U presidente Soyer dimustra l'Istitutu di u Village Non Distruttu in Osmaniye

U presidente Soyer Demostra l'Istitutu di u Village Undestroyed in Osmaniye cum'è Esempiu
U presidente Soyer dimustra l'Istitutu di u Village Non Distruttu in Osmaniye

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyervisitatu l'edificiu di l'Istitutu Osmaniye Düziçi Village, chì ùn era micca affettatu da u terrimotu. Esprimendu chì u liceu agriculu da esse apertu in İzmir serà stabilitu cun ispirazione da l'istituti di u paese, u sindaco Soyer hà indicatu a scienza è hà dettu: "Ùn ci hè nè ferru, nè cimentu, ma ci hè una mente".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerComu parte di a so tour Osmaniye, hà visitatu l'Istitutu di u Village di Düziçi, chì ùn hè statu danatu da u terrimotu. Ministru Tunç Soyerhà studiatu u campu cù i laureati di l'istitutu di u paese, chì era a casa di l'illuminazione di Turchia in i primi anni di a repubblica è hè stata chjusa in u 1954. U presidente Soyer, chì hà pigliatu una foto di souvenir cù i laureati in a storica Fontana di İrfan, chì hè identificata cù l'Istitutu, hà poi visitatu u Museu di l'Educazione.

U presidente Soyer Demostra l'Istitutu di u Village Undestroyed in Osmaniye cum'è Esempiu

"L'edificazioni custruite 75 anni fà sò sempre in piedi"

Parlendu à Düziçi Village Institute, u presidente Soyer hà dettu: "Ora simu in Düziçi Village Institute cù i nostri graduati di u 1962, 1969 è i nostri ex maestri. Edifici custruiti 75 anni fà stanu quì. Inoltre, ci hè un legatu impurtante chì ci inspira oghje è ci guida in a pianificazione per u futuru. Ùn lasciaremu micca sparisce. Un bellu museu hè statu custruitu quì. Faremu un megliu, più cumpletu in İzmir. Cumu stu statu hà tombu l'istituti di u paese ? ùn ci disturba micca. Semu veramente maravigliati è maravigliati. Avemu a listessa sensazione in ogni istitutu di paese chì andemu. Faremu tuttu ciò chì pudemu per assicurà chì stu preziosu legatu viva è esse trasmessu à i nostri nipoti è e generazioni future ".

U presidente Soyer Demostra l'Istitutu di u Village Undestroyed in Osmaniye cum'è Esempiu

"Ùn ci hè micca ferru, nè cimentu, ma ci hè una mente"

U presidente Soyer hà dettu: "Forse hè unu di i mudelli più belli in pratiche educative in u mondu. U difenderemu finu à a fine. In u liceu agriculu stabiliremu in İzmir, traceremu una strada per noi stessi inspirendu l'istituti di u paese. Oghje, malgradu stu terrimotu, si vede chì l'edificazioni quì sò in piedi. Allora ùn ci hè micca ferru, nè cimentu, ma ci hè a ragione. Ci hè un bastimentu di mente. Ci hè una facilità custruita cù a mente. Ci hè un curriculum educativu creatu cù a mente. Allora avemu assai da amparà è da ricurdà ".