Ultima Sezione 50 Consegna da STM à i Sottomarini di Classe REIS

Ultima Sezione Consegna da STM à i Sottomarini di Classe REIS
Ultima Sezione 50 Consegna da STM ai sottomarini di classe REIS

A consegna finale di "Section 50", a seccione di prua chì cuntene i tubi torpedo sottumarini (armi principali), chì hè stata prodotta per a prima volta in Turchia cù risorse naziunali è sottu à l'ingegneria è a coordinazione di STM, hè stata fatta à Gölcük Shipyard Command. L'ultima "Section 50" prodotta per i sottumarini di a Classe Reis serà integrata in u TCG SELMANREİS.

Un'altra consegna impurtante hè stata cumpletata in u Prughjettu Submarinu di New Type (YTDP) iniziatu da a Presidenza di a Republica di Turchia, a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB). Mentre PİRİREİS, u primu sottumarinu di u prugettu, hà iniziatu i so testi in mare u 6 di dicembre, STM hà firmatu a nova consegna di a seccione di prua "Section 50", chì cuntene i tubi torpedo sottumarini (armi principali), chì ponu esse pruduciutu solu da un pochi paesi in u mondu.

A quarta è ultima consegna di "Section 50", chì hè stata prodotta per a prima volta in Turchia, cù risorse lucali è naziunali, sottu à l'ingegneria è a coordinazione di STM, in Gürdesan Gemi Makinaları Sanayii Ticaret A.Ş., hè stata cumpletata cù successu. Una "Section 1", prodotta per i sottomarini di a Classe Reis, hè stata consegnata à Gölcük Shipyard Command per mare. A quarta è ultima sezione Sezione 50, prodotta è consegnata in Turchia, serà integrata in u TCG SELMANREİS, l'ultimu sottumarinu di u prugettu. STM è Gürdesan anu cumpletatu a prima consegna di a Sezione 50 per esse integrata in TCG MURATREİS in settembre 50, è a seconda è a terza consegna da esse integrata in TCG AYDINREİS è TCG SEYDİALİREİS in lugliu 2021.

Demir: Continueremu à localizà i sistemi critichi

U presidente di l'industria di difesa di a presidenza turca Prof. Dr. İsmail Demir hà dettu: "Continuemu u nostru travagliu chì rinfurzà u nostru paese in a Patria Blu. Cù a participazione di i nostri ingegneri STM è l'industria domestica, avemu finitu a consegna finale di e parti di l'arcu chì cuntenenu tubi di torpedo, chì avemu pruduttu in u locu per i sottumarini Reis Class. Chì sta ultima consegna per a Classe Reis, chì serà a piattaforma sottumarina più moderna di u nostru paese, sia benefica per u nostru Paese, a nostra Marina è a Patria Blu. "Continueremu à piglià passi di localizazione in sistemi critichi", disse.

Sorridente: Avemu superatu a nostra tarifa di località mirata

U direttore generale di STM, Özgür Güleryüz, hà dichjaratu chì a localizazione di a sezione di torpedo sottumarinu hè stata un successu storicu è hà dettu: "In questu cuntestu, cum'è STM, avemu finitu è ​​furnitu a nostra prima produzzione Section50 l'annu passatu, è a seconda è a terza produzzione in lugliu di questu annu. . Avemu trasferitu a quarta è ultima Sezione 50 à u Gölcük Shipyard Command. Ancu s'ellu era a prima volta chì una pruduzzione à questu livellu hè stata realizata, tutte e spedizioni sò state fatte in u tempu, senza disturbà u prugettu, grazia à a cunniscenza, a sperienza è u sforzu superiore di l'ingegneri STM. Semu ancu fieri chì avemu sappiutu superà a tarifa di localizazione mirata per i Sottomarini di Classe Reis, chì aumenterà a dissuasione di a nostra Marina in a Patria Blu. "Felicitate à tutti i mo cumpagni di squadra è attori chì anu cuntribuitu à stu prughjettu, chì hè una sperienza impurtante in a strada di a produzzione naziunale di sottumarini".

Tirà 8 missili guidati

A sezione 50, a sezione più critica di i sottumarini di a classe Reis, l'ultima piattaforma sottumarina muderna di a Marina Turca, cuntene l'armi principali di u sottumarinu è i sistemi chì permettenu u lanciu di missili guidati. Grazie à a Sezione 50 prodotta, i Sottomarini di Classe Reis sò armati di 8 tubi di siluro da 533 mm. In u scopu di u prugettu, 6 Reis Class Submarines sò previsti per esse furniti. A rùbbrica chì cuntene i tubi di torpedo di i primi dui sottumarini hè stata pruduciutu da u German ThyssenKrupp Marine Systems (TKMS), u cuntrattu principale di u prugettu. A seccione 3, chì serà inclusa in i 4rd, 5th, 6th è 50th sottumarini, hè stata prodotta per a prima volta in Turchia in Gürdesan, sottu u principale subcontractor di STM.

STM ghjucà un rolu criticu in Reis Class Submarines

STM ghjoca un rolu impurtante in a produzzione di Reis Class Submarines. Rivelà a so cumpetenza di cuncepimentu è a so sperienza in sottumarinu per YTDP, STM, in u scopu di a Sezione 50; furnisce tutta a coordinazione di u prugettu. L'elaborazione di i piani di custruzzione, a verificazione di l'assemblea, a preparazione per a consegna è a seguita di e fasi di consegna sò realizati da e squadre d'esperti di STM. In più di Section 50, in STM, YTDP; svolge attività di cuncepimentu, ingegneria è integrazione di sistemi. Cuntribuisce à a localizazione di i materiali, i dispusitivi / sistemi per esse utilizati in a custruzzione navale, STM hà i blocchi di barca resistenti micca sottumarini fabbricati in casa è alcune unità GRP (Submarine Composite Superstructure) per aumentà a cuntribuzione domestica in u prugettu.

Prughjettu di Submarinu di novu tipu

In u scopu di i bisogni di u Comandante di e Forze Navali, hè destinatu à custruisce 6 sottumarini di Classe Reis à u Cummandu di u Cantieru Gölcük cù a participazione massima di l'industria turca, per risponde à i criteri di u Cuncepimentu di Operazioni Submarine. In u scopu di u Prughjettu di Submarinu di u Novu Tipu, 6 sottumarini equipati d'armi contr'à l'ughjetti sottumarini, di superficia è di terra, cù a capacità di sparà parechji tipi di siluri, missili è mine cù un sistema di propulsione indipendente da l'aria, sò previsti. serviziu à partesi di questu annu. Dotati di u Sistema di Propulsione Indipendente di l'Air (AIP), i sottumarini di a Classe Reis anu l'uppurtunità di operà sottu à l'acqua per settimane senza andà in a superficia. I sottumarini cù capacità di navigazione à pocu rumore puderanu operà in sicretu per un bellu pezzu. I sottumarini seranu 68 metri di lunghezza, pesanu più di 2 mila tunnellate è anu una capacità di 40 persone. U primu sottumarinu, TCG PİRİREİS, custruitu in Gölcük Shipyard in u scopu di u prugettu, hè statu lanciatu in marzu 2021. TCG PİRİREİS hà iniziatu a so sperienza di navigazione in dicembre 2022. In u prugettu, Hızırreis Submarine Drying è Selmanreis Submarine Prima Cerimonia di Saldatura sò stati tenuti u 23 di maghju 2022 cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

I nomi di i Sottomarini di Classe Reis chì serviranu in u Comandamentu di e Forze Navali Turche sò i seguenti:

TCG PİRİREİS, TCG HIZIRREİS, TCG MURATREİS, TCG AYDINREİS, TCG SEYDİALIREİS è TCG SELMANREİS.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*