U Gas Naturale serà consegnatu à Adıyaman u sabbatu

Adiyamana serà datu gas naturale u sabbatu
U Gas Naturale serà consegnatu à Adıyaman u sabbatu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì l'attività principiarà in e zone di cuntenituri dopu dumani in Adıyaman, chì hè stata affettata da i terremoti centrati in Kahramanmaraş, è hà dettu: "Mentre i sondaggi di terra sò stati fatti in u centru Adıyaman è Gölbaşı, i prughjetti sò ancu esse preparatu. "In i ghjorni à vene, i fundamenti di questi seranu posti è e case permanenti seranu custruite", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu si n'andò in i distretti di Gölbaşı è Tut in elicotteru in u centru di a cità di Adıyaman. Karaismailoğlu, chì hà scontru cù e vittime di u terrimotu quì è hà esaminatu u travagliu in u campu, hà fattu dichjarazioni in Meryemuşağı Village di u distrittu di Tut. Ricordendu chì 17 ghjorni sò passati da i terrimoti centrati in Kahramanmaraş, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì simu di fronte à unu di i più grandi disastri in u mondu. Karaismailoğlu hà dettu:

"Avemu passatu tempi assai difficili in 17 ghjorni. Ogni ghjornu simu in una situazione megliu cà u ghjornu prima. U travagliu cuntinueghja in modu disciplinatu in tuttu Adıyaman. Tuttu ciò chì avemu bisognu oghje hè u tempu. Prima di tuttu, avemu scontru i bisogni di a tenda di i nostri citadini. Avemu stallatu e nostre cità di tenda in u centru di Adıyaman. Attualmente, avemu tende viote in e nostre cità di tenda in u centru Adıyaman. Ospitemu quasi 3 mila citadini in a nostra Istituzione di Creditu è ​​Dormitori. Avemu ancu posti vacanti in i dormitori. Ci sò ancu travaglii impurtanti in i paesi di Adıyaman è i paesi sò stati ancu affettati da u terrimotu. Avemu avutu i nostri bisogni urgenti di tenda. Di novu, s'ellu ci hè un bisognu in i paesi, cunsegnamu e nostre tende à i paesi. Facemu un travagliu impurtante per fà i nostri citadini più còmode. Eramu in Gölbaşı sta mane. Gölbaşı è a cità di Harmanlı sò e regioni più affettate da u terrimotu dopu à u centru Adıyaman.

I travaglii di rimozione di detriti sò cuminciati à GÖLBAŞI È HARMANLI

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii di rimozione di detriti sò cuminciati in Gölbaşı è Harmanlı, è chì travaglianu ancu nantu à i bisogni di i citadini cunducendu ispezioni in situ. Enfatizendu chì Meryemuşağı Village era unu di i paesi più affettati da u terrimotu, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu ancu morti quì. Semu inseme cù i nostri citadini. Ascoltamu i so prublemi. Hè u nostru duvere di risturà sti lochi è di fà li megliu chè prima. Questu hè ancu bisognu di tempu. Quì, valutazioni di danni sò fatti è rapporti sò preparati. Ci hè un travagliu intensu. "Avemu travagliatu per rinvià questi lochi à u flussu normale di a vita in pocu tempu, è continueremu à fà cusì", disse.

I TRASFERIMENTI DA TENDI À CITTA DI CONTENITORE INIZIARÀ

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà spiegatu chì anu stabilitu zoni di tenda in u centru di Adıyaman è hà dettu chì u travagliu per e cità di container cuntinueghja intensivamente. Dichjarà chì cumincianu à trasferimenti da e tende à e cità di cuntainer dopu dumane, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu preparatu l'infrastruttura di a maiò parte di i cuntenituri, è alcuni cuntinueghjanu. Mentre custruimu cuntenituri da una banda, avemu travagliatu in diversi metudi custruendu strutture prefabbricate in certi spazii. In a prima fase, avemu un pianu di stabilisce circa 15 mila cità di container, è u nostru travagliu cuntinueghja in quella direzzione. "Dopu dumani, l'attività principiarà in i nostri spazii di cuntenituri", disse.

Türkiye SUPPERÀ QUESTU BREVE.

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu realizatu un travagliu impurtante cù i cummercianti è a ghjente di Adıyaman per rinvià l'attività ecunomica è u cummerciu in u centru di Adıyaman. Dichjarà chì alcune panetterie anu cuminciatu à operare, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"I nostri citadini facenu un travagliu di pulizia in i nostri buttreghi intatti. U muvimentu cuntinueghja, anche se lentamente. In e 11 pruvince affettate da u terrimotu, tutte l'istituzioni di u nostru statu si battenu in piena coordinazione. Grande, putente Türkiye supererà questu in pocu tempu. Nimu ùn deve dubbità questu. Avemu fattu tutti i nostri piani. Questi cuntinueghjanu in una sequenza. Oghje parlemu di cuntenituri. D’altronde, i nostri ministeri travaglianu in a pianificazione di novi spazii di vita è di cità novi. Mentre i sondaggi in terra sò fatti in u centru Adıyaman è Gölbaşı, i prughjetti sò ancu preparati. "In i ghjorni à vene, i so fundamenti saranu posti è e residenze permanenti seranu custruite".

A MUBILIZZATURA CUTINÀ A RETURNA A VITA A NORMALE

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì ci hè statu un dannu significativu micca solu in i centri, ma ancu in i paesi, è hà dichjaratu chì tutte l'istituzioni cuntinueghjanu à travaglià in modu sensibile per fà tuttu ciò chì deve esse fattu. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Ùn pudemu micca ritruvà solu ciò chì avemu persu quì. Hè u nostru duvere di fà sti lochi megliu chè prima, è nimu ùn deve dubbità chì a faremu. Ci hè parechje esempi chì avemu sperimentatu in disastri passati. Ùn avemu micca prublemi è senza bisogni. I nostri pacchi alimentari è forniture sò ghjunti. Facemu piani per u futuru. Parechje di l'equipaggiu di custruzzione di e nostre istituzioni è di l'imprenditori travaglianu devotamente in a mobilizazione tutale. I nostri culleghi, chì sò ghjunti in zoni di terrimotu da tutta a Turchia, luttanu ghjornu è notte, dorme in tende è in u fretu cù solu uni pochi d'ore di sonnu. Stu statu di mubilisazione per rinvià a vita nurmale cuntinuerà da avà. Nimu ùn deve dubbità questu. Avemu visitatu i paesi di Adıyaman prima. Avà, simu quì per vede a situazione in i diversi paesi, per identificà i bisogni direttamente cù i nostri citadini è per intervene subbitu. I nostri culleghi, in particulare a gendarmeria, sò in cuntattu in ogni locu, in i paesi di Adıyaman è ancu i so anguli più remoti, cum'è in tutte e zone di terramotu. Li sustenemu ancu. Gestemu stu travagliu in cuurdinazione cù tutte l'istituzioni di u nostru statu è in una basa unu à unu. Spergu chì questi ghjorni saranu lasciati ".