35 minuti. Da u principiu di marzu, cuminciaremu à mette i nostri citadini chì campanu in tende in cuntenituri più attrezzati è protetti.

"Avemu bisognu di cuntinuà a produzzione in campagna"

Siconda, u presidente Soyer, descrivendu a mossa di sviluppu rurale, hà dettu: "Avemu bisognu di cuntinuà a produzzione in a campagna. Se a produzzione in a campagna ùn cuntinueghja, una crisa alimentaria pò accade in Osmaniye è i citadini chì vivenu in a campagna migraranu è si uniscenu à l'armata disoccupata in a cità. Vulemu spustà l'opere chì facemu sottu u tettu di Un'altra agricultura hè pussibile in İzmir à Osmaniye. In Osmaniye, vulemu furnisce l'opportunità chì furnimu à i pruduttori in İzmir ".

"Ùn hè micca pussibule per noi di sorrisu in İzmir"

Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa in a riunione, u presidente Soyer hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Vulemu cuntinuà stu ligame di fratellanza chì avemu stabilitu in Osmaniye. Vulemu allargà stu ligame di fratellanza è trasladallu à un puntu chì portarà più benefici à Osmaniye. Sapemu chì finu à chì a soffrenza di i nostri citadini cuntinueghja in Osmaniye, ùn hè micca pussibule per noi di sorrisu in İzmir. Ci vole à cunsulidà stu ligame di fratellanza, rinfurzà lu, è cuntinuà à piglià cura di l'altri. Semu quì cun questi sentimenti è pinsamenti ".

"Semu quì di a nostra propria vuluntà"

U presidente Soyer, chì hà ancu parlatu di a coordinazione generale di u disastru di Osmaniye trà 11 municipalità metropolitane, hà dettu: "AFAD ci hà assuciatu cù Osmaniye in u terrimotu. Di sicuru, avemu fattu un sforzu per furnisce u serviziu à tutta a regione di u terrimotu. Ma più tardi, noi, cum'è 11 Sindaci Metropolitani, decisu di cooperà cun noi per furnisce stu serviziu cù una megliu coordinazione. In quella cooperazione, aghju dettu chì vulia Osmaniye. Perchè aghju pensatu chì l'accoppiamentu iniziale di l'AFAD seria un vantaghju è chì pudemu esse più utile cù l'infurmazioni furnite da l'amichi quì. Semu quì sapendu, vuluntarii è di a nostra propria vuluntà. Sin’à oghje, i ghjovani anu intesu e parolle di e nostre passioni, vulemu ch’elli sentenu da avà in avanti e parolle di a nostra cuscenza ».