E vittime di u terremotu chì venenu à Izmir Sorriranu

E vittime di u terremotu chì venenu à Izmir Sorriranu
E vittime di u terremotu chì venenu à Izmir Sorriranu

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà creatu una strada turistica cù parchi di ghjocu in cinque punti diffirenti di a cità per i zitelli chì sò stati affettati da u disastru di u terrimotu è ghjunti à Izmir. Se u primu viaghju si ferma u luni 20 ferraghju, Karşıyaka U museu universale di i zitelli.

A municipalità metropolitana di Izmir hà rimbursatu e maniche per guarì e ferite di i zitelli chì sò ghjunti in Izmir da a zona di u terrimotu. U Dipartimentu di Prughjetti Suciali hà creatu una strada di tour cù parchi di ghjocu per dà morale à e vittime di u terrimotu. Cù u prugramma di duie settimane, i zitelli scopreranu e zone di a cità chì ùn anu micca vistu prima. Luni u 20 di ferraghju à 11.00 ore Karşıyaka I zitelli chì andaranu à u Museu Universale di i zitelli visitanu parechji lochi in a cità, cum'è u Museu d'Arte Arkas, u Parcu di a Fauna di İzmir, u Campu Spaziale Çiğli, Pako è u Parcu Tay.

Ci sarà una squadra di esperti in i parchi di ghjocu

A municipalità di i zitelli di a municipalità metropolitana di İzmir hà ancu creatu parchi di ghjocu per i zitelli in cinque punti diversi di a cità, vale à dì u Campus di Progetti Suciali Örnekköy, u Centru di Laboratori di Scuperta per i zitelli di Kültürpark, a Municipalità di i zitelli di Gürçeşme, a Fiera İzmir è a Municipalità di i zitelli di Seferihisar. E squadre metropolitane realizaranu diverse attività di ghjocu, esercizii di furmazione di respirazione, attività di filusufìa, dramma creativa, drammi teatrali, yoga, attività sportive, cumpetenze di manu è attività d'arti cù a squadra di supportu psicosociale è specialisti di sviluppu di i zitelli in questi spazii.

L'infurmazioni detallate nantu à l'avvenimenti ponu esse chjamendu 293 37 79.

E vittime di u terremotu chì venenu à Izmir Sorriranu