Cina Crea una basa di dati chì cuntene l'infurmazioni di tutti l'edificazioni in u paese

Cina hà creatu una basa di dati chì cuntene l'infurmazioni di tutti l'edifici in u paese
Cina Crea una basa di dati chì cuntene l'infurmazioni di tutti l'edificazioni in u paese

Cina hà finitu a prima indagine naziunale di risichi ligati à i disastri naturali. L'indagine naziunale hè stata fatta trà u 2020 è u 2022 è includeu 5 milioni di persone.

Zheng Guoguang, Segretariu Generale di a Cummissione Naziunale per a Prevenzione di Disastri di a Cina, hà annunziatu chì, per mezu di l'indagine, sò stati raccolti dati estensivi nantu à i disastri naturali.

A ricerca basata nantu à l'indagine hà identificatu i periculi potenziali in tuttu u paese è hà datu una idea chjara di a capacità di risponde à potenziali disastri naturali in certe regioni. In questu cuntestu, Zheng hà dichjaratu chì l'indagine furnisce una basa solida per a valutazione di i risichi di disastru è a so localizazione post-disastru.

Per d 'altra banda, i dati nantu à 1949 disastri impurtanti cum'è terrimoti, inundazioni, uragani è incendi forestali chì sò accaduti in u paese da u 89 è e misure per cumbatte sò stati analizati. Zheng hà dettu ancu chì hà creatu una basa di dati chì cuntene infurmazioni nantu à tutti l'edificazioni di u paese utilizendu e dati ottenuti.

U gruppu di ricerca di u sondaghju di u guvernu cullabureghja cù i dipartimenti di u guvernu pertinenti è l'autorità lucali per custruisce una basa di dati naziunale di disastri naturali per sustene i sforzi di a Cina per prevene è cuntrullà i disastri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*