A Presidenza hà publicatu una circular per l'impiegati publichi in a zona di disastru

A Presidenza hà publicatu una Circular in quantu à l'impiegati publichi in a zona di disastru
A Presidenza hà publicatu una circular per l'impiegati publichi in a zona di disastru

A Circular presidenziale nantu à "Misure per l'impiegati publici in l'area di disastru" hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale cù a firma di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Sicondu a Circular presidenziale publicata in a Gazzetta Ufficiale, quelli chì travaglianu in istituzioni è urganisazioni pubbliche in cità induve un statu d'emergenza (OHAL) hè statu dichjaratu per via di terremoti centrati in Kahramanmaraş è chì sò cunsiderati in licenza amministrativa seranu cunsiderati. per avè rializatu i so duveri, è i so diritti finanziari, suciali è benefici è altri diritti persunali seranu riservati.

Di conseguenza, i prublemi riguardanti a determinazione di quelli chì travaglianu in istituzioni è urganisazioni pubbliche in e pruvince induve un statu d'emergenza (OHAL) hè statu dichjaratu per via di i terremoti accaduti u 6 di ferraghju, seranu cunsiderate cum'è in licenza amministrativa, efficace da a data detta, o serà sottumessu à prucedure di travagliu flexible cum'è u travagliu à distanza, u travagliu rotativu, serà determinatu secondu a so situazione di esse affettati da u disastru. Sarà evaluatu da i guvernatori pruvinciali, basta chì e misure necessarie sò pigliate è servizii. ùn sò micca disturbati.

In questu cuntestu, l'impiegati chì utilizanu metudi di travagliu flessibili seranu cunsiderati in licenza amministrativa durante u tempu chì ùn sò micca veramente in turnu. Quelli chì sò ritenuti in permessu amministrativu in u scopu di a Circulare seranu ritenuti chì anu daveru cumpiitu i so duveri basati nantu à u so impiegu, è i so diritti finanziarii, suciali, prestazioni è altri diritti persunali seranu riservati.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*