U Fire Brigade di Ankara hà salvatu 20 vite in Kahramanmaraş

L'Ankara Fire Brigade hà salvatu a vita in Kahramanmaras
U Fire Brigade di Ankara hà salvatu 20 vite in Kahramanmaraş

Dopu à u terrimotu chì hè accadutu in Kahramanmaraş è chì hà affettatu parechje cità di Turchia, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà mobilizatu cù tutte e so unità. Dopu avè ricivutu a nutizia chì hà scunfittu u paese, i squadre di u Fire Brigade d'Ankara, chì si sò andati in a regione per sustene i sforzi di ricerca è salvata, salvavanu 20 vite sottu à i rubbles. A campagna d'aiutu lanciata da ABB per mandà bisogni d'emergenza à e zone di terrimotu cuntinueghja.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà mobilizatu tutti i so mezi è hà mandatu squadre di ricerca è salvezza in a regione dopu à u terrimotu, l'epicentru di u quale era Kahramanmaraş è si senti in 10 pruvince.

E squadre di ricerca è salvata di u Dipartimentu di Pompieri d'Ankara, chì sò stati mandati in a zona di u terrimotu per via aerea è strada dopu a nutizia chì hà scunfittu a Turchia, hà salvatu 20 vite sottu à e macerie durante u so travagliu in Kahramanmaraş è li hà permessu di mantene a vita.

MANSUR SLOW ANNUNCIATU

U presidente ABB, Mansur Yavaş, hà annunziatu l'infurmazioni nantu à u travagliu realizatu da e squadre in a zona di u terrimotu cù i so cunti suciali. Dichjarà chì continuanu à travaglià in cooperazione cù tutte l'istituzioni, Yavaş hà dettu: "Avemu salvatu 20 vite in Kahramanmaraş finu à avà. Travagliemu inseme per mantene a vita. Lasciamu mai disperà. Finu a sulidarità ci sarà, ci sarà a vita. Continuemu à travaglià in cooperazione cù tutte l'istituzioni ".

A CAMPAGNA DI AIUTI CONTINUA

I citadini dannu un sustegnu intensu à a campagna d'aiutu lanciata da a Municipalità Metropolitana per esse consegnata à e zone di terrimotu.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà mobilizatu tutte e so squadre dopu à u terrimotu, hà passatu ore supplementari finu à a matina in Ankara Sports Hall è u campus di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale per a separazione è a classificazione di l'aiuti chì venenu cù i citadini.

U sustegnu di l'articuli urgentemente necessarii cum'è guanti, cappotti, stivali, berretti, vestiti d'inverno, tubi catalitici, materassi, coperte, powerbanks, cibi in scatola, pannolini, alimenti per i zitelli, assorbenti sanitari, materiali d'igiene sò purtati à BELKO Cold Storage I materiali d'aiutu di u citadini di a capitale chì volenu cuntinuà à esse pigliatu da a casa via Başkent 153.

Inoltre, in a chjama fatta da i cunti suciali di l'ABB, hè stata annunziata chì ci era bisognu di bundanza di conserve è acqua in a regione di u terrimotu.

U NUMRU DI PUNTI STABILI 12

U numeru di piazze induve i suministri di succorsu di a capitale sò stati cullati da i veiculi mobili hè statu aumentatu da sei à 12. U travagliu cuntinueghja in 23 Capi ANFA, induve hè annunziatu chì l'aiuti seranu raccolti.

I punti 23 induve si trovanu i Capi ANFA sò i seguenti:

-Parcu Yenimahalle Cemre,

-Pursaklar Recep Tayyip Erdogan Park

-Xinjiang Wonderland,

- Parcu Etimesgut Göksu,

- Vallée de Çankaya Dikmen,

-Altinpark Tepehan è Plant House,

-Mamak 50th Year Park Blue Lake,

-Altindag Youth Park Ankara City Council Building,

- Ayas Town Square City Hall,

- Davanti à l'edificiu municipale di Güdül,

- Parcu Beypazari Ataturk,

- Piazza Nallihan Town,

-Centru Polatli,

-Parcu Kazan Muhsin Yazicioglu,

-Kızılcahamam Soğuksu National Park Landscape Building,

-Çamlıdere Sheikh Semerkandi Tomb Landscape Building,

-Cubuk Adnan Menderes Park,

- Area di Ricreazione Ottomana Akyurt,

-Kalecik (u persunale vi vene à piglià),

- Terminal Haymana,

- Terminal Sereflikochisar,

- Parcu Golbasi Mogan,

-Bala Center.

Per facilità u travagliu di i citadini chì volenu aiutà, i punti 12 induve a consegna di veiculi hè fatta sò i seguenti:

-Batikent Atlantis Square

-In fronte à a municipalità di Yenimahalle

-In fronte à Eryaman Göksu AVM

-In fronte à Çayyolu Arcadium AVM

- Mercatu Ayrancı

-Piazza Parcu Ovecler Vadisi

-Piazza di Funzione inferiore

- Parcu Safaktepe

- Strada di a Facultà di Medicina (Front of Yunus Market)

-Sahintepe Mahallesi (Parcu Haci Bektas Veli)

-Parcheghju Bilkent Center

-Piazza Keçiören (Fronte Cascata)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*