ASO Stabbilisce un Centru di Vita per 1500 Persone in Hatay

ASO stabilisce un Centru di Vita Personale in Hatay
ASO Stabbilisce un Centru di Vita per 1500 Persone in Hatay

Sottu a dirigenza di Seyit Ardıç, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di l'Industria di Ankara, è cù a coordinazione di 40 presidenti di cumitati prufessiunali in a Camera, i travaglii sò cuminciati à stabilisce un "Centru Living Container" in una zona chì deve esse determinata in a zona di u terrimotu.
Mentre hè diventatu sempre più difficiuli di passà a notte fora per via di e cundizioni climatichi avversi in a regione di u terrimotu, ASO hà lanciatu una campagna per stabilisce un centru di vita cumpletamente equipatu per i vittimi di u terrimotu.

I cuntenituri, chì saranu pruduciuti da una cumpagnia situata in ASO 2nd Zona Industriale Organizzata, seranu carricati nantu à i veiculi in u parcu di camion in a listessa regione è consegnati à a zona di u terrimotu.

Risponderà à i bisogni basi

Ognunu di i cuntenituri di 21 metri quatratu cuntene 2 camere, 4 letti, utensili di cucina è utensili, doccia, toilette, lavabo, bagnu è riscaldatore.
Ci saranu ancu cumpunenti suciali cum'è una sala di pranzu, un campu di ghjocu per i zitelli, un centru di educazione è cura, è servizii cum'è l'electricità, l'acqua è a rete Internet seranu furniti in u centru di vita di 300 contenitori.

I materiali in i cuntenituri, chì a so pruduzzione hè stata cumpletata è cuminciata à esse purtata à u campu in ASO 2nd OIZ, sò furnite da e cumpagnie di l'imprese di l'ASO chì produci in quellu campu.

"Stabiliremu u centru dopu chì i travaglii di l'infrastruttura sò finiti"

In a so valutazione di u prublema, u presidente di l'ASO, Seyit Ardıç, hà dettu ch'elli anu cuntattatu i ministri pertinenti è TOBB immediatamente dopu à u primu terremotu è si sò cuncentrati nantu à ciò chì puderanu fà cum'è ASO.

Ardıç hà dichjaratu ch'elli vanu à suluzioni più permanenti, cum'è a creazione di un centru di vita di cuntainer, postu chì prevede chì l'aiutu cum'è l'alimentariu è u vestitu serà furnitu à a regione in tuttu u paese dopu u terrimotu, è hà dettu: "I cuntenituri in u centru di vita. stabiliremu chì cuntene tuttu, da bollitori à riscaldatori d'acqua, toilette, docce è biancheria di lettu. Ci sò stati 300 donazioni di container finu à avà. Stabbiliremu una cità di cuntainer in l'area indicata da a Municipalità di Hatay. "In a prima tappa, prepararemu l'infrastruttura di u centru di vita, è dopu chì i travaglii di l'infrastruttura sò finiti, stabiliremu u centru", disse.

Ardıç hà desideratu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a so vita in u terrimotu è hà desideratu una pronta ricuperazione à i feriti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*