A reazione di u Ministru Akar à u "Soldatu liberatu da a caserma tardi"

U Ministru Akardan hà reagitu à i so discorsi chì u suldatu era tardu da a caserma
A reazione di u Ministru Akar à u "Soldatu liberatu da a caserma tardi"

Una riunione di teleconferenza video hè stata tenuta sottu a presidenza di u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar cù a participazione di u Livellu di Command TAF, u Vice Ministru Yunus Emre Karaosmanoğlu è i cumandanti di l'unità in a zona di u terrimotu.

U Cumandante di e Forze Terrestri hà assistitu à a riunione chì u Ministru Akar era accumpagnatu da u Capu di Staff Generale, General Yaşar Güler, è u Commando Brigade Commando 8th in u distrittu Serinyol di Hatay, induve hè vinutu subitu dopu à u terrimotu è u Mehmetçi hà seguitu a guardia. Pattuglia, ricerca è salvata è attività di supportu di vita in a regione da u primu ghjornu. General Musa Avsever, Comandante di e Forze Navali Admiral Ercüment Tatlıoğlu, Comandante di l'Air Force General Atilla Gülan hà assistitu à i Centri di Crisi d'Urgenza di Disastru stabiliti subitu dopu à u terrimotu in a so sede, è U Vice Ministru Karaosmanoğlu hà assistitu à u Centru di Crisi di Emergenza di Disastru di u Ministeru.

U Ministru Akar, chì hà assistitu à a riunione, chì hà assistitu da i cumandanti di l'unità in l'area di u terrimotu, cù u Capu di Staff General Güler, da u Commando Brigade Commando 8th in u distrittu Serinyol di Hatay, induve hè vinutu subitu dopu à u terrimotu. è induve u Mehmetçik hà seguitu a guardia, a patrulla, a ricerca è a salvezza è l'attività di supportu di vita in a regione da u primu ghjornu. , hà ricevutu infurmazioni nantu à l'ultima situazione è travagli in u campu, hà datu struzzioni.

Dichjarà chì Turchia face u disastru di u seculu, u Ministru Akar hà trasmessu e so condolenze à a nazione sana, a misericordia à quelli chì anu persu a vita, è i desideri di guariscenza à i feriti.

Enfatizendu chì u Ministeru di a Difesa Naziunale è e Forze Armate Turche anu pigliatu l'azzioni immediatamente dopu à u terrimotu, u Ministru Akar hà dettu: "Cum'è e Forze Armate Turche, facemu ogni sforzu per alleviare stu dulore è aiutà i nostri citadini da u primu mumentu. Mehmetçik hà fattu è cuntinueghja à fà tuttu ciò chì ci vole à fà in a lotta contru i terremoti da u primu mumentu, cum'è in a lotta contru u terrurismu è a sicurità di e fruntiere ". disse.

In più di tutti questi sforzi, u Ministru Akar hà dettu chì l'attività realizate per a lotta contru u terrurismu, a sicurità di e fruntiere è a prutezzione di i diritti, l'interessi è l'interessi in i celi è i mari cuntinueghjanu cù a stessa determinazione, è hà dettu:

"U primu terrimotu, l'epicentru di quale era in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş, hè accadutu à 04.17:04.30. In più di u Ministeru di a Difesa Naziunale, i Centri Operazioni di u Staff Generale, di a Terra, di a Navale è di l'Air Forces anu fattu ciò chì ci vole à fà rapidamente è hà dumandatu un rapportu da e truppe à 04.50. À u listessu tempu, u Cumandante di a Brigata d'Aiuti Umanitari di e Forze Armate Turche hè statu datu l'ordine di "esse prontu". À 2, u Cumandante di a 05.00ª Armata, u Gen. Metin Gürak, era in turnu è hà cuminciatu à riceve rapporti di statutu da e truppe. À XNUMX:XNUMX, un Centru di Crisi di Emergenza di Disastru hè statu stabilitu in u corpu di u nostru Ministeru. Simultaneamente, i centri di crisa cuminciaru à travaglià in u Staff Generale è i Cumandamenti di Forza ".

NOSTRE PRESIDENTE MR. TELEFONE CUN ERDOĞAN À 05.10

U Ministru Akar hà dichjaratu chì dopu avè ricevutu infurmazioni da u Capu di Staff General Yaşar Güler è i Cumandanti di a Forza à 05.00:05.10, hà chjamatu u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan à u telefunu à 3:XNUMX, dicendu: "Dopu avè ricevutu l'infurmazioni, avemu chjamatu. u nostru presidente è hà prisentatu i primi rapporti nantu à e forze armate turche. Sicondu a prima infurmazione chì avemu ricevutu, avemu infurmatu chì unu di i nostri edifizii hè statu distruttu è XNUMX di i nostri suldati sò stati martirizzati, è avemu infurmatu chì andemu in Hatay cù u Chief of the General Staff è u Comandante di e Forze Terrestri. L'anu trovu appropritatu è avemu cuntinuatu u nostru travagliu in questu quadru ". hà fattu a dichjarazione.

Dichjarà chì l'unità di u 2u Cumandante di l'Armata situate in a zona di u terrimotu anu iniziatu operazioni di ricerca è salvata in Kahramanmaraş, Malatya è Iskenderun à 06.00:07.00 in coordinazione cù u guvernatore è l'AFAD, u Ministru Akar hà dettu chì in u scopu di i studii, dui aerei ambulanza militari. sò stati disposti in Etimesgut à XNUMX: XNUMX. Hà dichjaratu ch'ellu era prontu à l'aeroportu militare.

À u listessu tempu, u Ministru Akar hà dichjaratu chì u Cumandante di e Forze Navali hà urdinatu à TCG İskenderun è i più grandi imbarcazioni di sbarcu TCG Bayraktar è TCG Sancaktar per "appruntà à navigà", è chì à 07.30:XNUMX, duie fregate è dui elicotteri in u Mediterraniu orientale. anu urdinatu di trasfurmà in a Baia di Iskenderun.

GIANT TRANSPORT AIRCRAFT MOVIES NESGRATU HIGH BLACK

À a listessa ora, u Ministru Akar hà dichjaratu chì l'elementi di a Brigata d'Aiuti Umanitari di e Forze Armate Turche eranu pronti per u duvere cù u so equipamentu in l'aeroportu militare di Etimesgut à 07.30, è hà dettu chì, in cunfurmità cù a dumanda di AFAD, a pista di 3 aerei A400M, chì Era preparatu per u trasportu di u persunale, di i veiculi è di u materiale, era a pista di forte nevicata. Ellu disse chì partì da Kayseri à Ankara, Istanbul è Izmir à 08.00:XNUMX dopu à l'opere di apertura di a pista malgradu a chjusa di l'aeroportu.

U Ministru Akar hà dichjaratu chì da 10.00:8 am, a XNUMXth Commando Brigade in Hatay, chì era ancu affettata da u terrimotu, hà iniziatu attività di ricerca è salvezza.

Dopu chì u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà inspeccionatu i preparativi per a partenza di a Brigata d'Aiuti Umanitari di e Forze Armate Turche, u Battaglione di Ricerca è Salvataggio di Disastri Naturali, chì hè ghjuntu in Etimesgut, à 10.45:XNUMX am partì da Ankara à a zona di terrimotu cù u Capu. di u General Staff Gen. Güler è u Comandante di e Forze Terrestri Generale Avsever. Ellu hà ancu dichjaratu chì anu fattu.

U MINISTRU AKAR È I COMMANDANTI CATTURATI IN U SEGUNDU TERMOMOTU

U Ministru Akar hà dichjaratu chì l'ora dimustrava 10 quandu sbarcavanu à u 11.30th Tanker Base Command in Incirlik per u fattu chì l'Aeroportu di Hatay era danatu è inutilizabile per via di u terrimotu. Ellu hà dichjaratu ch'elli si movevanu à Hatay.

Dichjarà chì u primu rinfurzamentu di e truppe hè statu purtatu à Nurdağı à 2 da u 13.00u Cumandante di l'Armata, u Ministru Akar hà dichjaratu chì u sicondu terremotu maiò in Elbistan hè accadutu à 13.24, è chì sò stati catturati in a strada di Hatay per via di stu terrimotu.

Ricordendu chì, per via di e cundizioni climatichi avversi in u ghjornu di u terrimotu, i voli sò stati disturbati è ci sò stati prublemi in e rete di cumunicazione, u Ministru Akar hà dettu: "Malgradu tutte e negatività, l'elementi di l'aria di e nostre Forze Aeree è Terrestri anu fattu un intensu. sforzu per piglià e squadre di e Forze Armate Turche è di l'AFAD à i punti desiderati ". disse.

Nutendu chì u corridor di l'aiutu di l'aria hè statu stabilitu cù un grande sacrificiu per mandà u persunale è i materiali à l'area di u terrimotu, u Ministru Akar hà dettu chì evacuavanu i feriti, i vittimi di u terrimotu è altri citadini da a regione quandu l'aviò chì portava i suministi tornanu.

L'AIRCRAFT DI 6 PAESI, INCLUSI USA, sò ASSEGNATI À L'ORDINE TAF

Dichjarà chì tutti l'aviò di trasportu è l'elicotteri di u scopu generale di e Forze Armate Turche participanu à u corridor di l'aiutu aereu, u Ministru Akar hà dettu: "Un totale di 65 sortite sò state realizate in u corridor di l'aiutu aereo, cumprese 70 aerei, 4 elicotteri è UAV. / SİHAs finu à avà ". disse.

Dichjarà chì un totale di 5 aerei è 18 elicotteri sò stati attribuiti da i Stati Uniti, l'Indonesia, i Paesi Bassi, u Regnu Unitu, u Qatar è a Norvegia, u Ministru Akar hà dettu: "Questi veiculi attribuiti à e Forze Armate Turche sò aduprati in attività d'aiutu è supportu". disse.

In quantu à u corridore di u trasportu marittimu, u Ministru Akar hà dettu: "Avemu trasportatu un gran numaru di grande equipaggiu di custruzzione è persunale da Izmir, Aksaz, Antalya à Iskenderun. Inoltre, i nostri navi evacuate i feriti in a regione è e vittime di u terrimotu chì vulianu vultà in Mersin. Tutte e navi in ​​a regione sò in alerta è pronte per u serviziu ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

In parte di questu, u Ministru Akar hà dichjaratu chì i più grandi navi di sbarcu di u Comandamentu di e Forze Navali, TCG Sancaktar è TCG Bayraktar, furniscenu servizii di salute cum'è un ospedale di livellu Role-2, è chì un ospedale di campu hè statu stabilitu in Kahramanmaraş da u Ministeru di Difesa Naziunale, aghjustendu, "Finu à avà, circa 5 feriti è u paziente hè ghjuntu. L'intervenzione medica necessaria li hè stata data. 994 interventi chirurgici sò stati fatti quì. In fattu, u nostru zitellu chjamatu Hatice Deniz hè natu nantu à a nostra nave TCG Bayraktar cum'è un faro di speranza in questi ghjorni travagliati ". disse.

TAF SEFERBER DA U PRIMU MOMENTU

Reagisce à a retorica chì "U Mehmetçik hè statu cacciatu fora di a caserna tardi dopu à u terrimotu", u Ministru Akar hà dettu: "Queste discussioni ùn riflettenu micca i fatti. U Ministeru di a Difesa Naziunale hà mobilizatu e Forze Armate Turche cù i so suldati, i civili, i travagliadori è u persunale tecnicu da u primu mumentu, è si precipitò à u latu di a so nazione. Ghjornu è notte, cuntinueghja i so sforzi in cuurdinazione cù l'istituzioni è l'urganisazione pertinenti per guarì e ferite causate da stu grande disastru di u terrimotu. Ci sò i registri ufficiali è i fatti in i registri, chì sò a storia di u nostru esercitu. Queste affirmazioni preghjudiziate chì ùn riflettenu micca i fatti ùn ponu esse spiegate in bona fede ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Cummentendu l'attività di supportu di vita in più di vigilia, patrulla, ricerca è salvata in a zona di u terrimotu di Mehmetçik, u Ministru Akar hà dichjaratu chì alcune di e vittime di u terrimotu, chì sò stati trasportati da elicotteri militari è aerei, sò stati ospitati in strutture suciali appartenenti à u terrimotu. TAF. Dichjarà chì u sustegnu di carburante hè statu ancu furnitu à e zone di terramotu da i magazzini di u TAF, u Ministru Akar hà dichjaratu chì più di 18 mila citadini sò stati evacuati da e zone di terramotu è hà dettu:

"E Forze Armate Turche, emerse da u core di a nostra nazione, sò state à u serviziu di a nostra nobile nazione, inseme cù altri ministeri è istituzioni, da u primu ghjornu, in questi ghjorni difficili. Vogliu a misericordia di Diu à tutti i nostri citadini, armi è culleghi chì anu persu a vita in u terrimotu, è una ricuperazione rapida à i nostri feriti. Travagliendu spalla à spalla cù a nostra nobile nazione, supereremu tutte queste difficultà è guarì e nostre ferite cum'è un pugnu è un core. In i nostri millaie d'anni di storia gloriosa, u nostru statu è a nazione, chì hè surtitu da ogni tipu di disgrazie in unità è sulidarità, supererà stu periodu difficiule cum'è un pugnu è un core.

À a fine di e so parolle, u Ministru Akar hà dettu chì e Forze Armate Turche, cunnisciute ancu com'è u Focu di u Prufeta, hà firmatu da a so nazione è à u principiu di u so duvere da u primu mumentu. U Ministru Akar hà cunclusu u so discorsu felicitendu à Mehmetçi chì hà servitu eroicamente è altruista.