A cità di Container sarà stabilita nantu à una grande zona in Adıyaman

Una Città Container hè Stabbilita nantu à una Grande Area in Adıyaman
Container City deve esse stabilitu nantu à una grande zona in Adıyaman

In Adıyaman, una di e pruvince più affettate da i terrimoti centrati in Kahramanmaraş, una cità di container hè stata stabilita in una grande zona per risponde à i bisogni di refuggiu di e vittime di u disastru.

Quelli chì e so case sò state distrutte o severamente danatu in u terrimotu cuntinueghjanu à campà in e cità di tenda stallate in parechje parte di a cità.

I studii iniziati per permette à e vittime di u terrimotu di campà in cità di cuntainer sottu a coordinazione di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura è AFAD cuntinueghjanu.

In a cità di u containeru, chì hè in custruzzione in u distrettu di Altınşehir, l'infrastruttura di 700 containeri hè stata cumpletata è cuminciata à esse piazzata.
A custruzzione di l'asfaltu hè stata ancu iniziata da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture in alcune tappe induve i cuntenituri sò stati posti.

Squadra di 200 persone chì travaglianu

U coordinatore di a cità di cuntainer, l'ingegneru civile Murat Worker, hà dettu chì u travagliu di stallazione di i cuntenituri cuntinueghja à piena velocità.

Dichjarà chì 1815 case di cuntainer seranu posti in a cità per esse stabilitu in a regione, Worker hà dettu: "Stu locu serà un spaziu di vita cù linee d'acqua pulita è sporca, elettricità è pannelli solari. Speremu, facemu u nostru megliu cù una squadra di 200 persone è 50-60 macchine per chì e vittime di u terrimotu ponu vultà à a so vita normale in pocu tempu. disse.

Dichjarà chì u travagliu cuntinueghja per 24 ore cù a mobilizazione di e squadre di e regioni, Worker hà dettu:

"L'asfaltu hè vinutu da a regione Diyarbakir, e macchine sò venute da Adana, Elazig è diverse pruvince. Travagliemu nantu à una basa di 24 ore per chì i nostri citadini quì ponu vultà à a so vita suciale u più prestu pussibule. Ùn avemu micca u lussu di stà quì, agimu cun u nostru populu in mente ".

Murat Worker hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à e case di container:

"Hè abbastanza spaziosu cù un compartimentu, bagnu, toilette è riscaldatore, ùn hè micca cusì spaziosu cum'è a so vita precedente, ma in generale, serà un locu induve puderanu cuntinuà a so vita. U nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hè cun noi senza dorme per 24 ore, è i funzionari di l'AFAD si battenu quì. Vulemu postu è finisce e case cù una squadra assai affollata. Stu locu hè custituitu di cuntenituri 1815. Attualmente, l'infrastruttura di cuntenituri 700 hè stata cumpleta è cuminciatu à stallà in ordine. I nostri citadini seranu seduti quì in pocu tempu. 1815 containeri seranu posti in questa zona è avemu da esse cumpletamente finitu sta zona in 20-25 ghjorni.