A ricerca di u dipartimentu di u focu di Bursa per u respiru trà i cumuli di detriti cuntinueghja

A ricerca di u soffiu di i Bursa Fire Brigade à mezu à i monti di naufragi cuntinueghja
A ricerca di u dipartimentu di u focu di Bursa per u respiru trà i cumuli di detriti cuntinueghja

A "ricerca di u soffiu trà e pile di detriti" di a brigata di u focu, chì hà participatu à a lotta di a Municipalità Metropolitana di Bursa per guarì e ferite in Hatay cù una squadra di ricerca è salvata di 27 persone, cuntinueghja senza interruzzione.

U travagliu di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì "hà intrapresu u compitu di distribuisce l'aiuti, di creà spazi viventi temporanei è di installà toilette mobili" in Hatay, cuntinueghja ininterrottamente cù più di 400 persone è quasi 150 veiculi è equipaghji. Mentre u sustegnu per a distribuzione di l'aiutu è i sforzi di rimozione di detriti cuntinueghja, l'equipaghji di u focu sustenenu "l'attesa di speranza di a ghjente di Hatay à e macerie" cù sforzi di ricerca. A Brigata Metropolitana di Fire, chì travaglia in duie squadre cù u persunale 27 in u distrittu di Antakya Centrale, participa à i naufragi determinati sottu a coordinazione di l'AFAD. L'equipaghji di u focu chì travaglianu in strade strette "circondate da edifici in periculu di colapsu" in a cità, chì hè in ruine, facenu sforzi superumani per rinvivisce e speranze chì anu ghjuntu à u puntu di estinzione.

E squadre chì cercanu di detectà u calore trà i mucchi di macerie cù i dispositi di imaging termale ghjunghjenu à i corpi senza vita cù u tempu, è l'attesa di speranza di e famiglie à e macerie finisce di solitu in disperazione.