Alimentazione è Tende d'Animali Aiutu à l'Agricultori Affettati da i Terremoti

Aide d'alimentazione è di gabbia à l'agricultori vittime di u terremotu da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta
Feed and Tent Aids to Earthquake Victim Farmers from the Minister of Agriculture and Forestry

U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta cuntinueghja à distribuisce tende d'animali è furaghji à e vittimi chì i so grani sò stati danucati in 10 pruvince induve u disastru di u terrimotu hè accadutu. I veterinari cuntinueghjanu u trattamentu è u cuntrollu di l'animali stray è stray in u campu. Inoltre, l'animali stray sò furniti cù supportu alimentariu.

In più di e squadre di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, i travaglii destinati à i citadini affettati da u disastru in a zona di u terrimotu sò realizati sottu a coordinazione di l'AFAD.

In questu cuntestu, l'animali chì anu persu per via di u terrimotu è i grani distrutti sò rilevati in a zona di disastru.

E tende d'animali spedite in a regione sò tandu assemblate da e squadre affiliate à u Ministeru.

Finu a data, 523 tende d'animali sò stati mandati à a regione di u terrimotu per l'animali chì i so rifugi sò stati danucati.

5 TUNNELLATI DI FEED ANIMALE MANDATA

Sutta a coordinazione di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta è cù u sustegnu di vuluntarii, 5 tunnellati di alimentazione animale sò stati mandati à a zona di disastru.

Inoltre, a distribuzione di 43 tunnellate di manciari, furnite sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali, cuntinueghja per a cura è l'alimentazione di l'animali vaganti affettati da u terrimotu.

L'ANIMALI FERITI sò TRATTATI

In più di i veterinari di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, cù u sustegnu di i veterinari vuluntarii, l'animali sò ancu trattati è cuntrullati in i zoni affettati da u terrimotu.

Per risponde à i bisogni in l'area di disastru, u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta cuntinueghja a spedizione di tende d'animali è mangimi è alimenti in modu coordinatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*