U Statutu di e Scole in a Zona di Terremotu serà annunziatu oghje

U Status di e Scole in a Zona di Terremotu serà annunziatu oghje
U Statutu di e Scole in a Zona di Terremotu serà annunziatu oghje

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà fattu dichjarazioni à a stampa dopu i so esami in u distrittu Nurdağı di Gaziantep. Dichjarà chì anu fattu una valutazione assai detallata cù Murat Kurum, Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, in quantu à a situazione di e scole in 10 pruvince, Özer hà annunziatu chì anu da annunzià i risultati di a valutazione oghje.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì anu fattu una valutazione assai dettagliata di i lochi induve e scole seranu aperte in 10 pruvince cù u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum, è dopu sò ghjunti à Nurdağı cù altri ufficiali, è dissenu. chì tutte e unità travaglianu in coordinazione quì.

Özer hà dichjaratu ch'elli anu da travaglià per risponde à u bisognu di pane cumunicatu à ellu è hà dettu: "Avemu stabilitu rapidamente duie fabbriche di pane in u liceu prufessiunale è continueremu à cuntribuisce à a necessità di pane di questu locu in modu sustenibile". disse.

Ricordendu chì l'educazione principiarà in 20 pruvince da u luni 71 di ferraghju, u Ministru Özer hà dettu: "Avemu ghjuntu à u puntu finale in e nostre valutazioni in quantu à 10 pruvince. Oghje, avemu avutu l'uppurtunità di valutà questi studii in modu cumpletu cù u nostru Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu. Spergu chì l'annunziemu dumane ". disse.

U Ministru Özer hà fattu a seguente dichjarazione nantu à una quistione riguardanti u trasferimentu di studienti in a zona di u terrimotu à altre pruvince: "Comu sapete, avemu apertu a pussibilità di trasferimentu da u primu ghjornu. Finu à avà, 48 mila di i nostri studienti anu fattu i so trasferimenti cù 71. Avemu pigliatu una altra decisione, è facemu chì i nostri studenti di trasferimentu stanu in i nostri ostelli gratuitamente ".

Sottulineendu chì questi sò i ghjorni di unità è di sulidarità, Özer hà dettu: "Spergu chì esceremu più forti inseme cù tutte l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche è a nostra nazione". hà utilizatu e so dichjarazioni.

U Ministru Özer hà visitatu i studienti sopravviventi à u terremotu in İslahiye

Özer, in u scopu di i so cuntatti in Gaziantep, hà fattu investigazioni in u distrittu di İslahiye, unu di i lochi più affettati da i terremoti centrati in Kahramanmaraş.

U Ministru Özer, chì si sò riuniti cù i studienti in e tende, induve i prufessori vuluntarii eranu in furmazione, hà parlatu cù i zitelli. sohbet è ascolta e so dumande.

U Ministru Özer hà ringraziatu i prufessori per i so sforzi è hà dettu: "Unaremu tutti i nostri figlioli cù e so scole. Vede, ancu prima di l'apertura di e scole, i nostri prufessori, direttori pruvinciali, amministratori di e scole anu urganizatu è riapertu aule è scole in tende. Eccu cumu pudemu sparghje questu, spergu chì nurmalizà l'educazione è a vita, sperendu, à tutte e 10 pruvince rapidamente. Vogliu sprime a mo gratitudine sincera à tutti i nostri prufessori devoti è impiegati di u Ministeru di l'Educazione Naziunale per a so cuntribuzione è u sustegnu in stu prucessu ".

Ministru Özer, nantu à u bordu quì, "Cuntinuà l'educazione in tutte e cundizioni". hà scrittu u vostru missaghju. U Ministru Özer era accumpagnatu da l'ex Ministru di a Ghjustizia Abdulhamit Gül, u guvernatore di Gaziantep Davut Gül è altre parti interessate.