E donne incinte chì anu bisognu di attentu à u disastru

E donne incinte chì anu bisognu di attentu à u disastru
E donne incinte chì anu bisognu di attentu à u disastru

Da Yeni Yüzyıl University Hospital Gaziosmanpaşa, Dipartimentu di Ostetricia è Ginecologia, Op. Dr. Şefik Gökçe hà fattu suggerimenti nantu à ciò chì e donne incinte in l'area di u terrimotu duveranu fà psicologicamente è fisicu.

Ci sò prublemi chì e donne incinte chì anu sperimentatu u terrimotu devenu attentu dopu à u disastru. E donne incinte à l'iniziu di a gravidanza ponu affruntà u risicu di l'abortu è l'emorragia per l'effetti di cuncussioni. Parlendu di l'individui chì sò stati catturati in un terrimotu in i primi mesi di gravidanza, Gökçe hà dettu: "Hè impurtante chì e donne incinte chì scontranu un terrimotu in i primi mesi di gravidanza anu esami fisichi è psicologichi u più prestu pussibule. In u risultatu di u stress causatu da l'effetti di i tremuli, a pussibilità di l'abortu aumenta per a futura mamma. In una tale situazione, hè assai impurtante per piglià un esame di duttore u più prestu pussibule. À u listessu tempu, in casu di sanguinamentu, a probabilità di intervenzione precoce cù l'esame di un duttore aumenta ", disse, è hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di andà à u cuntrollu di u duttore senza perde u tempu.

Dopu à u terrimotu, u risicu di e malatie infettive nasce per via di a situazione di a regione è di u fattu chì assai persone stanu in i carrughji. In riferimentu à a necessità di piglià precauzioni contr'à l'epidemie, Gökçe hà dettu: "E donne incinte anu bisognu di più attente à l'igiene dopu à u terrimotu. À questu puntu, hè impurtante d'utilizà disinfettanti in i zoni induve l'acqua pulita ùn hè micca dispunibule per assicurà l'igiene di u corpu. Inoltre, l'usu di maschere hè ancu trà e misure chì e donne incinte ponu piglià contr'à e malatie. In novu, hè impurtante seguità a direzzione di i prufessiunali di salute in a regione contru u risicu di malatie. Avè e vaccinazioni chì deve esse fattu sottu u cuntrollu di i prufessiunali di a salute hè ancu una di e cose chì deve esse cunsideratu ", disse, aghjustendu l'impurtanza di e cundizioni d'igiene.

Hè estremamente impurtante per e mamma per prutege a so salute dopu à u terrimotu per i so zitelli. Hè necessariu avvicinà temi cum'è a nutrizione è u cunsumu d'acqua in modu sensitivu. Toccu à a questione di a nutrizione è l'assunzione di l'alimentariu supplementu, Gökçe hà dettu: "L'accessu à l'acqua pulita hè estremamente impurtante. Ogni tipu di bevande, cumpresa l'acqua imballata, deve esse guardatu in boni cundizioni. Altrimenti, e malatie di u sistema digestivu, cum'è a diarrea, ponu accade. Hè assolutamente necessariu di ùn cunsumà l'acqua chì hè stata lasciata à l'apertu. Hè necessariu di mantene l'acqua alta nantu à a terra è fora di u sole. E stesse misure s'applicanu à l'alimentariu. Hè necessariu attentu à e date di scadenza di tutti l'alimenti, cumpresi l'alimenti secchi imballati.

Indicà l'impurtanza di i supplementi cum'è vitamini è minerali è a medicina di ferru durante a gravidanza, Gökçe hà dettu: "Dopu à u terrimotu, e donne incinte ponu trascuratà i so supplementi è i medicini. L'usu regulare di supplementi cum'è l'acidu folicu, vitamini, minerali è supplementi di ferru hè assai impurtante. E donne incinte in l'area di u terrimotu anu bisognu di stà in cuntattu cù i travagliadori di salute è uttene aiutu per accede à questi supplementi ".

Per e donne incinte chì sò in l'ultimi fasi di a so gravidenza, i terrimoti ponu accumpagnà a nascita prematura. Mencionendu questu effettu creatu da u stress è a paura sperimentata, Specialista in Ginecologia è Obstetricia Op. Dr. Şefik Gökçe hà dettu: "I disastri provocanu emozioni negattivi cum'è u timore è u stress nantu à a futura mamma. In questu cuntestu, ancu s'è a probabilità hè bassu, i cuntrazzioni pò principià in a futura mamma. Questu pò causà nascita prematura o abortu. U periodu di esposizione à u stress hè impurtante in questu puntu. Per ùn avè micca prublemi, hè necessariu di riceve un sustegnu medico è psicologicu immediatamente dopu à u terrimotu. Grazie à i trattamenti medichi, un effettu rilassante pò esse creatu per u battitu di u core, a pressione di sangue è l'hormone di stress di a futura mamma.

Un altru prublema chì vene à u primu pianu per e donne incinte in l'area di u terrimotu hè l'incapacità di accede à i trattamenti chì deve esse seguitu durante a gravidanza è e droghe chì deve esse pigliatu. Per ùn disturbà u seguimentu di a gravidanza, e donne incinte anu da ghjunghje à u trattamentu di u duttore u più prestu pussibule. Specialista in Ginecologia è Ostetricia Op. Dr. Şefik Gökçe hà dettu: "U periodu di gravidanza hè un prucessu chì avanza cù u seguimentu di un duttore da u principiu à a fine. In i disastri naturali, u seguitu di u duttore pò esse ritardatu, in particulare in e donne incinte chì sò in a zona di u terrimotu. À questu puntu, l'impurtanza di ottene supportu medico per a futura mamma aumenta. Se necessariu, l'aumentu di i cuntrolli hè ancu una di e situazioni necessarie. Hè ancu assai impurtante per a mamma expectante, chì hè affruntatu cù a realità di u terrimotu, per riceve un sustegnu psicologicu dopu à u disastru. Per chì l'emozioni negattivi, cum'è u stress è u timore, affettanu a gravidanza, hè necessariu di piglià a cura necessaria per riceve un sustegnu psicologicu "è sottolineatu chì e donne incinte ùn deve micca ritardà l'esami fisichi è psicologichi dopu u terrimotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*