Tenda è Mubilizazione di Container in Ankara Başkent Zona Industriale Organizzata

Mobilizazione di Cadir è Container in Ankara Baskent OIZ
Tenda è Mubilizazione di Container in Ankara Başkent Zona Industriale Organizzata

Dopu dui terremoti di 7.7 è 7.6 in Kahramanmaraş, Turchia, l'attività di ricerca è salvata è i sforzi d'aiutu per i bisogni basi cuntinueghjanu in a regione. L'industriali, chì anu pigliatu l'azzione da i primi mumenti di u terrimotu, anu aumentatu e so capacità per risponde à e richieste di tende è cuntenituri, è anu cambiatu à un sistema di travagliu di 24 ore. Unu di i lochi induve u travagliu febbrile cuntinuava era Ankara Başkent OIZ.

Mentre u travagliu di u ponte d'aiutu stabilitu trà l'industriali è i zoni di terrimotu sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è l'AFAD cuntinueghja, l'industriali chì s'arrogliavanu e maniche per pruduce tende è cuntenituri per i vittimi di disastru si sò mobilizati. I pruduttori anu aumentatu e so capacità per risponde à e richieste è anu cambiatu à un sistema di turnu di 24 ore. Unu di i lochi induve u travagliu febbrile cuntinuava era Ankara Başkent OIZ.

Paysa Prefabrik, una di l'imprese chì hà aumentatu a so capacità di mandà tende è cuntenituri in a regione, hà radduppiatu a so pruduzzione di ogni ghjornu rialzendu e maniche per a produzzione di tenda è di container.

"ABBIAmu RICEVUTA ALTA DOMANDA"

Nutendu chì travaglianu ininterrottamente cù tutti i so impiegati, Atakan Yalçınkaya, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu: "Appena avemu ricevutu a nutizia di u terrimotu, avemu digià cuminciatu à fà i nostri preparativi. Sia in a pruduzzione di tenda è in a pruduzzione di container. Attualmente, ricevemu richieste assai seria per i dui prudutti. Circhemu à risponde à e dumande di u statu è di i benefattori. Attualmente, i nostri culleghi travaglianu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Quandu i terrimoti sò accaduti, avemu invitatu è purtatu tutti i nostri cumpagni di squadra à a fabbrica, avemu sempre à pruvà à aumentà a nostra squadra. Passemu un momentu difficiule ". disse.

"Isulatu, stufa pò esse installatu"

Yalçınkaya hà dichjaratu ch'elli sò in cuntattu constante cù l'AFAD. Spieghendu ch'ellu hà visitatu u centru di crisa è coordinazione di l'AFAD in Ankara, Yalçınkaya hà dettu: "Attualmente, producemu solu tende di terremoti in a dimensione di 4 × 6. Sti tende sò insulati, ponu esse stallati cù una stufa, anu una chimney, è una famiglia pò campà cunfortu in questu. Li mandemu à e regioni passu per passu mentre sò cumpletati senza ritardu ", disse.

SIAMU À SERVIZI DI U NOSTRE STATU, A NOSTRA NAZIONE

Dichjarà chì consegnanu almenu 1 camion di tende ogni ghjornu, Yalçınkaya hà dettu: "Questa facilità funziona 24 ore à ghjornu. Cum'è un fabricatore, simu à u serviziu di u nostru statu, a nostra nazione è u settore privatu durante stu terrimotu. Vulemu serve à u più prestu è à tempu pussibule. Pruvemu di passà più veloce chì pudemu quì. I nostri fornituri generalmente cercanu di dà u so megliu sustegnu in questu sensu ". disse.

1000 CONTAINERS À HATAY

Da i primi mumenti di i terrimoti, l'industriali, sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, mostranu ogni tipu di sulidarità per aiutà e vittime di u terrimotu in stu prucessu. In u corridor d'aiutu creatu da l'industriali, i materiali è l'equipaggiu sò consegnati à a zona di u terrimotu in ordine d'impurtanza. I sforzi sò ancu in corso per risolve l'abitazioni, una di e necessità più impurtanti in a regione. A Càmera di l'Industria di Konya, a Càmera di Cummerciu di Konya è a Municipalità Metropolitana di Konya anu decisu di stabilisce una cità di cuntenituri di 1000 containeri vicinu à Hatay OIZ.

Sottu a dirigenza di Ankara Chamber of Industry (ASO) Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Seyit Ardıç, cù a coordinazione di 40 presidenti di cumitati prufessiunali, i sforzi per stabilisce un centru di vita di cuntainer in a zona di u terrimotu cuntinueghjanu ancu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*