A Linea di Tram Mostaganem d'Algeria entra in serviziu

A Linea di Tram Mostaganem d'Algeria entra in serviziu
A Linea di Tram Mostaganem d'Algeria entra in serviziu

Alstom, u capu mundiale in a mobilità sostenibile è intelligente, cuntribuisce à u lanciu cummerciale di duie linee di tram in Mostaganem. U Ministru di i Trasporti, u Signore Kamel Beldjoud, era prisenti à a ceremonia d'apertura, accumpagnatu da u Signore Aissa Boulahia, u guvernatore di Mostaganem è altri rapprisentanti d'altu livellu di l'autorità lucali in a regione Mostaganem.

A cumpagnia Métro d'Alger (EMA) hà attribuitu u prughjettu di u tram di Mostaganem à Alstom è Cosider. U scopu di l'affari di Alstom include a fornitura di tuttu u sistema, sistemi di telecomunicazione è di segnalazione, sottostazioni è biglietteria, è ancu di l'equipaggiu di magazzinu. I treni Citadis sò stati furniti da Joint Venture CITAL. U scopu di Cosider (Opere Pùbliche / Opere di Ingegneria) hà fattu ingegneria civile in u so nome, cumprese linee ferroviarie, catenaria è semafori di semafori.

A linea di tramvia Mostaganem lunga 14 km permetterà à 24 10.000 passageri di viaghjà ogni ghjornu nantu à a linea cù XNUMX stazioni. E duie linee cunnettaranu diverse parti di a cità, facilitendu i studienti per ghjunghje in diversi campus universitari è furnisce un accessu rapidu à u centru di a cità è e diverse stazioni.

"Alstom è i so squadre algerini sò fieri di furnisce i tram Citadis è cuntribuiscenu à a custruzzione di tuttu u sistema di tramvia di Mostaganem è di l'infrastruttura in partenariatu cù Cosider. U direttore generale di Alstom Algeria, Amar Chouaki, hà dettu: "Avemu ghjuntu à a fine di un prughjettu chì hè assai anticipatu da i residenti". Semu felici di permette à milioni di passageri di trasfurmà più facilmente grazia à e nostre soluzioni di mobilità sostenibile. Hè ancu a settima cità d'Alstom in Algeria à avè un tram Citadis. Questu hè un testimoniu di u nostru impegnu à sustene a visione di l'Algeria di a mobilità muderna ".

Attualmente, più di 50 tram Citadis sò stati venduti in più di 3000 cità in u mondu, chì rapprisentanu più di 20 anni di sperienza è più di un miliardo di chilometri cuperti.

Alstom, chì hè in Algeria da più di 51 anni è impiega circa 49 persone attraversu a so filiale Alstom Algeria è JV Cital (30% partenarii algerini / 670% Alstom), hà sviluppatu assai infrastrutture di trasportu in u paese, cum'è l'Algeria, Custantinu, trams d'Oran. , Ouargla è Sétif. Alstom hà ancu furnitu u trenu regiunale SNTF 17 Coradia, elettrificatu a linea di trasportu algerianu, è realizatu diversi prughjetti di signalizazione. U sviluppu di l'attività industriale è di l'ingenieria in Algeria hè sempre stata una priorità per Alstom, in particulare cumpresu u trasferimentu di tecnulugia è u sviluppu di e cumpetenze lucali. Alstom hà da cuntinuà à risponde à i crescenti bisogni di mobilità in u paese è darà un sustegnu tutale à u sviluppu di e cità algerian.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*