'UTIKAD Aid Train' hà fattu a so prima volta

UTIKAD Aid Train hà urganizatu a so prima volta
UTIKAD Aid Train hà urganizatu a so prima spedizione

Dopu à dui terremoti maiò centrati in Kahramanmaraş, u Desk di Coordinazione di Disastri stabilitu da UTIKAD, cù u sustegnu di l'ONG settoriali è di e parti interessate, hà fattu sforzi intensi per furnisce l'aiutu mandatu da tuttu u paese à a zona di disastru. Lunedì 6 di ferraghju, dui terremoti di magnitudine 7,7 è 7,6 centrati in Kahramanmaraş anu causatu a distruzzione in dece cità è affettatu a vita di circa quattordici milioni di persone. I membri di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica (UTIKAD) anu agitu rapidamente in u primu ghjornu di u terrimotu è cuntinueghjanu à travaglià ghjornu è notte per furnisce materiali d'aiutu à l'area di disastru attraversu u Desk di Coordinazione di Disastru. "Aghjunghjendu l'impurtanti ONG logistiche di u paese, i funzionari in l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, l'impiegati municipali, i gestori è l'impiegati chì operanu in u settore di a logistica, u primu passu di un grande muvimentu di vuluntariu hè statu fattu", hà dettu u presidente di UTIKAD Ayşem Ulusoy, Coordination Logistics Disaster. Desk. Hà dumandatu a creazione di u Cunsigliu.

E FACILITÀ LOGISTICHE ERANTU MOBILIZATE

U Desk di Coordinazione di Disastru hà realizatu un travagliu assai criticu in a prima settimana di u terrimotu. I vuluntarii di UTIKAD si sò ghjunti contru u tempu per purtà centinaie di camioni carichi di materiali d'aiutu, cumprese macchine di custruzzione, à l'area di disastru induve e cundizioni climatichi cattivi eranu efficaci, courdinendu i bisogni di trasportu di quelli chì puderanu furnisce veiculi è cunduttori per spedinu l'equipaggiu di custruzzione per esse. utilizatu in i sforzi di salvezza in a regione.

E prucedure in quantu à u trasportu di l'aiutu umanitariu da i paesi vicini à a Turchia sò state seguite per mezu di informazioni è annunzii rapidamente aghjurnati, prucessi doganali, permessi di veiculi, esenzioni fiscali è permessi, cundizioni stradali in l'area di disastru, aeroporti operativi, orari di partenza di e navi chì partenu da i porti per l'aiuti da esse spediti per mare, sò stati prisintati à l'infurmazioni di i vuluntarii chì vulianu purtà.

By UTIKAD; Studi coordinati realizati cù l'AFAD, u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura è i funzionari AKOM hà permessu di stabilisce una rete di cumunicazione efficace in a zona di disastru è hà permessu l'identificazione di i materiali necessarii aghjurnati da u primu ghjornu di u terrimotu. Mentre chì l'equipaggiu di custruzzione pesante per esse usatu per i sforzi di salvezza, induve i primi settantadui ore eranu critichi, sò stati spediti in a regione, hà ancu cuntribuitu à l'urganizazione rapida di materiali di necessità aghjurnati cum'è l'alimentariu, a robba, e tende è u riscaldamentu in a luce. di l'infurmazioni ricevuti da a regione.

UTIKAD hà ancu aiutatu à furnisce e squadre di salvezza straniere, chì sò ghjunte in Turchia per participà à i sforzi di salvezza dopu à a chjama di l'aiutu internaziunale di i funzionari statali, à l'area di disastru. L'infurmazione di u volu hè stata aghjurnata minutu per minutu per a squadra di salvezza francese arrivata in l'Aeroportu di Adana da Francia è l'equipaggiu chì anu purtatu cun elli, è l'autobus preparati da i membri di l'Associazione per trasportà a squadra di salvezza francese in l'area di disastru sò stati pronti à l'aeroportu. .

MARE È FERROVIA SIANU ANCHE CUMISSIONI

I veiculi carichi di materiali d'aiutu chì provanu à esse furniti da a strada anu causatu a congestione di u trafficu in e strade in a zona di disastru. I negatività sperimentati nantu à l'autostrada mobilizanu i membri di UTIKAD, chì operanu in ogni modu di u settore logisticu, per creà diverse alternative. In u risultatu di un travagliu efficace, diverse rotte di trasportu sò state messe in usu è i materiali d'aiutu chì avianu da esse furniti in a regione sò stati spediti senza rallentà. I membri di l'associu chì operanu in u campu marittimu anu fattu sforzi per furnisce materiale d'aiutu à a regione urganizendu voli Ro-Ro. Da u sicondu ghjornu di u terrimotu, i materiali d'aiutu consegnati à u portu di Iskenderun, grazia à i voli Ro-Ro lanciati da Istanbul è Izmir, sò stati consegnati à l'istituzioni ufficiali incaricati di a zona di disastru.

UTIKAD RELIEF TRAIN

Dopu à e negoziazioni trà UTIKAD è l'Associazione di Trasportu Ferroviaria cù TCDD, i servizii ferroviari cuminciaru à esse urganizati perchè offre più opportunità in termini di velocità è capacità di carica chì ponu esse trasportati. Cucine, cuntenituri viventi è toilette portatili sò stati consegnati à l'area di disastru cù servizii di treni di bloccu da Kocaeli Köseköy. UTIKAD Aid Train farà u so primu viaghju u luni sera, u 13 di ferraghju 2023. HalkalıSi trasfirìu da...

U NECESSITÀ DI COORDINAZIONE LOGISTICA CONTINUA IN A REGIONE

Mentre un gran numaru di materiali d'aiutu cuntinueghja à esse furnitu à l'area di disastru, a coordinazione logistica per u almacenamentu è a distribuzione di i materiali consegnati à a regione cuntinueghja à mantene a so impurtanza in u prucessu di guariscenza di e ferite in a zona di disastru. Facendu un usu efficace di l'alternative ferroviarie è marittime, a pressione nantu à l'autostrada deve esse alleviata, i materiali purtati à i spazii di almacenamentu deve esse spediti à piena capacità cù veiculi appropritati, è i veiculi chì ghjunghjenu à a regione deve esse evacuati in un pianu pianificatu è rapidu. manera è i veiculi devenu esse inclusi in i novi piani di carica. Mentre chì parechji fatturi, cum'è u tipu, a dimensione, l'urgenza di i materiali per esse trasportati è e caratteristiche di a regione per esse trasportatu sò efficaci in a coordinazione logistica, a necessità di risponde rapidamente à i bisogni chì si sviluppanu in situazioni di disastru mostra l'impurtanza di un efficace. cuuperazione trà unità di l'amministrazione publica è urganisazioni non governamentali.

A COORDINAZIONE LOGISTICA DI DISASTER HÈ VITALMENT IMPORTANTE

Sottulineendu chì u Desk di Coordinazione di Disastri chì anu stabilitu immediatamente dopu à u terrimotu hà ghjucatu un rolu impurtante in a consegna di veiculi di salvezza è materiali d'aiutu à a regione, u presidente di UTIKAD, Ayşem Ulusoy, hà dettu: "Hè bisognu di pensà à longu andà per guarì e ferite di e regioni affettate. da u terrimotu è per agisce in modu efficace è rapidamente in casu chì una situazione simili hè scontru in u futuru." "Hè vitale per stabilisce u Cunsigliu di Coordinazione di Logistica di Disastru per a so capacità". disse. Ulusoy, chì hà dettu "ùn era micca solu un pesu purtatu, ma a sulidarità è l'unità di u nostru paese" per i sforzi fatti da u settore logisticu, hà spressu a so gratitudine per stu grande muvimentu di aiutu chì hà riunitu tuttu u paese. Ricordendu chì l'impurtanza di a logistica hè stata duramente sperimentata sia durante u periodu pandemicu sia cù u grande disastru chì avemu avutu, Ayşem Ulusoy hà annunziatu chì, cum'è UTIKAD, cumincianu à travaglià per stabilisce u Cunsigliu di Coordinazione Logistica di Disastru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*